25.06.2017

Co zrobić, jeśli Twój chłopak jest alfonsem?!

Hejjka Czytelniku!
Wiem, że nie było mnie na blogu jakiś czas, ale troszkę się w życiu działo. Sami wiecie, zakończenie roku i wakacyjny leń już mnie dopadł. Jednak dzisiejszy post będzie o czymś innym!

Jeśli jesteś kobietą to pewnie nie raz zadawałaś sobie pytanie " Hmm, a jeśli mój chłopak jest antychrystem?", a jeżeli jesteś mężczyzną to biłeś się w pierś i zaprzątałeś sobie głowę myśląc " A jeśli jestem kosmitą?"Nie? Nie miałaś, bądź nie miałeś takiej sytuacji? A gdyby coś takiego się jednak zdarzyło?! Co wtedy ? Gdzie szukać odpowiedzi? Ha! Otóż już spieszę z pomocą. Jako Wasza dobra koleżanka blogerka podaję Wam pod sam nos rozwiązanie. Istnieje taki malutki poradnik pt.:"Jak rozpoznać, czy Twój chłopak jest antychrystem... a jęśli jest, to czy powinnaś z nim zerwać"
Tą książkę otrzymałam od Wydawnictwa Kaktus i chciałabym troszkę o niej opowiedzieć. A więc kobieto, jeżeli masz ochotę dowiedzieć się w czym Ci ta książka pomoże, a Ty mężczyzno chcesz dowiedzieć się o tym czego masz unikać, aby Twoja wybranka Cię nie rozpoznała to zapraszam do tej krótkiej recenzji.
Na początku miałam mieszane uczucia co do tego poradnika, ale gdy już zaczęłam go czytać miło się zaskoczyłam.
Ta książka to mini poradnik dla kobiet odnośnie różnych typów mężczyzn. Oczywiście nie możesz brać go na poważnie. Wszystkie rodzaje są tam przedstawione w krzywym zwierciadle.
Jest przepełniony ironią, satyrą z nutką dobrych rysunków Michaela Millera. 
Możesz znaleźć tam dokładny opis, oraz mini radę dotyczącą np. obiboka, narkomana na koksie i oczywiście alfonsa. Ta lekko ponad 100 stronicowa lektura może umilić Ci wieczór i poprawić humor!
Jeśli jednak chodzi o wykonanie książki to jest ono dosyć kiepskie. Mam na myśli tutaj wypadające strony po szerszym otwarciu... To mi się bardzo nie podoba, no ale czego możemy się spodziewać po mini poradniku za 10 zł...
Podsumowując jeżeli macie ochotę na coś krótkiego, z dawką humoru, lecz za niewielkie pieniądze to ten poradnik jest dla was!
A co wy sądzicie na temat tego dzieła ? Lubicie takie małe rzeczy do przeczytania? Jaki typ najbardziej was rozbawił? Piszcie w komentarzu, jakie macie wrażenia o tej książce?











10 komentarzy:

  1. Haha trochę mnie rozbawił twój post :) ja nie bardzo lubię czytać takie kilkustronnicowe książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze udało mi się rozbawic 😅❤

      Usuń
  2. Takiej książki jeszcze nie miałam okazji widzieć :D na pewno czyta się ją z nieustającym uśmiechem na twarzy :) chętnie bym się w nią zaopatrzyła :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Niedroga jest więc można spróbować 😅

      Usuń
  3. Bardzo zaciekawily mnie tematy w tej ksiazce hihihi chetnie po nia siegne i poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami to cieszę się, że nie mam chłopaka, bo mógłby się on okazać obibokiem, albo co gorsza narkomanem na koksie, albo alfonsem. I co wtedy? Trzeba uciekać gdzie pieprz rośnie.
    Dobra książka na odstresowanie się po ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka faktycznie wydaje się ciekawa, może dzięki niej uda się nam w końcu rozgryźć zagadkę świata kobiet i mężczyzn ;-)

    OdpowiedzUsuń