12/14/2016

Czy zmiany wyszły mi na dobre?

Hejjka kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym wam opowiedzieć o tym czy zmiany, o których wspominałam ponad miesiąc temu na blogu wyszły mi na dobre i czy żałuję podjętej przeze mnie decyzji.

Na samym początku chciałabym wam powiedzieć, że zmiany które nastąpiły dotyczyły mojej szkoły.
Zmieniłam gimnazjum!
Tak właśnie, wraz z rodzicami podjęliśmy decyzję o zmianie gimnazjum. Póki co nie będę zagłębiać się w powód, gdyż planuję o tym oddzielny post, lecz jeszcze nie teraz.
Mogę tylko zdradzić, że dotyczył on moich relacji z rówieśnikami.
Wszyscy odradzali mi taką decyzję. Padały różne argumenty a najczęściej powtarzanym był :
"LUDZIE TAM MAJĄ JUŻ SWOJE GRUPY I TY SIĘ DO NICH NIE WBIJESZ."
Początkowo też tak myślałam, ale po jakimś czasie zrozumiałam, że przecież nic gorszego nie mogło mnie już spotkać, a raz się żyje.
Wiecie co? Te wszystkie bzdury mówione mi, abym tylko została w starej szkole nie mają nic wspólnego z rzeczywistością!
Już w pierwszym dniu moja klasa i nauczyciele przyjęli mnie bardzo ciepło.W końcu poczułam, że jestem akceptowana, że otaczam się ludźmi,którzy nie oceniają od razu. Chcieli mnie poznać, oprowadzić po szkole, aż byłam w szoku. W mojej obecnej klasie tworzymy jedność. Nie ma podziału, na lepszych i gorszych. Wiadomo, że jedni więcej rozmawiają z tymi inni z tamtymi, ale mam poczucie, że w każdej chwili będę mogła zwrócić się do KAŻDEGO o pomoc i ją otrzymam. 
Chłopiec czy dziewczyna? To nie ma znaczenia, każdy rozmawia ze sobą! 
Wiecie jaki to był dla mnie szok. Przez tyle czasu nauczona, że dziewczyny trzymają się razem i chłopcy razem, a tu nagle takie bum! 
Szczerze mówiąc chodzenie do szkoły nie stało się już wyzwaniem, to przyjemność. Uwierzcie mi, że dla mnie nie ma problemu żebym wstała i pojechała do szkoły. Już się nie boję. Jestem spokojna, bo w końcu mam tak samo zwariowaną, pozytywną i przede wszystkim ZGRANĄ KLASĘ!
Tworzymy rodzinę, którą już po miesiącu pokochałam! Wiem, że jestem tam dosyć krótko, ale nikt nie daje mi odczuć tego, każdy stara się abym czuła się już swobodnie i mnie więcej orientuję się jak to wygląda.
Co do nauki? W końcu nie mam parcia, aby być najlepszą. Uczę się dobrze, i w końcu mam wiele czasu dla siebie i przyjaciół! 
W końcu idę do szkoły z uśmiechem i tego również wam życzę!

Ps.Wikuś dziękuję za zdjecia !<3






















10 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz taką klasę :)
    Ciekawe zdjęcia.

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,że chętnie chodzisz do szkoły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że tak chętnie chodzisz do szkoły, ja nie przepadam za moją klasą, ale cóż jakoś to idzie hah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha szczerość :D :D Ale trzeba dawac radę <3

      Usuń
  4. Czasem trzeba coś zmienić aby było lepiej... nie wyobrażam sobie chodzić do szkoly/klasy w której czuje się niczym odludek, od razu odechcialoby mi się nauki, lekcji i tego wszystkiego...
    Cieszę się że zmiany wyszły Ci na dobre :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka klasa to skarb! I zupełnie nie rozumiem tego odradzania i zniechęcania cię do zmiany szkoły. Niektórzy ludzie to nawet jakby siedzieli po uszy w gnoju to by się nie ruszyli, bo nie. A przecież zmiany są dobre. Ja teraz jestem na Erasmusie i też po raz pierwszy czuję się jak prawdziwa studentka, bo na mojej poprzedniej uczelni było tylko kucie i nic oprócz nauki, nawet nie dało się wyjść z ludźmi z roku na piwo.
    <3 www.mykotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo z tego powodu <3 <3

      Usuń