2/19/2017

Inny nie znaczy gorszy

Hejjka kochani!
W dzisiejszy poście opowiem wam trochę o inności. O ludziach, którzy są wyjątkowi, przez to że różnią się czymś od całej reszty.
Hmm, wcale nie muszę daleko szukać. Jedną z moich najlepszych przyjaciółek jest Oliwia Mróz, czyli laska, która pomimo braku prawej ręki doskonale radzi sobie w życiu codziennym. Ponad to od 4 lat osiąga sukcesy sportowe w PŁYWANIU! Ja pomimo tego, że mam obie ręce to w dalszym ciągu nie potrafię pływać, a ona bez ręki jest mistrzynią Polski w pływaniu na 100 m stylem dowolnym.
To, że brakuje jej czegoś nic nie znaczy. Nie odebrało jej to osobowości, którą nas oczarowała. Jest świetną przyjaciółką, która potrafi doradzić, pomóc, wesprzeć, ale też wygłupia się tak samo jak my. Co więcej jest to osoba, która ma ogromny dystans do siebie. Nie raz żartowałam na temat jej ubytku, a ona śmiała się razem z nami, i często też o sobie mówi żartobliwie. 
Tym postem chciałam przekazać, że nie każdy jest idealny. Nie wszyscy muszą być w pełni sprawni, aby czynić dobro i być wspaniałymi ludźmi. Cieszę się, że poznałam osobiście taką dziewczynę. Dzięki niej zrozumiałam, że powinnam docenić to co mam. Nie to ile pieniędzy mają moi rodzicie, nie to jak drogie ubrania mam, a to, że posiadam 2 ręcę, 2 nogi, mogę widzieć innych każdego dnia, mogę mówić i słyszeć głosy moich przyjaciół, rodziny... To w życiu jest najważniejsze.
Nigdy nie pomyślałam o ludziach niepełnosprawnych jako o osobach gorszych. Powinniśmy darzyć ich szacunkiem,że dają sobie radę! Przecież życie bez jednej kończyny wcale nie jest takie łatwe i przyjemne. Doceniam każdego takiego "innego" człowieka, bo wkłada w to wiele pracy, aby móc żyć tak jak "normalny" człowiek.
Inny, wcale nie znaczy gorszy! 





















14 komentarzy:

  1. Moje kochane! Żadna nie jest idealna ale wszystkie zajebiste i najlepsze! ❤💋

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko bardzo cieszę się że wkońcu ktoś odważył poruszyć się taki temat. ludzie raczej boją mówić się o niepełnosprawności, ponieważ boją się krytyki ze strony rówieśniów. Podziwiam twojąprzyjaciólkę za to że tak świetnie daje sobie radę. Naprwade masz talent do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwały ! A zdjęcia wykonała moja druga przyjaciółka Wiki <3

      Usuń
  3. Historia Twojej przyjaciółki... Podziwiam! Pozdrów ją i życz dalszych sukcesów ode mnie, hah :) Dobrze napisany post, zgadzam się w 100%.

    Lensooon blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST
    Lensooon <--- INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję w jej imieniu, obiecuję, że przekażę <3 !

      Usuń
  4. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To się nazywa dystans do siebie :) Brawo dla Oliwii :) Życzę jej dalszych sukcesów w pływaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa dystans do siebie. Brawo dla Oliwii! :) Życzę jej dalszych sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo za życzenie dalszych suksesów mam nadzieje, że będzie jeszcze lepiej chociaż na tak któtki okres przez jaki trenuje to już jest sporo :). Dziękuje Natalce za wpis i Wice za zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się czyta bardzo pozytywnie :D

    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że jesteście dla siebie wszystkim ♥ Pozdrów przyjaciółkę :* Obserwuję :)


    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy jest idealny, oryginalny bo nie ma takiej drugiej osoby jak my. Trzeba pamiętać o tym, że jesteśmy równi i nie ma gorszych, jednak w tych czasach coraz gorzej jest. :(
    Pozdrawiam
    http://rooksiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ośmieliłabym się nawet zaryzykować stwierdzenie, że inny to znaczy lepszy. Przynajmniej w przypadku, gdy podwójnie musi się spinać by dowieść swej normalności.

    OdpowiedzUsuń