11.08.2017

Wrocław 2017- Spełnienie marzeń

Hejjka Czytelniku!
W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Tobą moim szczęściem. Otóż wczoraj spełniłam jedno z większych marzeń. Podróż pociągiem do Wrocławia. Tak wiem, że to nie jest lada wyczyn i przecież można to zrobić kiedy się chce, lecz ja nie miałam takiej możliwości, bo po pierwsze nie miałam z kim jechać a po drugie rodzice by bali puścić mnie w samotną podróż do miasta, którego nie znam bo byłam tam raz i to przejazdem. 
W tym roku miałam taką możliwość. Wraz z moim chłopakiem stwierdziliśmy, że taka wycieczka będzie dobrym sposobem na zrobienie ciekawych zdjęć, zwiedzenie miasta no i oczywiście spełnieniem mojego marzenia.
Pociąg mieliśmy o 6;56 a na miejscu byliśmy już o 9;30 <3 Mimo tego, iż jechaliśmy niezbyt pięknym pociągiem to byłam bardzo zadowolona. Takie starsze pociągi dają mi odczuć klimat i czuję tą magię <3 
Po paru dobrych godzinach chodzenia, podziwiania, robienia zdjęć, małej randce przy mrożonej kawie i lodach musieliśmy już o 17 wracać. Powrót minął mi troszkę gorzej bo byłam smutna z powodu tego, że to już koniec naszej wyprawy to i ludzi było o wiele wiele więcej. 
To był jeden z najpiękniejszych dni mojego życia, którego dłuuugo nie zapomnę! 
A teraz zapraszam Cię do obejrzenia zdjęć, które udało mi się zrobić podczas podziwiania Wrocławia! <3

















36 komentarzy:

  1. cudownie kochanie <3 Śliczne zdjęcia, jestem z Ciebie dumny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna fotorelacja. Ujęcia są urzekające!
    Zwiedziłam Wrocław stosunkowo niedawno. Piękne miejsce.
    Pozdrawiam, Wiktoria.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Wrocław! Jedno z moich ulubionych miast ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona! Mi też się mega spodobało <3 <3

      Usuń
  4. Trzeba spełniać swoje marzenia! Ja dawno nie byłam we Wrocławiu, ale jak widać po zdjęciach, to piękne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Wrocław,jest po prostu przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Pierwsze dwa zdjęcia wyglądają jak obrazy :D

    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Yay! Czyjeś kolejne marzenie zostało spełnione! Super ^-^
    psst psst supcio zdjęcia :>

    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia, Wrocław to piękne miasto :D świetna fotorelacja :)
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne

    https://emilia-skucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny Wrocław w Twoim obiektywie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnianie marzeń jest ważne ;) zdjęcia wyszły wam świetne ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i dziękujemy <3

      Usuń
  12. Wrocław jest chyba pięknym miastem, mimo że nigdy tam nie byłam, ale z pewnością to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie polecam, oby Ci się udało <3

      Usuń
  13. Wrocław jest przepięknym miastem! Kiedyś bywałam tam regularnie, po Twoim poście mam ochotę znów tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to dobrze! Cieszę się bardzo <3

      Usuń
  14. zdjęcia przepiękne
    ale niestety jeszcze tam nie byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i polecam się wybrać, kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)

      Usuń
  15. Ależ piękne zdjęcia i te widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wrocław jest przepiękny, niestety byłam tam tylko raz:(
    Świetne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby było więcej okazji!

      Usuń
  17. Wrocław to cudowne miasto, bardzo pięknie i klimatyczne ;)

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/08/pudding-z-nasionami-chia-przepis.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim marzeniem też jest pojechanie do Wrocławia, jestem zakochana w tym mieście <3
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam.
    https://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się spełniło! <3 <3 <3 Trzymam kciuki <3
      Również pozdrawiam <3

      Usuń