21.10.2016

50 faktów o mnie!

 Hejjka kochani!
W blogosferze żyję sobie już ponad dwa lata, a wy mnie tak naprawdę nie znacie zbyt dobrze. Pora to zmienić!

1. Nazywam się Natalia Sztegner.
2. Mam 15 lat.
3. Mieszkam w małej wsi w województwie Lubuskim.
4. Uwielbiam koty.
5. Jestem uzależniona od Pepsi i czekolady Oreo.
6. Nie rozstaję się również z telefonem.
7. Kocham robić selfie.
8. Byłam już na chyba każdej możliwej diecie, a schudłam tylko 1,5 kg.
9. Często uchodzę za kujona.
10. Jestem molem książkowym.




11. Jestem typowym nocnym markiem. Nawet w dni szkolne chodzę baardzo późno spać, a później nie mogę wstać.
12. Mam ogromny dystans do siebie.
13. Często udaję, że jest okey, ale wcale tak nie jest.
14. Uwielbiam rozbawiać towarzystwo, i zarażać innych pozytywną energią.
15. Napisałam już w swoim życiu książkę, ale strasznie jej nie lubię.
16. Nienawidziłam, gdy robiono mi zdjęcia, dopiero po czasie przełamałam się i strasznie mi się to spodobało.
17. Dopiero niedawno dostałam swoja pierwszą jedynkę.
18. Jeśli chodzi o ubrania i jedzenie to jestem strasznie wymagająca.
19. Od ponad roku zmagam się z trądzikiem.
20. Jestem wielką fanką 5 Second Of Summer.




21. Z nudów w domu nauczyłam się twerkować.
22. Nienawidzę ogladać siebię na różnych nagraniach.
23. Lubię poznawać nowych ludzi.
24. Nie należę do osób wstydliwych. Dzisiaj maszerowałam przez wioskę z namalowanymi wąsami i kocimi uszami :D Chętnie podchodzę do nieznajomych i nawiązuję kontakt!
25. Strasznie się wszystkim przejmuję.
26. Mam baardzo bogatą wyobraźnię.
27. Mój humor jest dość specyficzny.
28. Niestety mam ciągłe skojarzenia :D
29. Przeczytałam w 3 dni "50 Twarzy Greya"
30. Jestem osobą bardzo tolerancyjną.



31. Jestem osobą, która nie lubi się przemęczać.
32. Kiedyś chodziłam na tańce, jednak z braku czasu zrezygnowałam.
33. Tańczę i śpiewam w każdym możliwym miejscu.
34. Chętnie pokonuje własne słabości i lęki.
35. Jestem osoba bardzo nerwową, i nie trudno o to, abym się zdenerwowała
36. Fotografią zainteresowałam się przez przypadek, kiedy byłam z przyjaciółką na spacerze.
37. Gdybym mogła ciągle jadłabym kebaby.
38. Jestem romantyczką, wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia, lubię jak facet stara się o mnie.
39. Nie lubię złota, wolę srebro.
40. Jestem osoba z natury miłą, jednak gdy ktoś mnie zdenerwuje jestem chamska i niemiła.





41. Kocham ironię, i stosuję ją bardzo często w swoich wypowiedziach.
42. O dziwo moją ulubioną piosenką jest "Love Forever"
43. Chcę wybrać się do szkoły plastycznej, ale nie mam takich zdolności.
44. NIENAWIDZĘ BUTÓW NA OBCASIE. Często po apelach wracam na boso do domu :)
45. Jestem osoba uporządkowaną z reguły, ale jak mi się nie chce sprzątać to wszystko ląduje na podłodze.
46. Moje pierwsze zdjęcia robiłam telefonem.
47.  Nigdy nie paliłam papierosów.
48. Moim marzeniem jest spotkać członków 5SOS.
49. Uwielbiam horrory i ogólnie wszystko co jest w mrocznych klimatach.
50. MAM WOKÓŁ SIEBIE SAMYCH WSPANIAŁYCH LUDZI <3 <3




15 komentarzy:

  1. Również kocham koty i pyszne kebaby! Bardzo lubię ludzi pozytywnie nastawionych do życia :) Fajny wpis, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju tak czytam i zgadzam się z wieloma punktami ;) Piękne zdjęcia *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Ale dużo rzeczy pasuje do mnie! Mam wrażenie, że jesteś moją bratnią duszą! Obserwuję :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bardzo lubię czekoladę orego
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie świetne zdjęcia i te stylizacje pomieszane z pytaniami - super fajnie dowiedzić się czegos więcej :D

    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czytać takie fakty można się wiele wtedy dowiedzieć o osobie :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post! Oby tak dalej!
    Ładne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. także pochodzę z woj lubuskiego. :) a dokładnie z zielonej góry a ty?
    i uwielbiam książki!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ja mam tylko 20 minut do Zielonej Góry 😊😊

      Usuń
  9. fajne stylizacje

    http://skucinskae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjecia,rowniez uwielbiam robic selfie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że jesteś molem książkowym :) My jakoś nie lubimy czytać :p Choć w lecie czytałyśmy dużo. Hehe my także lubimy bardzo kebaby :D Super post kochana :) Co do stylizacji ostatnia wygrywa! Ta sukienka jest bajeczna *0* Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kłamstwo dość często chodzis w bjtachnna obcasie,a poza tym jak nie wiesz A nie wiesz to poczytaj sobie co to jest twerk tak mniej więcej taniec erotyczny A ty go wykonywalaś przed małymi dziećmi. Trzeba być nie poważnym. Pozdro i tak wiem że tegk nie zamieścisz bo się boisz A niby w dumie masz takich ludzi pozdro jeszcze raz i idź się naucz życia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń