13.07.2016

Przepraszam, kocham Cię... A nie! Jednak pomyłka... +WAŻNE PYTANIE DO WAS!

* ZANIM ZACZNIESZ CZYTAĆ TEGO POSTA ODPOWIEDZ MI CZY DOŁĄCZYŁABYŚ DO GRUPY NA FACEBOOKU STWORZONEJ DLA CIEBIE ( MOJEJ CZYTELNICZKI, CZYTELNIKA)? 
MYŚLĘ NAD TYM JUŻ DOŚĆ DŁUGO, ALE NIE WIEM CZY BYŁYBYŚCIE/BYLIBYŚCIE ZAINTERESOWANI I DOŁĄCZYLIBYŚCIE :)


Hejka kochani!
Po moim wakacyjnym lenistwie wracam do Was! Stęskniliście się?
Zanim przejdę do sedna sprawy, w której do Was piszę, chciałabym zapytać się jak minęły wakacje? Wykorzystajcie cennie pozostały czas, bo zanim się obejrzycie będziemy siedzieć w szkolnej ławce patrząc na nauczyciela i tablicę.
***
Jak już w nie raz wspominałam pomimo tego, że mam dopiero 15 lat, to już mam jakieś doświadczenia. Kontakty z wieloma ludźmi nauczyły mnie pewnej rzeczy.
Zrozumiałam, jak mało wartościowe są słowa "przepraszam", "kocham Cię". To przykre, ale tak jest...
Wypowiadamy je z wielką łatwością, zapominając o tym, że akurat one znaczą bardzo dużo.
Co za problem pójść do kogoś, kto cierpi przez nas i powiedzieć "przepraszam".
Nie zastanawiamy się nad tym co zrobiliśmy, bo po co? Ten jeden wyraz załatwi wszystko.
Nie zmieniamy się, nie pracujemy nad sobą, nie analizujemy błędów i nie wykluczamy ich...Nie ma takiej potrzeby. Będziemy przepraszać ciągle, ciągle i ciągle. W końcu osoby w najbliższym otoczeniu przestaną mieć do nas szacunek, zaufanie. Jedni odejdą, ale kolejni staną się osobami krzywdzonymi... Nie mówię, że każdy taki jest. Nie chcę oceniać kogoś zanim go nie poznam. Mówię tak o osobach, które znam lub znałam.
A co ze słowami "Kocham Cię"?? Tu sytuacja wygląda podobnie. Te dwa wyrazy rzucamy na wiatr. Często w żartach obniżamy wartość tych magicznych słów... Powinny być one kierowane do:
-rodziców/rodziny
-przyjaciół
-ukochanego/ukochanej
Nie do internetowej BFF, którą znamy 2 dni. Wypowiadane raz na jakiś czas, do właściwych osób i szczerze nabierają nowego, głębokiego znaczenia. Wyrażamy uczucia, emocje bardzo szczególne, więc powinniśmy mówić o nich w specjalny sposób!













29 komentarzy:

  1. Niestety w XXI wieku rzadko teraz się słyszy szczere 'kocham Cię'. Często ludzie wypowiadają je, nie rozważając konsekwencji ich znaczenia. Mówienie tych słów bez porządnego przemyślenia, jest głupotą. Rzucanie tych słów na wiatr, sprawia, że z wiekiem są one coraz bardziej bezwartościowe, a przynajmniej tak się wydaję. Bo na świecie istnieją jeszcze ludzie, którzy potrafią szczerze i z całego serca kochać.
    Ciekawe zdjęcia. :)

    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety brutalna prawda :( Jednak są pojedyncze jednostki :D
      Dziena <3

      Usuń
  2. Zgodze się z Tobą. W XXI wieku ludzie to jacyś głupcy, jeśli chodzi o wyrażanie uczuć. Albo robią to fałszywie, rzucając słowami gdzie popadnie, albo zbyt pochopnie. A słowo kocham Cie powinno być zarezerwowowane dla max. 10 osób- które coś znaczą w naszym życiu.
    Super napisane.

    https://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Zgodzę się z tobą <3
      Kocham takie komentarze :*

      Usuń
  3. taka grupa, to świetny pomysł . dołączyłabym ;)
    moim zdaniem kocham cię- są szczere, ale rzucamy te słowa na wiatr :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super zdjęcia ♥
    te z bocianem mi sie strasznie podobają
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah te z bocianami to był totalny spontan, jak siedziałam i ogl tv to moja babcia wbiła mi do pokoju i zaczęła mi krzyczeć, że bociany siedzą koło nas :D

      Usuń
  5. Swietnie napisane i w 100% zgodzę się z tobą. W dzisiejszych czasach nie potrafimy wyrażać swoich uczuć bo boimy się opinii innych :/
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam problem z wyrazaniem uczuc ale to co czesto widze sprawia ze az rece mi opadaja. Czasami latwiej jest wyslac emotikonke i zerwac przez smsa :/
    Na pewno znajda sie chetni do wstapienia do twojej grupy! ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, nie ma nic bardziej okropnego i bez serca niż zerwanie przez smsa :/
      dziękuję, chyba jednak założę tą grupę ;)

      Usuń
  7. zgadzam się :) ładne zdjęcia :) na pewno znajdą ię chętni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia mega cudowne, nie mogę się na nie przestać patrzeć. ♥
    Co do przyjaciół.. sama się przekonałam, na kogo można liczyć a na kogo nie. Miałam przyjaciółkę przez 2 lata, potem się coś posypało i przestała się ze mną kontakować, jak to powiedziała " problemy". Problemy problemami, ale od tego ma się przyjaciół, żeby wesprzeć. Życzę ci samych prawdziwych przyjaciół <3

    Zapraszam do siebie. Mam nadzieję, że ci się spodoba. Pozdrawiam. <3  http://unrealizable1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, również Ci tego życzę :)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia. Sama je robiłaś?
    Zgadzam się z Tobą. Najgorsze jest, gdy nawet nie ma tego "przepraszam", a jest zwykłe "sorry", krzyknięte gdzieś na odchodnym.

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/ - zapraszam na trochę opowiadań ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post i zdjęcia ;)
    Zapraszam
    http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/wyrabiamy-fooorme.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz wielki talent w pisaniu! Zupełnie się z tobą zgadzam. Niestety w dzisiejszych czasach szczere "Kocham Cię", to jakiś cud, właściwie prawie coś niemożliwego. A "przepraszam" jest teraz mówione, kiedy chcemy czegoś uniknąć albo mieć sprawę za sobą. Poza tym teraz, w naszym XXI wieku, uczucia są bardzo często fałszywe. Sama przestałam już prawie wierzyć w prawdziwe związki czy miłość, bo coraz więcej osób bawi się, w takie "zakłady", że będzie z kimś chodzić. Masz przepiękne zdjęcia! Te z bocianami i w lesie skradły moje serce. Mam nadzieję, że ruszysz z grupą, chętnie do niej wstąpię inni na pewno też!
    maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że myślimy podobnie <3

      Usuń
  12. Baardzo przyjemnie się Ciebie czyta :) powodzenia.

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądry tekst, taki prawdziwy, niestety...
    Ale moja uwagę przykuły piękne zdjęcia, zakochałam się :) Zwłaszcza w zdjęciu nieba i morza, są takie uspokajające, cudne :)
    Pozdrawiam!
    kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto być dobrym dla innych, bo dobro powraca. Cieszę się, że tak wspaniały tekst pisze młoda osoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post , przyjemnie się czytało . To jest takie prawdziwe . Genialne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi sie, ze chyba malo wiesz o sensie słów "kocham Cie". Kocham Cie to nie tylko słowa. Są to czyny. Kocham Cie nie liczy sie wtedy gdy je wypowiadamy, tylko gdy je pokazujemy. Milosc nie opiera sie na slowach lecz na czynach. Mylisz sie bardzo. Slowa kocham powinno sie powtarzac do właściwej osoby ciagle i w tym czasie to pokazywac.

    OdpowiedzUsuń