12/22/2016

Od nowego roku schudnę!

Hejjka kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym wam opowiedzieć trochę o moich postanowieniach noworocznych i w ogóle co o tym wszystkim sądzę.
Zacznijmy od tego, że głupotą dla mnie jest ciagłe wmawianie sobie, że zacznie się zmiany od nowego roku. Jeśli czegoś bardzo chcemy to nie ma na co czekać do nowego roku, bo skoro nie zaczniemy teraz, bo najzwyczajniej w świecie nam się nie chce, to mało prawdopodobne jest, że zaczniemy zmiany od 1 stycznia, gdy duża część z osób dorosłych i nie tylko będzie leżeć w łóżku z ogromnym kacem po sylwestrowej imprezie.
Ile razy to ja wmawiałam sobie, że zacznę zdrowo się odżywiać od nowego roku, że zacznę uprawiać więcej sportu, że będę bardziej uporządkowana...
Taa, i tak nic z tego nie wyszło. Moim zdaniem postanowienia noworoczne są tylko naszym usprawiedliwieniem, przed samym sobą. Nie będziemy mieć wyrzutów sumienia 22 grudnia, gdy wcinamy tą już drugą kanapkę w McDonaldzie, bo przecież zaczniemy odchudzać się od nowego roku.
Jeśli komuś naprawdę zależy na tym, aby zmieniać swoje życie, to zaczyna po prostu już tego samego dnia, bez żadnego przeciągania! To nic nam nie da, jeszcze bardziej się rozleniwimy i nic totalnie z tego nie wyjdzie!
Jak już wiecie, kocham zmiany, i wiem, że im dłużej z czymś zwlekamy tym gorzej! Dlatego, mam nadzieję, że wy swoje postanowienia wdrażacie w życie już teraz!
Więcej silnej woli i samodyscypliny kochani!
Nie ma co czekać na nowy rok, zmieniajmy swoje życie na lepsze!

A teraz łapcie, parę zdjęć w świątecznym klimacie ;)





























18 komentarzy:

  1. Zawsze mówię "Idzie Nowy Rok i zacznę się dobrze odżywiać, schudnę.." i tak nigdy się tego nie trzymam, więc nie mam żadnych postanowień. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ale świetnie wyglądasz! Ale rozumiem mam ten sam problem. Jednak chce to zmienic!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoją wielką przemianę również zaczęłam w nowy rok ale szkolny :) i naprawdę nie warto zwlekać, widzę po sobie to wspaniałe uczucie jak się jest z siebie dumnym ;) powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. My zawsze co roku powtarzamy sobie ,,Od tego roku będziemy lepiej się uczyć'' i nie za bardzo nam to wychodzi :D W sumie uczymy się dobrze, ale zawsze może być lepiej :) Jejku *0* Te zdjęcia mają klimat! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z checia zaczelabym sie lepiej uczyc heeh ;D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to wierzę, że Ci się uda! <3

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia :D wesołych świąt!
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, z czego masz schudnąć, ale ja też chciałabym tak wyglądać, ale niestety tak nie jest. Super wyglądasz nie zmieniaj się.
    Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, wierzę w Ciebie <3

      Usuń
  8. Od zdjęć aż czuć magię Świat!

    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff to dobrze :D Bo myślałam, że nie będzie aż tak magicznie ;)

      Usuń
  9. nie masz z czego chudnąć! poćwiczyć zawsze warto - dla zdrowia, urody by mieć spoczko mięśnie, ale chudnąć w twoim wypadku zdecydowanie nie trzeba! :3
    miłe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od kilku lat nie robię postanowień, skupiam się na tym co udało mi się osiągnąć w przeszłym roku.
    Piękne zdjęcia !
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję !
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku !
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie ! zacząć można kiedykolwiek. Tylko koniec i początek roku to fajna rama czasowa, w której dużo podsumowujemy, planujemy i chcemy zmian, myślę, że to nic złego, że chcemy zmian akurat wtedy.

    Objadanie przed dietą nie jest takie złe ;) ale oby ta dieta trwała dłużej niż 2 tygodnie nowego roku bo inaczej to nie ma sensu najmniejszego :) polecam Planszę do zapisywania postępów i motywacji

    OdpowiedzUsuń