05.08.2016

Tak, tak chowaj się za kolejną maską...


Hejka kochani!
W dzisiejszym poście poruszę temat dość mi znany. Mówię tutaj o chowaniu swojego prawdziwego ja, za maską. Różni ludzie robią to z różnych powodów. Ja starałam się przypasować do otoczenia. Chciałam być taka sama, jak Ci, których uważałam za " tych fajnych" w szkole. Z perspektywy czasu wiem, że był to ogromny błąd, który zauważyłam dopiero, gdy przestałam widzieć siebie w tym wszystkim. Odgrywałam swoją sztukę przez kilka miesięcy, chyba na początku 1 gimnazjum, nie jestem już pewna. Też chciałam, aby ludzie ze szkoły sądzili, iż jestem pewna siebie, wulgarna, odważna, a ja wcale taka nie jestem. Po około 3 miesiącach patrząc w lustro po powrocie ze szkoły zapytałam samą siebie:
-Co Ty do cholery wyprawiasz? Myślisz, że swoją głupią postawą zwrócisz ich uwagę? No to jesteś w błędzie...
Zaczęłam się zastanawiać czy rzeczywiście chcę, aby znajomi ze szkoły uważali mnie za taką kolejną dziewuchę, która robi WSZYSTKO, aby im się przypodobać? 
Postanowiłam to zmienić! 
Przestałam klnąć, bez żadnego powodu, przestałam gadać ciągle o ubraniach, o tym czego ja bym nie chciała mieć... Odsunęłam od siebie osoby, które wprawiały mnie w zły nastrój, a otaczałam się tylko tymi ludźmi, którzy zarażali mnie pozytywna energią i pomagali w trudnych chwilach. Odpłacałam chamstwem za chamstwo i uśmiechem za uśmiech. W końcu mogłam zdjąć maskę typowej pustej laski i ukazać swoje (wrażliwe ) ja.
Cieszę się, że w porę zrozumiałam swoje dziecinne zachowanie i mam nadzieję, że tym wpisem zmotywuję ludzi do pozbycia się masek, które tylko unieszczęśliwiają nas.
Chciałam wam tylko jeszcze powiedzieć, że są również tzw. "krótkotrwałe maski", które powinniśmy ubierać tylko wtedy, gdy wymaga od nas tego sytuacja np. w kościele, na apelach itp... Te maski są nam potrzebne, jednak nie na stałe :)







24 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia <3
    I bardzo prawdziwy post.
    Lepiej być innym niż być takim samym.
    Pozdrawiam z bloga unrealizable1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze napisałaś i nie warto ukrywać się pod maską! Śliczne zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post tez uważamy że powinniśmy zawsze być sobą zapraszamy do nas blackkhatt.blogspot.com oraz na snapa

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post też uważamy ze powinniśmy być sobą zapraszamy do nas blackkhatt.blogspot.com dopiero zaczynamy

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia pozdrawiamy zapraszamy do nas blackkhatt.blogspot.com obs/obs kom/kom

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze napisany post. Masz rację niewarto chować się pod maską ;)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te zdjęcia! Pogoda dopisała ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia:)
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, czasem jest tak, że gdy chcemy pozbyć się maski, okazuje się to bardzo trudne. Sama rok temu próbowałam być super wygadaną, zorganizowaną, roześmianą i w ogóle fajną osobą, gdy zaczynałam liceum w obcym mieście. Niestety, a może i stety, dość szybko się jej pozbyłam, ponieważ była zbyt ciężka. Wylądowałam przez nią w klasowej grupce, z której dość szybko (po dwóch miesiącach) wyleciałam/uciekłam - owa grupka była zupełnie inna ode mnie, dzięki mieszkaniu w bursie chyba wydawałam się bogatsza i bardziej cool niż w rzeczywistości.
    No, ale dość o mnie. Post życiowy, inspirujący, także zdjęcia, jak rzadko, bardzo mi się podobają - może dlatego, że nie jest to seria "identycznych" fotek ;)

    sowiarenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tu z reklamy i mam pytanie, bo nie daje mi to spokoju. Prowadzisz bloga już ponad rok. Jak to możliwe, że masz ponad 250 obserwatorów, a blog ma łącznie wyświetleń niespełna 24 tysiące? To straszliwie mało jak na taką liczbę obserwatorów. To są wyświetlenia dzienne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to są łączne wyświetlenia ;)

      Usuń
  11. Poruszyłaś bardzo ważny temat.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Dobrze, że w końcu zrzuciłaś tę maskę ;) Nie warto udawać kogoś, kim się nie jest. Z tymczasowymi maskami również się z tobą zgadzam.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, poza tym bardzo ładnie napisany post.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jak cudownie wyszłaś na zdjęciach! Co do postu - super piszesz, OBSERWUJĘ!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. jasne bycie sobą to podstawa! Dobre zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludzie niestety coraz częściej udają kogoś kim nie są, po to, żeby się komuś przypodobać. To jest naprawdę irytujące zwłaszcza gdy są to osoby,które się zna osobiście a pod wpływem innych osób diametralnie się zmieniają.
    Dobrze napisany post! :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny lekki nagłówek, zdjęcia też na plus..
    Ale font na blogu bym zmieniła, bo nieco nieprzyjemnie się czyta :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz racje nie warto udawać kogoś kim się nie jest. Przekonałam się o tym nie raz i dlatego teraz zawsze sobie powtarzam, aby być sobą! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, świetnie to ujęłaś - najważniejsze być sobą i nigdy nie udawać.
    Piękne zdjęcia.

    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA PRZEZeMNIE DO LBA! więcej informacji: http://noeese.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-lba.html

    pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem na Twoim blogu pierwszy i na pewno nie ostatni raz ! Świetnie piszesz !! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To samo. Chciałam się przystosowac do otoczenia. Jednak to oni odepchnęli mnie od siebie. Popadłam w taką ,,mini" depresję. Teraz przeklinam i tyle. Staram się to zmienić.
    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń