23.09.2016

#2 Co ciekawego przyniósł mi kurier- Zaful

Hejjka kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym wam opowiedzieć troszkę o paczce od firmy Zaful
W tej paczce wybrałam coś dla siebie, oraz dla mojej mamy, która w tym poście również wcieli się w rolę modelki!

Zacznijmy od płaszczyku. Na samym początku byłam zaniepokojona, jego wyglądem, nie chciał się układać, wyglądał koszmarnie, jednak gdy moja mama go przeprasowała, to już było dużo lepiej. Jest wykonany z poliestru, który nie ma nieprzyjemnego zapachu, nie drapie i dla mojej mamy bardzo sprawdzi się w takie chłodne dni, których teraz ma być niestety coraz więcej.
Jestem pewna, że zobaczę go nie jeden raz na mojej mamusi :)

DAJE MU MOCNE 4,5/5



PŁASZCZYK ----> KLIK
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ze względu na to, że jest to była mała paczka to rzecz, o której teraz opowiem będzie już ostatnią w tym poście.
Jako, że jestem maniakiem torebek, i uwielbiam wszystkie, które są duże i ciekawe postanowiłam wybrać sobie dość dużą torebkę z ciekawym wzorem. 
Są to takie białe słoniki z jakimiś kwiatami? Nie jestem pewna, ale po prostu urzekł mnie i tyle! Niestety torebka na początku miała dość dziwny i nieprzyjemny dla nosa zapach, lecz po kilku dniach wywietrzał i mogę cieszyć się moją torebką! :)

MOJA OCENA 4/5





TOREBKA -----> KLIK

Mam nadzieję, że post wam spodobał, do następnego ;)

10 komentarzy:

  1. Torebka nie w moim stylu, ale płaszczyk bardzo ładny :))

    http://www.mamamagda.pl/2016/09/jak-mam-chodzic-to-chce-parkiet.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk prezentuje się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk fajnie sie prezentuje ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy płaszczyk :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba wpadła mi w oko! :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się torebka niż płaszczyk, chociaż Twojej mamie jest w nim bardzo ładnie :)


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo :) Także mamy z nimi współpracę, lecz nie zauważyłyśmy wcześniej tych rzeczy :) Super płaszczyk ^^ Torebeczka też w takim trochę jeszcze letnim wzorze ^^ Oczywiście poklikane :) Liczymy na to samo u nas :3 Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta torebka. :)
    Płaszczyk także niczego sobie :)
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk niezbyt w moim stylu, ale torebka bardzo mi się podoba, zwłaszcza pasek, wydaje się idealna na plaże :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna torebka! miło, że zamówiłaś też coś dla mamy:)
    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń