07.12.2016

I like to move it, move it !

Hejjka kochani!
W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o ruchu podczas tych jesienno-zimowych dni.

Czy wy też macie tak, że jak na dworze jest już ciemno i zimno o 16 to już nie macie siły, żeby zrobić cokolwiek?
Tak! Ja też tak mam. Co niestety widać po ilości publikowanych przeze mnie postów.


_____________________________________________________________________________________________________







*Wszystko zaczęło się w pewien grudniowy, deszczowy i zimny dzień.
Powoli zaczęło mnie dobijać to, że wszyscy tak ćwiczą, zdrowo żyją, biegają. Postanowiłam coś z tym zrobić!





*Wcisnęłam się więc w najwygodniejszy stanik sportowy, który uwielbiam i moje spodnie dresowe, które są genialne, mogłabym w nich przechodzić całe życie.
Nie obyło się bez tysiąca "dzikich" tańców, tysiąca selfie i innych wygłupów przed zaczęciem mojego "treningu"


* Nie byłabym jednak sobą, gdyby do mojego zestawu perfekcyjnie zmotywowanej dziewczyny nie dorzuciła treningów z Ewą Chodakowską... Po 10 minutach rozgrzewki, musiałam nagrodzić się za swoją ciężką pracę, małym gryzem czegoś słodkiego :)






* Nie mogło też  zabraknąć motywacji obrazkami z internetu! Wiecie, te metamorfozy tych wszystkich puszystych kobiet na super laski. Czytanie mądrych cytatów i jednoczesne wcinanie czekoladowych mikołajów to prawdziwa przyjemność



PODSUMOWANIE ;)

  • Tak, dokładnie tak kończyły się wszystkie moje próby bycia fit i ćwiczenia w zimę. Teraz wiem, że to totalna głupota.
  • Niezależnie od pory roku powinniśmy dbać o siebie, swoje ciało, zdrowie fizyczne jak i psychiczne.
  • Ruch to przyjemność dla ciała jak i dla umysłu!
  • Podczas wysiłku jesteśmy znacznie szczęśliwsi. Jestem zadowolona, gdy ćwiczę i wiem, że daję z siebie wszystko. Od razu mam uśmiech na twarzy, a po takim ostrym wysiłku nie mam już siły na smutek, i idę od razu spać, nie zapominając o wieczornej toalecie i zimnym prysznicu !
  • To, że mamy okres świąt, nie daje nam taryfy ulgowej do tego,aby objadać się na potęgę. Można zjeść pyszną kolację Wigilijną, ale nie 10 krokietów !



Jeśli chcecie kupić taniej coś fajnego i zarazem związanego ze sportem itp, to polecam gorąco tą stronę <3

FAJNA STRONA 

Nie będziecie zawiedzeni,a  przy okazji to może być sposób, żeby kupić coś komuś pod choinkę w niższej cenie ;)


6 komentarzy:

  1. Insomnia can also range in how lengthy it lasts. On that foundation it could be of acute or chronic type. Acute typically lasts for an evening to few weeks and chronic is excessive that lasts for three or four nights a week or even extra than a month.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post! U mnie próby bycia fit przeważnie kończą się podobnie hahaha ale wiem, że czas wziąć się za siebie i o ile ruchu mam na codzień bardzo dużo, to z dietą przydałoby się jakoś ogarnąć :)
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! Także należę do Grona ambasadorek! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zachęcam do obserwacji mojego bloga i wzięcia udziału w rozdaniu.
    Odwzajemniam każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach... ja za parę miesięcy również biorę się za ćwiczenia ;)
    Mam nadzieję że nazbieram w sobie do tego czasu całe mnóstwo energii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za ćwiczenia zabieram się już bardzo długo i mam nadzieję, że kiedyś mi wyjdzie!
    Super podsumowanie :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. tak to jest, że jak się robi zimno i ponuro, to się nie chce już ćwiczyć, a tu święta, sylwester, karnawał... i się opycham, a później dziwie się, że tyle przybyło :D

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń