12/17/2016

Czym są dla mnie Święta Bożego Narodzenia?

Hejjka kochani!
W dzisiejszym poście powiem wam, czym są dla mnie te długo wyczekiwane Święta Bożego Narodzenia oraz Wigilia
Na 24 i 25 grudnia czekają wszystkie dzieciaki. Chcą najeść się i odpakować prezenty, no bo przecież takie są dzieci i nic na to nie poradzimy. Możemy im tłumaczyć o tym, że Jezus się narodził i tak dalej i tak dalej, ale w gruncie rzeczy one i tak będą chciały swoje upominki. Z czasem jednak zrozumieją tak jak ja o co w tych świętach naprawdę chodzi.
Otóż już spieszę z wyjaśnieniami.
W świętach nie chodzi o to, jak drogi prezent ktoś nam kupi. Dla mnie liczy się po prostu gest. Zwykłe "Wesołych Świąt" powiedziane w twarz sprawi, że pojawi się na niej uśmiech.
Najważniejsze w tym wszystkim jest to, abyśmy byli razem. Cieszyli się z miłej rodzinnej atmosfery, podarunków, rozmów i życzeń. To jest prawdziwy dar. Zwykła, miła rozmowa z najbliższymi. Spotkanie z dawno niewidzianą rodziną, przyjacielem. Ta radość, z pięknie zapakowanych skarpetek, czy czekolady. Przecież nie musimy wydawać setek na podarunek. Wystarczy sama pamięć, lub własnoręcznie zrobiona rzecz. Przecież ktoś poświęcił czas na to, aby zrobić coś miłego dla nas. Nie ważne jak to wyszło, czy jest to dzieło sztuki, czy niekoniecznie. Ważne jest, abyśmy cieszyli się z obecności i poświęconego czasu.
To wspólne ubieranie choinki, pieczenie pierników, lepienie uszek, szykowanie się na Wigilię, pakowanie prezentów, ozdabianie domów lampkami. Kurcze przecież to jest najpiękniejszy okres w roku! Nie bądźmy aż takimi snobami i cieszmy się z tego, że możemy robić coś razemj i uśmiechać się! Uwielbiam ten okres. Przygotowań jak i samej kolacji, i pójścia na pasterkę, zjazd rodziny, i obdarowanie przyjaciół w stroju Pani Mikołajowej. Nie wydałam na prezenty dla nich mnóstwa pieniędzy, ale włożyłam w to całe serce i mam nadzieję, że wszystkim spodoba sie to co dostali.
Uwielbiam dawać, i obserwować to jak inni cieszą się z tego, że pamiętamy o nich!
Kochani! Radujmy się tego 24 grudnia, że 25 narodzi się po raz kolejny Jezus! Kolędujmy, dzielmy się opłatkiem, śmiejmy i spędźmy te świeta w miłej i ciepłej atmosferze!


Jeśli chcecie kupić coś dla swoich najbliższych, a macie ograniczony budżet, to możecie zajrzeć na podane linki, tam znajdziecie mnóstwo kodów promocyjnych do różnych sklepów ;)

Oto kilka z nich:
*Sephora
*Douglas









11 komentarzy:

  1. Widać że pisane prosto z serca :) pamięć najwazniejsza, Masz rację.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w tym okresie lubię pomagać innym, ponieważ nie każdy może sobie pozwolić na luksus wigilijny, u mnie na uczelni często organizuje zbiórki dla różnych rodzin :)

    własnie z tym kojarzą mi się święta - z dobrocią dla drugiego człowieka :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Księżniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 24 grudnia zawsze z rodziną otwieramy prezenty które piętrzą się pod choinką już dobre parę dni ;) Uwielbiam ten czas

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, wydawanie dużych pieniędzy to nie jest ważne, a ważna jest pamięć :) Boże Narodzenie to najpiękniejszy okres.

    http://bartekskrajnowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście każdy czeka na tę wspaniały czas. Mało osób nie lubi kolęd czy pastorałek.
    Ja uwielbiam ten czas spędzony w gronie rodziny. Możemy się sobą nacieszyć i nabrać sił
    na nadchodzący Nowy Rok.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą rodzinną atmosferę która panuje w święta :D
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega post i cudowne zdjęcia! ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :)
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywicie, że nie chodzi o prezenty, tylko o atmosfere rodzinną, oraz o miłość. Dobrze, że nie ja tylko tak myślę :) WESOŁYCH ŚWIĄT <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny look, super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń