9/13/2016

Czy wreszcie jestem naprawdę szczęśliwa?! +KONKURS

Hejjka kochani!
Szczerze mówiąc to nie miałam zbyt wiele pomysłów na post, więc chcę wam dzisiaj napisać jak to się u mnie ostatnio pozmieniało.
Otóż od dłuższego czasu wprowadzam swoje plany dotyczące nauki w życie, czyli wychodzę więcej z domu, odrabiam systematycznie lekcje, skupiam się głównie na przedmiotach ważnych dla mnie, rozwijam się i zmieniam na lepsze. I mogę wam powiedzieć z ręką na sercu, że moje oceny nie pogorszyły się wcale, a uczę się zdecydowanie mnie i podchodzę do tego na spokojnie! Zaczęłam korzystać z wolnych chwil, które zostały mi po uporządkowaniu swojego systemu nauki. Spędzam mnóstwo wspaniałych chwil z przyjaciółkami, robimy mega zwariowane rzeczy i uwaga:
DAŁAM SIĘ NAMÓWIĆ NA TO, ABY STANĄĆ PRZED OBIEKTYWEM! Musze wam się przyznać, że bardzo mi się to spodobało :) Na efekty naszej sesji będziecie musieli poczekać do 15 września, ale nie chwaląc swoich zdolności modelingowych i moich dwóch profesjonalnych fotografów, to zdjęcia są cudne! I chyba jeszcze nie raz moja twarz pojawi sie na tym blogu!
Wszyscy moi znajomi i rodzina zauważyli, że bardzo często się uśmiecham i no kurcze, teraz CZYM JEST PRAWDZIWE SZCZĘŚCIE!!

A TERAZ CHCIAŁABYM WAS ZAPROSIĆ DO WZIĘCIA UDZIAŁU W CIEKAWYM KONKURSIE:

CO TRZEBA ZROBIĆ?

  1. Wejdź na stronę FASHION POST i znaleźć artykuł, który Ci się najbardziej podoba!
  2. W komentarzu zostaw do niego link.
I tyle ;) Proste prawda?
A co możesz wygrać wykonując te 2 proste kroki?
Coś niesamowitego i ekskluzywnego z www.clochee.com

KONKURS TRWA DO 30 WRZEŚNIA A WYNIKI ZOSTANĄ OGŁOSZONE NA STRONIE
NATASZKOWIEC BABIK 2 PAŹDZIERNIKA


A WIĘC MOI KOCHANI ŻYCZĘ WAM, ABY WAM SIĘ POSZCZĘŚCIŁO I WYGRACIE COŚ FAJNEGO ;)
POWODZENIA <3


5 komentarzy:

  1. Świetny post czekamy na zdj ������

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się post ----> http://fashionpost.pl/jessica-mercedes-maffashion-podbily-nyfw/ o koleżankach z branży,które podbiły NY,udawadniają,że ciężką pracą da się osiągnąć sukces w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że trzeba dążyć do tego, aby być szczęśliwym. :) Czekamy na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ciężko jest być szczęśliwym w tych czasach ale gratuluje spełnienia! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń