10/14/2016

#3 Co ciekawego przyniósł mi kurier?- Etuo.pl

Hejjka kochani!
Jak wiecie, albo nie wiecie od jakiegoś czasu mam nowy telefon. Jest to Huawei p9 Lite, ale to nie jest istotne. Ważne jest to, że o każdy telefon trzeba dbać, nie zależnie od tego czy jest stary czy nowy. W moim przypadku ochrona jest obowiązkowa, gdyż mam taki talent do niszczenia różnych przedmiotów, że co wpadnie mi w ręce niespodziewanie mi z nich wylatuje.
Bardzo nie chciałam, abym uszkodziła nowy telefon i z pomocą odezwał się do mnie sklep internetowy etuo.pl
Paczka ze względu na jakieś małe komplikacje z moim zamówieniem przyszła po około dwóch tygodniach.
Postanowiłam zamówić etui najprostsze jakie było, więc postawiłam na zwykłe białe, które miało po prostu chronić mój telefon i zarazem wyglądać schludnie.
Na szczęście nie zawiodłam się. Zanim jednak napisałam tego posta, postanowiłam troszkę przetestować tą obudowę.
Chciałam sprawdzić, czy nie będzie zmieniać koloru, czy nie będzie czarnieć, i czy dobrze ochroni mój telefon podczas noszenia go w plecaku, trzymania na ławce itp.
Po tygodniu etui jest jak nowe, noszę je ciągle i sądzę, że szybko go nie zmienię.
Wydawało mi się, że już po dwóch dniach rzucę je w kąt, ale na szczęście tak nie jest ;)
Podsumowując, jeśli szukacie dobrej strony z etui do telefonu to serdecznie polecam wam etuo.pl

MOJE ETUI  <------








10 komentarzy:

  1. świetne etui ^^ oraz bardzo ciekawe pomysły na zdjęcia, to pierwsze bardzo mi się podoba ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja noszę swój telefon w bardzo podobnym etui, moje różni się chyba tylko tym, że nie ma tego matowego kryjącego wykończenia z tyłu;D

    Bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne etui i śliczne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui wydaje się być praktyczne i porządne. Ja, na swoim telefonie posiadam zwykłe przezroczyste etui, a ty pokazałaś tu lepszą wersję, właśnie przezroczystego. :)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne etui, chociaż ja muszę bardziej uważać ze względu, że mam iphone.
    Obserwuję i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam pecha do niszczenia telefonów! Swoją drogą szukałam obudowy, więc idealnie trafiłam! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie mojego telefonu bez etui. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super etui! :)
    Zapraszam https://vviktooria.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, że właśnie wczoraj rozbił mi się telefon. Niestety, ale mam cudowną pajęczynkę! Tobie tego nie życze i mam nadzieje, że etui się sprawdzi ;)
    sliczne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń