15.09.2016

#1 Co ciekawego przyniósł mi kurier? + stoję przed obiektywem!!




Hejjka kochani!
Od dzisiaj rozpoczynam nową serię na moim blogu! Jest to seria związana z nawiązanymi przeze mnie współpracami. Nie wiem jak często będą pojawiać sie tego typu posty, zależy to od tego, kiedy i od kogo otrzymam paczkę!
Nie przedłużając, zapraszam.

Jakiś czas temu odezwała się do mnie dziewczyna, która zaproponowała mi współpracę ze sklepem internetowym Sammydress.com

Postanowiłam, że zamówię dla siebie jakieś ubrania a dla siostry kilka rzeczy, które jej się z tej strony podobają.

Na pierwszy rzut pójdzie zamówienie Dominiki. Ona jako wielka miłośniczka psów, zamówiła dwie rzeczy z motywem psich łapek.


Jesteście może fanami wypieków? Jeśli tak to te foremki do ciastek w kształcie kocich/psich łapek przypadną wam do gustu
Cała foremka jest w delikatnie różowym kolorze, wykonana z silikonu, który według mnie i mojej siostry nie śmierdzi. Produkt był już testowany przez Dominikę i jest ona z niego zadowolona, chociaż ona znalazła dla tych foremek inne zastosowanie. Używa ich jako foremek na kostki do lodu, a więc produkt jest wielofunkcyjny!
Nie pozostaje mi nic innego jak przyznać temu produktowi 5/5 




FOREMKI ---> KLIK
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejnym przedmiotem z serii psiej, jest ten bidon na napoje. Moja siostra uwielbia kolor niebieski, wiec jaki mógłby być ten bidon. Jest on wykonany z plastiku, którego zapach jest wyczuwalny, ale mi nie przeszkadzałby. Wiadomo, że nie jest to bardzo trwały przedmiot, ale nie mam do niego większych zastrzeżeń.
MOJA OCENA TO 4/5





BIDON ------> KLIK
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Schodząc z tematu psów, pokażę wam również coś na umilenie cieżkich poranków. Oto kubek, ze specjalną kieszonką na ciasteczko!! Do tej kieszonki mieści się ciasteczko a do kubka wlewamy pyszną kawkę i delektujemy się słodyczą popijając napój!
Według mnie to świetna opcja, bo ja uwielbiam słodycze i kawę! Kubek jest dobrze wykonany, napis po pierwszym umyciu nie ściera się, więc...
OCENA TO 5/5




KUBEK -------> KLIK
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I ostatnią rzeczą z zamówienia Dominiki są kolczyki. Było ich 20 par, wykonane ze sztucznego materiału, ciężko się je zakłada a jeszcze większym wyzwaniem było ich ściągnięcie. Mam dwie pary i chyba ich już wiecej nie założę. Bolą mnie po nich strasznie uszy, i obawiam się, że tak mocnym szarpaniem przy próbie ich zdjęcia, mogę coś sobie zrobić w płatek uszny.
MOJA OCENA 1/5



KOLCZYKI-----> KLIK
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz czas na moje zamówienie!
Ja wybrałam sobie czarną koszulkę w rozmiarze M i jest na mnie idealna!
Napis nie starł mi się podczas pierwszego prania. Jest ona wykonana z bardzo dobrego materiału, aż sama byłam zaskoczona.
Ostatnią rzeczą były ZAKOLANÓWKI, o których od dawna marzyłam!
Są świetne. Idealna długość, nie ściągają się, nie mechacą, jestem bardzo zadowolona ze swojego zamówienia

Ps. Wszystkie opinie były szczere

Mam nadzieję, że post i ta seria przypadną wam do gustu. Pora na sesję!
Bardzo dziękuję mojemu fotografowi ANI i mojemu doradcy od poz Martynie :D













A tutaj parę głupich i nieudanych zdjęć :D


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOSZULKA -----------> KLIK
ZAKOLANÓWKI ---------------> KLIK

26 komentarzy:

  1. Hehe te nie udane zdjęcia bardzo śmieszne :D My także mamy z nimi współpracę, lecz nasz paczka się straszliwie spóźnia :( Ehh.. no pech :( Poklikane oczywiście ;) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa ostatnie zdjecia są świetne, hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha ostatnie zdjęcia są najlepsze :) A jeżeli chodzi o produkty to ja kolczyków sztucznych nie mogę nosić, bo mam "alergię". U mnie przejdą tylko kolczyki złote o odpowiedniej próbie, haha. A taką foremkę na ciasteczka też bym chciała ;3
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Hymm świetny kubeczek na ciastko! i biedny telefon .. :( :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/cudowna-trojca.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Estetyczny wygląd bloga i ładne zdjęcia. Polecam zmienić czcionkę na wygodniejszą do czytania;)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    https://colorka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne rzeczy! Ten bidon mnie bardzo zainteresował
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten kubek i pomysłowe zdjęcia. Dobrze napisany post. :)

    szymanska88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kubek jest piękny <3
    To zdj nie udane co lezysz jest mega XDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolczyki, kubeczek bardzo pomocny dla łakomczuchów, bidonik dla psiaków zdecydowanie bardzo praktyczny, zakolanówki jednak nie w moim guście, za to w foremkach się zakochałam! Super post! :) Te zdjęcia na końcu-naprawdę zabawne ! :D Szczególnie to na którym leżysz na peronie haha!

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubek jest genialny *.* (muszę taki znaleźć). A zdjęcia wyszły super (szczególnie te mniejsze oznaczone jako nieudane :D mi się podobają bardziej xD), fajne mają ciuszki.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sama uwielbiam zakolanówki więc ani trochę się nie dziwię, że je zamówiłaś :-) A co do psich "akcesoriów" to bardzo podobają mi się te foremki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama zastanawialam sie nad takim bidonem dla mojego psa ale mu idzie idealne picie z mojego szejkera gdy jestesmy w trasie wiec raczej na razie go nie kupie, haha! Oczywiscie zawsze mam tez wode dla siebie nie pije z nim razem - zeby bylo jasne XD
    Kubek z miejscem na ciastko cudowne! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post oraz zabawne zdjęcia. A ten kubek na ciastko genialny. Będę tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tym kubkiem 😁. Co prawda kawy nie pijam, ale liczy się przecież sam pomysł, który jest genialny. Pewnie jeszcze wpadnę :)

    http://utwory-wierszem-pisane.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubek jest genialny! :D Haha te nieudane zdjęcia najlepsze! :D Hahahah♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! :)
    Najbardziej podoba mi się ten kubek, jest cudowny! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zakolanowk!
    Tez moglam wspolpracowac z nimi ale nie zgodzilam sie nie zgodziłam się dlatego że miałam zepsuty komputer

    OdpowiedzUsuń
  18. Foremka z łapkami zdobyła moje serce. :) Koszulka jest genialna! Sztuczne kolczyki mają to do siebie, że po ich założeniu uszy strasznie bolą.
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne gadżety :) Częściej stój przed obiektywem !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo często zamawiam z internetu :)
    Fajne rzeczy, szczególnie ta butelka.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Foremki mnie absolutnie oczarowały ;)
    Jako, że wpadam tu pierwszy raz, pozwól że to powiem - miło mi widzieć imienniczkę i miłośniczkę fotografii zarazem ;) Zapraszam do mnie na bloga w pełni o fotografii - jak łątwo zauważyć strona dopiero startuje, ale myślę, że znajdziesz tam sporo informacji pomocnych pod kątem edycji zdjęć na bloga i nie tylko ;) W planach mam też indywidualne porady dla czytelników (czyli zgłaszasz z czym masz problem, czy to edycja, czy to techniczne elementy, a ja w ramach nowego posta doradzam najlepiej jak umiem ;) )

    OdpowiedzUsuń
  22. Noe chce byc niemiła. Ale te podkolanówki sa bardziej dla osob o deobniejszej budowie. Noe ukrywajmy do najchidszych nie należysz a one wclae cie nie wyszczuplają. Wygladasz fuj.

    OdpowiedzUsuń