8/09/2016

" I hate u, i love u"- Czyli parę słów o XXI wieku.


Hejka kochani!
Tak wiem, kolejny post zaczynający się piosenką, jednak ona jest wyjątkowa, gdyż jej słowa są idealnym odzwierciedleniem tego co chciałabym Wam dzisiaj przekazać.
Zauważyłam, że niektórzy ludzie uwielbiają ranić, krzywdzić, bawić się uczuciami innych.Potrafią dobrze manipulować, oszukiwać i owijać sobie ludzi wokół palca. Dla mnie jest to chore! Nie potrafię zrozumieć co oni z tego mają...
Wczoraj wieczorem wymyśliłam sobie pewną teorię, nie mam pojęcia czy jest ona prawdziwa, ale ja tak właśnie na to patrze.
Moim zdaniem ludzie ci są strasznie zakompleksieni w środku. Na zewnątrz grają takich pewnych siebie, obojętnych na krzywdy, jednak to nie bierze się z niczego. Pewnie w młodym wieku zostali zranieni i to niejednokrotnie... Niektórzy po takim czymś starają się siać dobro wszędzie gdzie tylko mogą, ponieważ nie chcą by inni cierpieli tak jak oni.. Niestety są i tacy, którzy mszczą się na niewinnych osobach. Manipulują  nimi.
Mówią kocham Cię, a za chwilę biją, poniżają, obrażają...
Dla mnie osobiście jest to jedna z chorób w naszym społeczeństwie. Nie powinniśmy ranić siebie nawzajem, gdyż czasami może skończyć się to ogromna tragedią np. samobójstwem.
Ja osobiście zaliczam się do grupy zranionych, lecz czyniących dobro. Nie wyobrażam sobie po tym wszystkim co spotkało mnie w życiu robić tego drugiej osobie. Nie wiem jak ona by na to zareagowała. Czy byłaby tak silna psychicznie... Dlatego chciałabym dzielić się tylko dobrem, podnosić na duchu i dawać nadzieję :)
Mam nadzieję, że kiedyś znajdziemy lek na to okropne choróbsko, jakim jest bezduszność, nieludzkość, i podłość!







18 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia kochana :*
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde ludzkie zachowanie ma jakieś źródło. To, że ktoś nieustannie krzywdzi innych, ma zachowania, które wciąż się powtarzają, ma zazwyczaj podłoże gdzieś głęboko, często w dzieciństwie - tak, jak napisałaś. Ale, moim zdaniem, nie można ich tak surowo oceniać. Piszesz o tym, że niektóre osoby mszczą się na innych i nimi manipulują - pewnie spotkałaś się z takimi ludźmi... Tak, to jest straszne, ale nikt z nas nie wie, co dzieje się w sercach tych ludzi. Nie warto oceniać innych, bo nigdy nie wiemy, jak naprawdę wygląda ich życie. Mówiąc o nich źle, robimy to samo, co oni - krzywdzimy... Choć często bolą nas zachowania innych, nie warto ich oceniać. Trzeba jednak reagować na zło, jakie wyrządzają. Trzeba próbować zrozumieć drugiego człowieka, poznać go i jego motywy działania. W KAŻDYM człowieku jest dobro. Trzeba je tylko odkryć.
    A miłość? Miłość zawsze wiąże się z krzywdą. Nie ma miłości bez skazy. Z drugiej jednak strony to, że ktoś mówi, że "kocha", nie musi od razu znaczyć, że tak na pewno jest - kochać kogoś to coś wielkiego.

    To wspaniałe, że jesteś osobą, która chce dzielić się dobrem z innymi. Takich ludzi na tym świecie potrzeba.

    PS Cudowne zdjęcia. :)

    http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze mówisz, zgadzam się z tobą w 100%.
    Jedyne, co się różni w tym temacie między tobą, a mną, to jest to, że ja z każdą kolejną raną staję się bardziej ,,sukowata" dla osób raniących i ogólnie chcę wyglądać na silną i bezwzględną.

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze wątpię w pojawienie się leku na chorobę toczącą ludzkość.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kadry!

    A z tym, że ludzie są zakompleksieni w środku w 100% się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest po prostu ŚWIETNE , super klimat :)

    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tym , że każdy człowiek jest zakompleksiony na swój sposób :) Świetne zdjęcia zwłaszcza to ostatnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzamy się z twierdzeniem,że niektórzy ludzie mówią kocham Cię, a za chwilę biją. Tak po za tym to bardzo śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, bardzo mądre słowa.., niestety na tym świecie jest coraz więcej ludzi fałszywych..
    http://unrealizable1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko tak pięknie ujęte. Stu procentowo się z tobą zgadzam. Zdjęcia śliczne :D Obserwuję i Zapraszam do mnie SMILE ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia!super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, z roku na rok coraz gorzej, zarówno i z podejściem do samych siebie jak i do innych... :(

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą bo doszłam do takich samych wniosków. Ludzie swoje kompleksy próbują ukryć szydzac z innych. Poprawiają sobie w ten sposób samoocenę i odwracają uwagę od siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety niektórzy krzywdzą innych, bo uważają, że jeśli kiedyś zostali zranieni to innym też należy się oberwać...

    Obserwuję i zapraszam do siebie http://flawlessgold.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się, w naszych czasach ludziom sprawia radość krzywdzenie innych.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę dobrze napisane, też nie rozumiem niektórych ludzi. :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Słowa, które napisałaś są takie prawdziwe... Uważam podobnie do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo widzę podobne zainteresowania - fotografia :) bardzo ładne fotki robisz :)
    zapraszam do mnie
    http://anthonytom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń