9/29/2016

Snapchat- Dobrodziejstwo, czy przekleństwo ludzkości?




Hejjka kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć wam o snapchacie, czyli aplikacji, w której zakochałam sie od momentu posiadania nowego telefonu.
Do założenia mojego snapa namówiła mnie moja koleżanka, mówiąc, że nie jestem poinformowana co sie dzieje na  świecie. Po długich namowach uległam i nie żałuję. Na początku nie znosiłam tej aplikacji, ze względu na mój telefon. Jednego snapa dodawałam około 20- 30 minut, a co za tym idzie dodawałam je bardzo rzadko. Odkąd zmieniłam telefon nie rozstaję się ze snapem. Według mnie snapchat to bardzo ciekawa, przydatna i pomysłowa aplikacja. To coś innego, niż tradycyjny komunikator, pozwala na porozumiewanie się z innymi i wyrażanie siebie poprzez zdjęcia, które po czasie znikają.  Oczywiście snapchat ma też swoje minusy, i niektórym może zaszkodzić. Jedni dodają śmieszne, kreatywne zdjęcia, a inni używają jej, aby rozbierać się i pokazywać o wiele za dużo. Ja sama niestety kilkakrotnie doświadczyłam nieprzyjemnej rozmowy z napalonym nastolatkiem lub dojrzałym mężczyzna. Ta rozmowa trwała bardzo krótko i zazwyczaj kończyła się zablokowaniem takiego zboczeńca.
Podsumowując, uważam snapchat za świetny, pomysłowy komunikator ze światem, jednak musicie pamiętać o tym, żeby nie pokazywać tam za dużo i nie robić snapów podczas jazdy samochodem, rowerem itp, bo może skończyć się to przykrym lub tragicznym incydentem!
Wszystko jest dla ludzi, byle w granicach rozsądku!

TAK BTW, ZAPRASZAM NA MOJEGO SNAPA:





A OTO KILKA ZDJĘĆ Z MOJEGO MY STORY :D
















23 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie mam konta i chyba tak pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wszystko jest dla ludzi! Ja najpierw nie byłam przekonana do snapa. Może dlatego, że go nie ogarniałam. Ale jednak go mam i się cieszę.
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh matematyka wszędzie :o

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/sztuczne-rzesy-i-dzien-chopaka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam snapa, szczególnie wysyłać zdjęcia na prywatny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam snapa, szczególnie wysyłać zdjęcia na prywatny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. SnapChat to jedna z lepszych aplikacji na telefon!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja posiadam snapa, ale raczej do obserwowania co się dzieje u innych. Sama rzadko dodaję, wolę porozmawiać z kimś bliższym, niż dzielić się ze 100 nieznajomymi, że piłam dzisiaj herbatę :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam Snapa, mogę wiedzieć co aktualnie robi mój znajomy, ktoś z rodziny, czy mój idol na drugim końcu świata.
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Snapchat to bardzo fajna aplikacja, sama od roku jej używam i jestem zadowolona. Pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjecia 👌 mam snapa i jestem zadowolona z niego 👌💕

    http://photoblognastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię Snapchata :)
    Zgodzę się z Tobą - wszystko jest dla ludzi :)
    Mój snap: gloryhaul
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez długi czas nie posiadałam snapa, przez pewien czas bardzo się w niego wkręciłam a aktualnie rzadko coś na niego wrzucam. Bardzo szanuje swoją prywatność, a obserwują mnie różni ludzie.
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia. Ja też mam snapa i nie używam go zbyt często...no dobra codziennie, ale zwykle, żeby porozmawiać z moją przyjaciółką, a zdjęć nie wysyłam często, tym bardziej na my story.
    Mój snap: werka_jakson
    Zapraszam na mój blog :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kocham tą aplkacje :* Pozdrawiam :) marylooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakoś nie jestem strasznie przekonana do snapchata, ale instagram to uwielbiam :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tę aplikację, używam jej od dawna i trudno mi by było się z nią rozstać :) Tak poza tym bardzo ładne zdjęcia i jeśli masz ochotę to zapraszam na mojego bloga, być może Ci się spodoba.
    Pozdrawiam ciepło misia!

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja póki co nie mam snapa, bo na moim teraźniejszym tel mam za mało pamięci (chociaż nowa karts xdd) by pobrać, ale jak sobie kupię nowy, to z pewnością Snapa założe, bo już kilka razy bawiłam sie snapchatami u koleżanek i uważam to za bardzo fajne :D.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się snap to świetna aplikacja ! Bardzo często jej używam jest genialna ;*
    Pozdrawiam !

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i ladne zdjecia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo słyszałam o tej aplikacji, jednak chyba to nie dala mnie :)
    Bardzo fajne zdjęcia robisz, miło się je ogląda. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie byłam na początku przekonana do tej aplikacji, ale okazała się bardzo fajna. Jest teraz jedną z moich ulubionych!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No tak część osób ma snapa właśnie żeby sobie "pooglądać" i pozaczepiać ładne dziewczyny. Ale to od nas zależy czy przyjmujemy takie osoby do znajomych :) Wystarczy że udostępnisz tylko My story dla wszystkich i takich obcych osób nie będziesz przyjmowała. Będą śledzili Twój dzień, ale bezpośredniego kontaktu nie będą mieli :) Przynajmniej ja tak mam i mam z tym spokój :)

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń