05.05.2017

Tęsknota niejedno ma imię

Każdej nocy budzę się z niespokojnego snu z przekonaniem, że to koniec.
Nie radzę sobie z tą świadomością... Próbuję zatopić smutek, tęsknotę, żal we śnie, jednak i on mi to utrudnia. Podświadomość płata mi figle narzucając obrazy mojej agonii. Odganiam te wizje i biegnę w kierunku okna wyczekując Ciebie. Na mojej drodze pojawia się milion przeszkód w postaci głosów. Otaczając mnie ze wszystkich stron powalają na ziemię uniemożliwiając mi kontakt z Tobą.
Podnoszę głowę i jedyne co widzę to światło... Wiem, że to Ty.
Tylko Ty jesteś iskierką, która pozwala mi przezwyciężyć diabelskie głosy.
Czołgając się omijam przeciwników i dotykam dłonią światła. Moje ciało zalewa gorąco, przyjemne ciepło rozgrzewające potłuczone kawałki mojego serca. Rozgrzewa je, aby następnie poskładać w całość.
Czuję się o niebo lepiej. Twarz i serce w końcu ukazują prawdę. Pozbywam się maski i z pomocą całego, jakby nienaruszonego serca nareszcie wracam do żywych.
Mogę wziąć oddech nie czując już bólu. Świat nabiera barw a ja chęci do życia.
Cierpienie jest jednak nieuniknione. Dotknęłam światła, lecz z podmuchem wiatru iskierka odleciała...
Na dłoniach widzę napis " Poczekaj, wrócę".
Siadając pod ścianą w milczeniu, pełna obaw spokojnie czekam.
Sklejone serce pozwala mi nabrać wiary i ufności. Jestem w bezpiecznej przystani oczekując powrotu mojej iskierki.
Każdy oddech mnie do niej zbliża. Nie mogę przestać oddychać. Ta prosta czynność sprawia mi wiele przyjemności, bo wiem, że robię to po coś. Nie czuję się już stłamszona, zduszona, inna...
Naga, prawdziwa ja, czekając w porcie na swoją iskierkę wiem, że już wkrótce znów doznam tego ciepła.











23 komentarze:

  1. Fajny tekst. Myślę, że każdy z nas wyczekuje tej iskierki, o której piszesz.
    Dla Ciebie tą iskierką może być druga osoba, dla kogoś innego, będą to pieniądze. Myślę jednak, że większość ludzi nie potrafiłoby określić, co mogłoby raz na zawsze przegonić smutek i tęsknotę -nieodłączne elementy życia niemal każdego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis...i piękne zdjęcia!

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane.. a te zdjęcia - cudo! Masz talent dziewczyno :)
    http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sesowny tekst i piekne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknota to najgorsze uczucie zaraz po smutku i niemocy. Pięknie skomponowany tekst, widać ze płynie prosto z serca. Uwielbiam takie szczere i prawdziwe wpisy - dużo wnoszą i pozwalaj poddać się refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie to napisałaś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęsknota za kimś lub za czymś co nie wróci jest najgorsza. Nie raz chciałoby się przeżyć coś jeszcze raz, poczuć to po raz kolejny :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE MA NIC GORSZEGO OD TĘSKNOTY..
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Świetnie napisane! <3 Aż nam włosy na ciele stanęły :D Super wpis! A zdjęcia? Jeszcze lepsze ^^ Ah... buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak tęsknota to jedno z najgorszych uczuć. Widać ze piszesz z serca.Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głęboki tekst. Taki tajemniczy i pisany niczym historia, jakas opowiesz czy przeżycie. Super kochana. A co do zdjec to uwielbiam takie mocne makro na krople czy owady. Naprawde świetnie, buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczęśliwa, że się podoba! <3

      Usuń
  12. Bardzo głębokie to, co napisałaś .. Super
    Takie wpisy są potrzebne

    OdpowiedzUsuń