18.09.2016

Czym jest dla mnie przyjaźń?





Hejjka kochani!
Dzisiaj opowiem wam trochę, o przyjaźni, którą doceniłam dopiero niedawno
.
Zacznijmy od tego jak brzmi moja definicja przyjaciela.
Przyjaciel- Osoba obojętnie jakiej płci, obojętnie tego czy wierzy w Boga, czy też nie, obojętnie jak wygląda. Liczy się to, czy wspiera Cię i słucha w momencie, w którym tego potrzebujesz, nie ważne czy to 13 po południu, czy 1 w nocy, ona i tak Cię podniesie na duchu i da poczucie, że nie jesteś sam. Kiedy masz złamane serce przez chłopaka, to najpierw przyniesie Ci czekoladkę, a później wygłosi porządne kazanie na temat, tego jakim to chłopak jest idiotą...
Przyjaciel to również osoba, przy której nie musisz udawać, możesz być sobą, a ona nie będzie próbowała Cię zmienić. Przyjaciel jest jak takie rodzeństwo. Możesz się z nim bić, obrażać, a na samym końcu przytulić i to jest właśnie najpiękniejsze w tym słowie...

Jednak czy łatwo znaleźć taką osobę? Takiego przyjaciela? Niestety, moja odpowiedź brzmi nie...
Zanim ja znalazłam moich wiernych i kochanych przyjaciół musiałam się wiele nacierpieć, uczyniło mnie to jednak silniejszą i dało wiarę, że pomimo otaczajacego nas zła, istnieją na tym świecie ludzie, bez których nasze życie byłoby puste, szare i smutne.
Bywają takie dni, w których macie ochotę zabić swojego przyjaciela, ale pamiętajcie, że drugiego takiego wariata nie znajdziecie!
Pamietajcie, że przyjaciel was zawsze wysłucha, ale i wy musicie wysłuchać swojego przyjaciela w trudnych chwilach, które on też ma!

Chciałabym podziękować moim przyjaciołom! Za siłę, motywację, wsparcie w trudnych chwilach i ułożenie definicji przyjaciela idealnego.
ANIA, MARTA, WIKA, OLIWIA DZIĘKUJĘ WAM ZA TO, ŻE JESTEŚCIE! 


PS. JEŚLI LUBICIE TEORIE NA TEMAT KRESKÓWEK, JAKIEŚ CIEKAWOSTKI ITP, TO MÓJ DOBRY KOLEGA PROWADZI BLOGA ;) 
ZAINTERESOWANI KLIKAJĄ ------TU!









19 komentarzy:

  1. Warto mieć przyjaciół, bez nich byłoby nam naprawdę trudno :) Zaraz zerkam na bloga kolegi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis, warto miec przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaźń to coś najważniejszego :) Ja jednak mam zawsze trochę dystansu.

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaźń to najpiękniejszy prezent i relacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję dobrych przyjaciół :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/lipiec-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Super zdjęcia :) Mega napisane ;) Definicja przyjaciela jest prze! <33 Super, że masz takich przyjaciół :) Wpadamy na bloga kolegi :D Hehe ^^ Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/09/green-bomber-jacket-black-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post! Ja kocham swoją przyjaciółkę i bez niej nie wyobrażam sobie życia <3 Super zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    Zapraszam na nowy wpis!!
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/all-black-stylizacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja długo szukałam swoich przyjaciól i przez to poznałam po drodze osoby, które mnie skrzywdziły.

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie jest mieć przyjaciół - zawsze to jakieś wspomnienia i wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, warto mieć przyjaciół na dobre i złe, którzy nie będą oceniać, a wspierać w każdej chwili. Pozdro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjaźń to bardzo ważna rzecz w życiu każdego człowieka i moim zdaniem kazdy powinien mieć prawdziwego przyjaciela:) swietny post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie przyjaźń to nie połączenie ludzi, po są razem, spędzają ze sobą czas, ale pomimo, że nie maja tego czasu, spędzają go z nami. Pomimo, że nie maja siły, uśmiechają sie dla ans. Pomimo, że nie są obecni, dla nas są cali.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sie ciesze, ze masz tak wspaniałych przyjaciół. Przyjaźń odgrywa bardzo ważną rolę, można się wygadać itd. Zdjęcia fajne. I zgadzam się, że nie ma takich samych osób, jak prawdziwy przyjaciel.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, wróciłam do blogowania. http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tym w 200 % Dobrze napisane ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Świat bez prawdziwych przyjaciół byłby smutny :) Jak dobrze, że oni naprawdę istnieją.
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki wielkie <3

    OdpowiedzUsuń