01.09.2016

Chcę spotkać Luke'a Hemmingsa i chcę być fotografem?- Q&A




Hejjka kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z kolejną częścią Q&A, czyli będę odpowiadać na wasze pytania.
Pierwsza część jest tutaj.

1.W której klasie teraz jesteś/do której poszłaś?
Otóż, jestem teraz w 3 klasie gimnazjum.

2.Jakie plany na przyszłość?
Przyszłość wiążę z fotografią, ze zdjęciami, ewentualnie coś z reklamą, ale głównie skupiam się na fotografii. Chciałabym kiedyś móc pracować z fantastycznymi ludźmi, zwiedzać i ukazywać na zdjęciach niesamowite miejsca :)

3.Wiążesz swoją przyszłość z blogowaniem?
Chcę połączyć moje plany z pytania drugiego z blogowaniem, czyli ciągle się rozwijać, pokazywać wam coś innego niż moją wieś i ludzi z niej. Jeśli uda mi się osiągnąć zamierzone cele to na pewno powiąże je z blogiem.

4.Co lubisz czytać?
Hmm, nie lubię się ograniczać, mogę przeczytać jakiś dobry romans, porywający kryminał i ciekawą biografię. Wszystkiego trzeba próbować!


5.Jakie filmy oglądasz?
Szczerze nie przepadam za filmami, ale jak już to lubię czasami obejrzeć straszny horror.

6.Jak to sie stało, że zaczęłaś blogować?
Czysta ciekawość, widziałam na internecie dużo świetnych blogów, więc stwierdziłam,że ja też tak chcę! I oto jestem ;)

7.Masz pupila?
Mam kota Tomasza, o którym napisałam osobny post. Znajdziecie go tu.


8.Twoje ulubione danie?
Zdecydowanie spaghetti <3 <3

9.Czego się boisz?
Hmm.. Szczerze to boję się powrotu złego cienia, niczego tak bardzo jak tego.

10.Jaki typ muzyki słuchasz?
O jejku! Nie ograniczam się, jak już wspominałam. Wszystko co wpadnie mi w ucho, może stać się moją ulubiona piosenką. Od disco polo, aż po rock i metal ;)

11.Czy uprawiasz jakiś sport?
Czy leżenie, spanie i jedzenie to też sport?? XD


12.Gdybyś mogła poznać jednego aktora osobiście, kogo spotkałby ten zaszczyt?
Zaszczyt? Haha, nie lubie zbytnio oglądać filmów, więc nie mam takiego aktora, chociaż poznałam już kilku osobiście na Solanin Film Festiwal :) Zmienię troszkę pytanie, więc zamiast aktora dam artystę. Marzy mi sie spotkać wszystkich członków zespołu 5 SECOND OF SUMMER, a najbardziej Luke'a Hemmingsa <3

13. Wymień kilka filmów, które Cię wzruszyły.
-"BOKSER"
-"SZKOŁA UCZUĆ"
-"NAD ŻYCIE"
-"MAŁY KSIĄŻĘ"

14.Co Cie motywuje?
Motywujecie mnie Wy! Moi kochani czytelnicy, wasze komentarze :*



15.Jak ludzie (znajomi, otoczenie) zareagowali na to, że prowadzisz bloga?
Na początku zdarzyły się głupie docinki, ze strony chłopców, natomiast dziewczyny z mojej szkoły/klasy czytały/ czytają co piszę i pochwalają to :)

16.Czy miałaś moment, że chciałaś się poddać i rzucić blogowanie?
Mniej więcej po pół roku blogowania, gdy miałam mało czytelników, straciłam motywację, ale po czasie zaczęłam pisać, robić to jeszcze lepiej i efekty są! Cieszę się, że wybrnęłam z tego dołka!



17.Czy jest coś czego chciałabyś się nauczyć? Jeśli tak, to czego?
Od około 2 lat chcę nauczyć się francuskiego, ale nie mam na to czasu niestety, ale jeśli przyjmą mnie to mojej wymarzonej szkoły ( za rok ) to tam jest możliwość nauki tego języka ;)

18.Ulubiona biżuteria?
Pokochałam kolczyki, i łańcuszki, ale tylko ze srebra. Za złotem nie przepadam

Moi drodzy na dzisiaj to koniec pytań, mam nadzieję, że zaspokoiłam waszą ciekawość ;)
POWODZENIA W NOWYM ROKU SZKOLNYM !




13 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że spełnisz swoje marzenia, zawsze trzeba je mieć i nie można o nich zapomnieć.

    www.my-life-as-skoczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi i jeszcze ciekawsze zdjęcia! Szkoda, że pytań jest tak mało :) Czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi, uczylam sie francuskiego ale chcialam by nauczuc sie hiszpanskiego:)



    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi a co do zdjęć są megga śliczne ! :) jestem pod dużym wrażeniem, na pewno jeszcze nie raz tu wpadnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia ;)

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest dowiedzieć się o kimś czegoś więcej :) i bardzo ciekawe odpowiedzi!
    http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak oglądałam ,,Nad życie"... Płakałam jak bóbr. :) A co do tego co daje nam motywacje to zgadzam się w 100 %.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie mi się czytało tego posta i fajne odpowiedzi :)
    Świetne zdjęcia :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i ciekawe odpowiedzi :) nie mówiąc już o cudownym kotku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na osobę z 3 klasy gimnazjum to bardzo ładne zdjęcia. Życzę rozwoju w tym kierunki, bo naprawdę, wiele osób pod koniec szkoły średniej nie potrafpotak pięknie uchwycić momentu jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia robisz świetne! :) Moje ulubione danie to również zdecydowanie spaghetti <3
    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne odpowiedzi i ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń