7/17/2016

Rozum czy serce?- Oto jest pytanie!




Hejka kochani!
W dzisiejszym poście opowiem wam troszkę o moim życiu. Ostatnio mam wrażenie, że występuje w jakieś zwariowanej komedii romantycznej połączonej z dramatem.
Całkiem niedawno musiałam podjąć pewną decyzję. Miałam wybrać, czy kierować się tym co podpowiada mi rozum, czy posłuchać głosu serca...
Nie był dla mnie to łatwy wybór. Musiałam przeprowadzić całonocną rozmowę z moją przyjaciółką, rodzicami i siostrą.
Moja kochana Ania ( przyjaciółka) powiedziała, że zaakceptuje każdą decyzję, którą podejmę. Najważniejsze jest to, abym była szczęśliwa.
Siostra i mama doradziły, abym posłuchała serca.
Ja jednak postanowiłam dać sobie trochę czasu. Chcę na chwilę odetchnąć od ciężkich tematów w moim życiu...
Chcę być pewna, i wiedzieć że podjęłam dobrą decyzję! Nic pochopnie, wszystko powoli. Ja z czasem sama będę pewna co dla mnie najlepsze.
To samo radzę wam. Posłuchajcie co mówi wam serduszko, skonsultujcie to z rozumem. Pomyślcie kilka chwil. Odetchnijcie. Uspokójcie się. Odpocznijcie od tego. Decyzja powinna być zgodna z wami.
Nie podejmujcie decyzji:
-W złości
-W euforii
- Zbyt pochopnie

Zróbcie to co konieczne wtedy, gdy decyzja przyjdzie sama. Po krótkiej przerwie. Możliwe, że serduszko i rozum dojdą do porozumienia dla Twojego dobra, bo przecież ono jest najważniejsze!
Podsumowując powinniście kierować się sercem, nie zapominając o rozumie.








30 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą całkowicie. Co mówi serce jest najważniejsze, jednak rozum czasami ma rację :)
    Zapraszam. https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis będę wpadać tu częściej buziaki :*
    https://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i super wpis !! :) http://llifebypatt.blogspot.com/2016/07/powrot-do-rutyny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, czasem serce i rozum nie są tego samego zdania..
    Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza pierwsze i ostatnie ma taki super klimat :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że w takich sytuacjach (tak jak każdy z nas o tym wie) ciężko jest wybrać pomiędzy rozumem a sercem. Sytuacje w jakich się znajdujemy są tak różnorodne, że czasem ciężko jest dobrze wybrać. Każdy zawsze mówi aby kierować się sercem ale nie wiem czy to do końca dobry pomysł bo często te pomysły kompletnie się nie zgrywają. Świetny wpis. Fantastyczne zdjęcia.
    http://pisanewanilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedyś też stanęłam przed taką decyzją- posłuchałam serca, potem żałowałam. Ale gdy posłucha się rozumu to człowiek będzie się zastanawiał- co by było gdyby....

    OdpowiedzUsuń
  7. Najczęściej podejmujemy decyzje pochopnie co niestety nie odbija się na nas dobrze. Emocje są najgorszym doradcą i warto przeczekać pewien okres czasu i podjąć decyzję na spokojnie, gdyż możemy złapać większy dystans do wielu spraw i spojrzymy z innej perspektywy.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia! mega post:)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, post również :)
    Sama podejmuję często pochopne decyzje, a później za to płacę, muszę się zastosować do Twoich rad ;)

    http://llifeisworthliving.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że ja nie muszę takich decyzji podejmować :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyciły mnie Twoje zdjęcia, są cudowne!
    Co do tekstu, zgadzam się z Tobą, że pomiędzy rozumem a sercem jest trudny wybór, musiałabym się długo nad tym zastanawiać, by wybrac któreś z nich.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jednak uważam, że spontanicznie podjęte decyzje dużo uczą ;))

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze kieruję się w życiu głosem serca.

    OdpowiedzUsuń
  14. masz racje, zawsze lepiej jest kierowac sie sercem, ale jednak nie zapominac o rozumie:) mam nadzieje ze podjelas dobra decyzje, buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisany post, ważne decyzje zawsze trzeba podejmować z rozwagą, nie pochopnie.
    Na blogu kilka ciekawych propozycji filmowych na wieczór, i kilka porad jak przezwyciężyć brak pewności siebie. Zapraszam może Ci się coś spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spontaniczność jest dla mnie cenna :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nienawidzę podejmować decyzji. Szczególnie tych trudnych.
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy temat! Uwielbiam takie filozoficzno-psychologiczne wywody. Ja uważam, że najważniejsza jest równowaga, także między rozumem a sercem. Harmonia jest kluczem do szczęścia! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  19. Hah, gdybyś napisała ten post 2 miesiące temu, może teraz byłoby inaczej. Niestety ja podjęłam decyzję zbyt pochopnie i w euforii, przez co straciłam kontakt z chłopakiem, w którym byłam i można powiedzieć trochę nadal jestem zakochana. Lecz trzeba pogodzić się z tym co jest i.. no cóż, człowiek uczy się na błędach. U mnie każdy mówił, abym posłuchała rozumu, nie serca. Ja posłuchałam tylko serca. Żałuję pewnych rzeczy, jakie popełniłam, ale mam nadzieję, że ulegnie to poprawie i będzie teraz lepiej. Mądrze piszesz. Pozdrawiam.
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/
    PS. Piękne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twardo stąpasz po ziemi :) To dobrze, bo jesteś realistką i rozpatrujesz wszystkie za i przeciw! Ja w przeciwieństwie do Ciebie, działam bardzo pochopnie... Jakoś tak wychodzi, że to zawsze serce bierze górę nad rozumem :D To nie jest dobre, często można na tym ucierpieć, więc ciesz się, że potrafisz opanować emocje i zachować zimną krew :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie - najważniejsze to nie podejmować decyzji pod wpływem jakichkolwiek emocji - ani tych pozytywnych ani tym bardziej negatywnych.
    Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Kierować się sercem, ale nie zapominać o rozumie! Widać, że masz racjonalne podejście i życzę podjęcia słusznej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem trudno jest podjąć jedna decyzję, ale masz rację, nie wolno się z tym spieszyć. Mądry post, ciekawe zdjęcia

    Zapraszamy
    Noeese.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy post! W stu procentach się z Tobą zgadzam :)
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, a zdjecia rewelacja :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń