7/03/2017

Drogi Pamiętniku/ Dzień 2

Drogi Pamiętniku

"Pamiętaj, najwięcej strachu kryje się w głowie" dziwne, że tak mądre słowa odzwierciedlające mój stan znajdę w książce "50 twarzy Greya"... Hmmm no tak, przecież życie jest pełne niespodzianek.
Aktualnie czuję się... Sama nie wiem jak. Po wczorajszej ''trudnej nocy'' ledwo żyje. Moje oczy są strasznie napuchnięte i szczerze to wyglądam jak jakiś pobity chomik.
Kolejny dzień, w którym nie mam ochoty i siły na nic. To mnie jeszcze bardziej irytuje. Zawsze byłam osobą pełną energii a teraz ?! Nie radzę sobie z natłokiem myśli w mojej głowie. Życie w samotności jest czymś idealnym dla mnie. Dlaczego więc nie mogę tak żyć? Rodzice ciągle marudzą,że powinnam wychodzić na dwór, a ja tego nie chcę! Przeraża mnie wizja masy ludzi wokół mnie. Tyle wlepiających we mnie wzrok istot. Wszyscy są moimi wrogami. Nikt nie chce mojego szczęścia! Nie widzą, że jest mi samej tak cudownie. Nie muszę się martwić o to czy spełniam kryteria, aby z daną osobą porozmawiać! Mamy styczeń,początek 2016 a ja mam wrażenie, że żyje w średniowieczu. 
Wiesz Pamiętniczku co jest najśmieszniejsze? Że wśród ludzi czuję się najbardziej samotna i zagubiona. Jak taki malutki, malutki kamyczek rzucony pośród ogromne głazy. Nie widzę dla siebie przyszłości. Przede mną trzecia klasa gimnazjum a ja jestem w rozsypce. Nie potrafiąca rozmawiać, uśmiechać się, żartować i być jak inni.Z masą tego całego syfu w środku, który każdej nocy, każdego dnia się nawarstwia. Jestem sama. Bez nikogo, kto mnie rozumie... Pomijając Jego. Z nim mogę rozmawiać godzinami i to On trzyma mnie jeszcze na tym świecie. Tak bardzo chciałabym sobie już ulżyć w cierpieniu, ale za każdym razem, gdy słyszę jego głos coś mi odbiera chęć, by się zabić. Pewnie pomyślisz sobie Pamiętniku, że to nie jest rozwiązanie, ale ja męczę się. Nie widzę tego. Nie widzę promieni Słońca w sobie. Te, które czasami wpadają do mnie przez okno nie wystarczą.
Ostatnio byłam naprawdę blisko, zbyt blisko... Potrzebuję pomocy, ale nie wiem gdzie pójść. Boję się zawieść rodziców. Boję się płaczu mamy i taty, gdy dowiedzą się o wszystkim. A On? Nie powie, bo wie,że mnie zawiedzie, że naruszy zaufanie, które ode mnie dostał, jako jedyna osoba. Póki słyszy mój łamiący się głos każdej nocy, wie że walczę. Wie,że żyje. 
Drogi Pamiętniczku, przepraszam, że się żale, że On mi nie wystarcza. Chce jakoś na papierze zapisać swoje myśli. Zmoczyć kartki od łez, aby kiedyś, gdy może będzie lepiej, przeczytać to i cieszyć się z tego co jest. Może kiedyś będę cieszyć się życiem, może kiedyś będę szczęśliwa... Przecież za marzenia nie karają, prawda? 
Są we mnie resztki nadziei, które On mi podarował. Trzymam ja w sobie, dopóki mam chęć walczyć o jeden oddech, o jedno spojrzenie. Nie wiem ile jeszcze mi pozostało. Nie mam siły by o tym myśleć. Cała energia jest włożona w życie. W ''życie''...
Drogi Pamiętniku co będzie dalej? Jak mam żyć?








25 komentarzy:

  1. Cudowny post! Świetnie się czyta, czekam na wiecej. Zdjęcia też świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poruszył mnie ten jak i poprzedni post mam nadzieję, że w twoim życiu w końcu będzie dobrze, że sobie poradzisz. Pamiętaj, żeby się nie poddawać, jesteś silną dziewczyną, pomimo tego co się działo/dzieje dałaś sobie radę! Wierz, że twoje życie będzie takie jakie chciałabyś, żeby było. ^^ <3
    Buziaki kochana! Pozdrawiam cieplutko! <3
    http://nataliahaluch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło za takie ciepłe słowa <3

      Usuń
  3. Super zdjęcia, bardzo mi się podoba forma w jakiej prowadzisz swój blog :)
    Zapraszam również do mnie: https://testujemy-oceniamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu :D <3

      Usuń
  4. najwazniejsze to nigdy nie poddawaca sie i rozmawiac z kims komu ufasz. Nie uciekaj i nie zamykaj sie przed swiatem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis! Bardzo fajny blog :D Piękne są te zdjęcia ♥
    Pozdrawiam kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie wiem co napisać. Chciałam przelecieć ten wpis na zasadzie co drugie zdanie, ale po chwili chciałam znać całość. Jako człowiek napiszę Ci tak- jestem młoda, masz całe życie przed sobą, a życie jest piękne. Problem w tym, że jest cholernie krótkie, dlatego szanuj je!!! Dziewczyno szanuj je! Jako matka napiszę Ci, że warto zbliżyć się do rodziców i nie traktować ich jak intruzów w swoim życiu, bo z pewnością nimi nie są. Pamiętaj, że oni też nie będą żyć wiecznie. Mam nadzieję, że zmienisz nastawienie do świata i ludzi, bo to co nas otacza jest naprawdę piękne i nie warto się przed tym zamykać. Trzymaj się. Mam nadzieję, że za jakiś czas wrzucisz post " kurde chce mi się żyć!!! Życie jest piękne"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudowny komentarz! <3

      Usuń
  8. Czasem samotność jest nam potrzebna :) Wyciszenie pozwala nam przemyśleć wiele spraw, które niekiedy nas dręczą. Super zdjęcia! Takie radosne ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane! Dobrze mi się czytało i nawet trochę się z tym utożsamiłam. Czasami samtność jest ptrzebna, a czasami przytłacza.
    Fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo radosne zdjęcia:) samotność czasem jest dobrym rozwiązaniem, można wiele przemyślec.. obserwuje!
    +zapraszam do siebie REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Cytat rozpoczynający Twój wpis mówi chyba wszystko...strach ma wielkie oczy, przenika nas, mierzwi pozytywne myśli i próbuje zrobić "delete". Ale każdy dzień jest inny i każdy przynosi coś nowego. Snujemy najczarniejsze scenariusze, a tu niespodzianka, bo trafiło nam się coś niespodziewanego, orzeźwiającego naszą dusze i ciało. Czasem trzeba czasu, a czasem...otworzyć głowę, zgodnie z cytatem:) I przestać ciągle patrzeć wstecz. niestety nowe często wiąże się z porzuceniem starego, bezpiecznego, sprawdzonego, a to chyba jest najtrudniejsze. Mam nadzieję, że zdjęcia na których jesteś roześmiana, w pięknych okolicznościach przyrody, zaczną odzwierciedlać Twoją duszę. 3 maj się ciepło i pisz, pisz jak najwięcej!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Najwazniejsze to nie zawieść samej siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś jeszcze taka młoda, przed Tobą kawał życia. Kiedyś też bałam się o to, co będzie, ale życie nauczyło mnie, że trzeba patrzeć ufnie w przyszłość bo jakoś to zawsze będzie.
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękne włosy!
    Super zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń