11/14/2016

Brak siły, weny

Hejka kochani! 
Ostatnio mam mały problem, gdyż brakuje mi siły, zapału do pisania, teraz częściej mam ochotę robić zdjęcia... Nie wiem co się dzieje ale brakuje mi tylko takiego środka wyrazu.Nie chce pisać o uczuciach, bo to trudne, wolę oddać to za pomocą zdjęć... Mam nadzieję że zrozumiecie, jeśli przez pewien czas będę dodawać zdjęcia naladowane różnymi emocjami. Jestem trochę zagubiona, zestresowana i smutna i przygnebiona, mam nadzieję że zrozumiecie i będziecie obserwować to jak się czuje, a jak tylko wróci mi energia i humor to będę znów do was pisać tak jak zawsze ❤ 
Zapraszam do oglądania tego co z Wiktoria ostatnio zrobiliśmy na spacerze


















11 komentarzy:

  1. Naprawde piękne ujęcia :) takie klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. wykonujesz piekne zdjecia, tylko ja jednak jestem zwolenniczka zdjec, gdzie jest prosta linia horyzontu ;)

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia są tak klimatyczne i przemawiające do mnie, że nawet mogę darować Ci małą ilość tekstu;D

    W każdym razie życzę, żeby wena powróciła do Ciebie jak najszybciej. Póki co częstuj nas tymi pięknymi ujęciami, nie mam nic przeciwko kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia też są pewnym środkiem wyrazu i czasem oddają nawet więcej niż słowa :) a Twoje są naprawdę piękne! bardzo podobają mi się te ujęcia słońca :)
    pozdrawiam,
    kiniaijejjaskinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda jest taka, że każdy z nas ma gorsze chwile, a zdjęciami możesz wyrazić więcej emocji niż ci się wydaję :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, najbardziej podoba mi się ten zachód słońca i zboże:)).
    W takim razie życzę dużo weny też do pisania;).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chce byc niemiła czy cos. Ale wydaje mi sie, ze uczucia to twoja osobista sprawa i powinnas sie nimi dzielić z bliskimi lub zachowac dla siebie, a nie oglaszac i zalic sie jak Ci zle polowie światu. Zacznij pisac o czyms sensownym a nie o jakis bzdurach bo watpie by interesowało kogos co jest z Tobą nie tak. Ja Cie nie hejtuje tyljo wyrażam wlasne zdanie, do ktorego mam prawo.

    OdpowiedzUsuń