8/20/2016

Miłość człowieka i psa- czyli krótko o przyjaźni...

Hejka kochani!
Jakiś czas temu wypowiadałam się na temat mojej miłości do kotów. Teraz czas na coś dla miłośników psów.
Ten post będzie ciut inny, gdyż w jego napisaniu pomogła mi moja siostra Dominika, która kocha nad życie swojego psa shih tzu- Pusię.
Zadałam jej jedno, proste pytanie...


-KIM JEST DLA CIEBIE PUSIA?


-"Hmm... Według mnie jest ona członkiem naszej rodziny. Jest ze mną, a raczej z nami już ponad 5 lat, a ja od momentu przywiezienia jej do domu zaczęłam traktować jak moje maleństwo, moje dziecko. Dla niektórych wyda się to nienormalne, lecz ja kocham ją nad życie.Jest moją przyjaciółką, która zawsze mnie wysłucha, gdy brakuje mi tego. Mogę jej powiedzieć wszystko, a ona pomimo tego zostanie ze mną i nie opuści w trudnych chwilach mojego życia.Tym właśnie pies różni się od człowieka. Będzie z Tobą na dobre i na złe, nie oceni , nie wyśmieje i nie zmiesza z błotem. Uwielbiam spędzać z nią czas, bawić się, droczyć, opiekować. Jest ogromną częścią mojego życia i najbardziej boję się momentu, w którym odejdzie... Nie chcę tego, lecz wiem, że to kiedyś nadejdzie, i wiem, że będzie to najgorsza chwila w życiu..."

Cóż, ja nie mam chyba nic więcej do dodania. Wypowiedziałam się w tamtym poście o kotach, a w tym o prawdziwej miłości opowiedziała moja siostra. 
Nie opisałabym tego lepiej, niż ona. Mam nadzieję, że spodobał wam się ten krótki wywiad, bo mnie on bardzo wzruszył.

Jeśli jesteście miłośnikami psów tak jak Dominika to polecam wam książkę tej samej autorki co "Milion Kotów", pt."Milion Psów", którą otrzymałam od Wydawnictwa Kaktus. 
Tutaj również rysunki, kolorystyka i tematyka bardzo mnie urzekła <3






















25 komentarzy:

  1. Pięknie opowiedziała Twoja siostra o miłości do swojego psa. Az się wzruszyłam. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super psiak! Ja mojego mam od ponad 4 miesięcy, a teraz nie wyobrażam sobie bez niego codzienności ;) Jednak mi podobają się inne psy niż wasz ;)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki śliczny piesek, super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja siostra idealnie opisała miłość człowieka do psa, jestem pewna, że Pusia tak samo ją kocha. Sama się wzruszyłam.
    Obserwuję- świetny blog.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja siostra naprawdę bardzo pięknie przedstawiła miłość do psa. ;) To cudowne, że ta miłość trwa aż 5 lat! I życze, aby trwała jak najdłużej! ;)
    Musze przyznać, że psina jest przecudna!
    Cudowna ksiązka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za każdą taką miłość! :D hihi :D

    Masz mega słodkiego pieska :))


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziak, a kolorowankę bym chętnie całą zapełniła kolorami <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem bardzo za przyjaźniami ludzi ze zwierzętami, to piękne, ze przyjacielem może być nie tylko człowiek ;)) super uroczy pościk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdj! Ja mojego Tobiego mam już od jakiś 5 lat i niewyobrazam sobie co bym zrobiła jakbym to nie miała ♡ Nowy post i mnie, zapraszam do obserwacji ! http://joanna-rita.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post , ja z moim psem też jestem związana choć jest ze mną tylko rok !
    http://aleksandralucystein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie takie samo zdanie. Zwierzęta traktuje jak ludzi! Nie wyobrażam sobie życia bez mojego maltańczyka!
    Pozdrawiam velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny<3
    Kocham zwierzęta i również traktuje je jako ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny post! Bardzo dobrze, że nie traktujesz zwierzaka jak przedmiot!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodki! Uwielbiam psy, sama mam jednego. :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie na darmo pies jest najlepszym przyjacielem człowieka :) własnie dla tego że nie oceni, nie wyśmieje i zawsze jest wierny. mój owczarek często wyczuwa czy mam zły humor czy nie, jeżeli mam kładzie się pod nogami i leży bez ruchu. wie że to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam dwa psy w zyciu. i juz wiecej miec nie moge, bo sie okazalo, ze alergie na siersc mam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham rasę tę rasę psów! Jednak nigdy nie widziałam takiego koloru, mega słodki. A twoja siostra megaaa opisała miłość do Pusi :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny piesek! Ja zdecydowanie bardziej wolę kotki, moja właśnie urodziła małe :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem miłośniczką zwierząt - kotów, psów i wszystkich innych puchatych czworonogów! Najbardziej uwielbiam... chomiki. Tak samo mają duszę jak te większe zwierzęta, psy czy koty, tylko że są.. no mniejsze. Odkąd pamiętam mam chomiki, obecnie planuję zakup nowego. Traktuję je jak domowników i odwdzięczają się tym samyym - prawdziwą miłością, która jest bezcenna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią przygarnęłabym tą książke :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam psy!
    a zdjęcia śliczne ♥
    http://dirtyunicorns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny pies. Patrząc na te zdjęcia, aż żałuję, że sama nie posiadam czworonoga. Jednak wiem, że zwyczajnie nie miałabym na niego czasu, a będąc jego posiadaczką, chciałabym dać mu wszystko co najlepsze, przede wszystkim swój własny czas. Twoja siostrzyczka wspaniale opowiedziała o uczuciu łączącym człowieka ze zwierzęciem. To niesamowite, że taka relacja może powstać. Pamiętam, jak sama miałam swojego psa. Uwielbiałam z nim 'rozmawiać', hah ;) Najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że pies jest z Tobą zawsze i nigdy Cię nie bedzie okłamywał. Zdecydowanie najlepszy członek rodziny. Najlepsza hm.. osoba na świecie ;')
    pozdrawiam!
    www.stylowka4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczny piesek, i patrząc na zdj, no pewnie że jest twoim członkiem rodziny tak jak u mnie Jerry jest i inne moje pieski są w moim członkiem mojego życia i rodziny :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń