12.10.2016

Czego słucha Blogerka?- Czyli moja playlista !

Hejjka kochani!
Dzisiejszy post, będzie całkiem inny, niż dotychczas. Nie będą to recenzje, przemyślenia, czy jakiś tag. Postanowiłam podzielić się z wami utworami, które w pewien sposób zawładnęły moim sercem i słucham ich nałogowo!

Kolejność będzie przypadkowa, gdyż nie potrafię wybrać, które lubię bardziej, a które mniej.

 Sitek - Chcemy Być Wyżej

Ta piosenka wywołuje u mnie wiele pozytywnych emocji, włączam ją od razu po powrocie ze szkoły.



Słoń - Love Forever

Piosenka wywołująca różne emocje u ludzi, pomimo, że stara to dla mnie bomba! Jedni uważają ją za cudo polskiego rapu, inni twierdzą, że to chora i psychiczna piosenka. Ja będę tą, która ubóstwia :)



SB Maffija - ZABIJA #3 / TWERK 

Ta piosenka jest ulubioną piosenką moją i moich przyjaciółek, super sie przy niej tańczy, tym bardziej jak dziewczyny filmują to na snapa ;)


Sia - The Greatest


Tą piosenką natomiast zaraziły mnie moje koleżanki z klasy podczas wf'u


           Mike Posner - Be As You Are (Jordan XL Remix)



ReTo - Papierosy_rmx (prod. SecretRank) Official Video


Na mojej playliście nie mogło zabraknąć oczywiście chociaż jednej piosenki ReTo. Gościa uwielbiam!


Joey Montana - Picky


Ania i Martyna dobrze wiedzą, dlaczego kocham tą piosenkę. W tamtym roku miałam tańczyć do niej zumbę, jednak czasu nie starczyło, więc zatańczyłam ją tydzień temu na zajęciach przez nas prowadzonych, nie wiem czemu, ale jak robiłam moje twerki to chłopcom się podobało 

hihi ^^





KaeN - Historia pewnej miłości


Jak pewnie zauważyliście lubuję się w piosenkach Polski, no ale cóż, takie mam upodobania. I chyba zazwyczaj są to starsze utwory, jednak często to one chwytają mnie za serduszko tekstem!

 
I tą piosenką zakończymy ten post. Mam oczywiście znacznie więcej moich ukochanych utworów, jednak nie chcę, żeby ten post trwał wieki. Poznaliście trochę mój gust muzyczny, a teraz ja chcę poznać wasz! Piszcie w komentarzach jakie utwory są waszymi ulubionymi, może i ja coś znam ;)



12 komentarzy:

  1. KaeN-pamiętam jak chodziłam i śpiewałam tą piosenkę kilka lat temu, aż włączę ją sobie teraz.
    Piosenka Reto, w tym tygodniu była przeze mnie męczona-co chwila odtwarzałam:*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy podobny gust muzyczny, dla mnie Sitek to numer 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle większośc piosenek nie działa mi za granicą, muszę przekopiowywać nazwy i szukać, by posłuchać :(
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej! Te zdjęcia, te wpisy! Twój blog to włąśnie to czego szukam! :) Super jest i w ogóle!
    Może chcesz go pozycjonować? Wpadnij, naucz się i dowiedz gdzie i jak zdobywać linki!
    www.youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam troszkę inny gust :)
    Kazry lubi co innego,ja wole powiem szczerze różnie to bywa

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Sitka haha! Świetny wpis :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka z nutek wymienionych wyżej też widnieje na mojej playliście, a co do Słonia - jego się kocha albo nienawidzi ;) Jednak ja jak i wydaje mi się Ty jesteśmy w tej pierwszej grupie :D
    http://blueblackworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sitek i Kaen to zdecydowanie moi ulubieńcy. Nie przepadam natomiast za Słoniem.

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sitek chcemy byc wyzej jest genialna! słcham jej ciągle, ciągle :D

    masz dobry gust dziewczyno :D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Post super. Większość z tych piosenek nie słyszałam. Sia- the greatest słyszałam, ale średnio mi przypadł ten utwór do gustu. Ja mam całkiem odmienny gust muzyczny niż Twój. Bardziej wole coś rockowego czy metalowego. Rap lubię, ale tylko z połączeniem właśnie z metalem :)
    Pozdrawiam ^^
    http://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. rapu słucham prawie całe życie, także twoje utwory faktycznie chwytają za serducho, bo wywołują miłe wspomnienia.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozbójnik Alibaba ft.Chada,Kroolik Underwood- Zosia
    Ubustwiam... po prostu ta piosenka coś w sobie ma i ciągle jej słucham

    OdpowiedzUsuń