5/29/2016

Mam dużo hajsu!- Jestem lepszy, niż Ty biedaku!



Hejka kochanii!
Dzisiaj chciałabym się wam troszkę pożalić, ponarzekać i przywołać do porządku.
Od dłuższego czasu rzucają mi się w oczy zdjęcia tych wszystkich "tumblr girl".
Na każdym najlepsze markowe ubrania, oryginalne buty i oczywiście telefony marki Apple.
Zastanawia mnie tylko jedno. Co w tym wszystkim jest takiego zajebistego? Dlaczego wszyscy teraz aż lgną po te wszystkie oryginalne rzeczy? Czy jeden znaczek zmienia to jakim człowiekiem jesteś? Czy to, że na buty wydałaś/eś 400 złoty czyni Cię kimś lepszym?
Ja nie twierdzę, że każdy kto ma oryginalne buty, ubrania czy telefon jest od razu zły. i go nie lubię. Każdy z nas lubi mieć coś droższego i nie ma w tym nic złego. Też mam zamiar kupić sobie jakieś lepsze buty, a moja siostra ma Iphona.
Jednak denerwuje mnie to, jeśli ktoś ma coś droższego/lepszego i od razu chwali się tym na portalach społecznościowych. Zamiast zdjęcia z przyjaciółmi, rodziną dodajemy zdjęcia butów! No litości!
Ughh no dobra, te zdjęcia samych rzeczy a nie nas jeszcze przeżyję, ale dostaję białej gorączki, gdy widzę, jak ktoś poniża, obraża, obgaduje kogoś z powodu braku tych przedmiotów.
Dobra miej sobie te wszystkie mega drogie sprzęty, ubrania, ale nie rób z siebie kogoś lepszego!
Mam ochotę tylko podejść i zapytać taką osobę: "Czy te wszystkie super drogie, trendy rzeczy czynia Cię kimś lepszym? Masz więcej przywilejów, praw z tego powodu?"
Przestańmy żyć w świecie oryginałów. Nie patrzmy tylko na to za ile ktoś jest ubrany, ale to czy jego dusza, serce jest cokolwiek warte?
Może powróćmy do tej idei nadczłowieka, który ma większe przywileje itp? O nie! Nie chcemy mieć chyba powtórki z rozrywki!
Podsumowując:
WAŻNE JEST TO KIM JESTEŚ, CZY POTRAFISZ POMÓC INNYM, CZY STARASZ SIĘ BYĆ PRZY TYCH, KTÓRZY CIĘ POTRZEBUJĄ, CZY MASZ CENNE SERDUSZKO A NIE SPODNIE,BUTY CZY TELEFON!

*BARDZO DZIĘKUJĘ MOIM KOLEŻANKOM, KTÓRE ZGODZIŁY SIĘ POZOWAĆ DO ZDJĘĆ!





















19 komentarzy:

  1. Natalia robisz naprawdę fajne zdjęcia i widać że twój blog a wraz z nim i ty się rozwijasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Cieszę się, że to widać :)

      Usuń
  2. Wow, ciężko uwierzyć,że dziewczyna w twoim wieku nie szczyci się marką i właśnie dlatego powinnaś dawać przykład rówieśnikom a nawet i starszym rocznikom, bo wiem że nie każdy jest na tyle odważny i dojrzały by dostrzec i zdać sobie sprawę z tego, że dobra materialne zajęły miejsce potrzeb wyższego rzędu. Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym postem starałam się dotrzeć właśnie do młodych ludzi i mam nadzieję, że trochę pomogło to zrozumieć im, co jest ważne w życiu :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. Świetny post :)
    Sama mam w planach zakup Iphone'a, ale nie dla lansu, tylko z ,,przyczyn technicznych" :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo liczy się kasa w tym młodym pokoleniu, szał na oryginalne marki to już przerasta wszelkie oczekiwania :(

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Przywracasz wiarę w polską młodzież! To przykre, że młodzi ludzie nie zwracają uwagi na wartość człowieka, tylko na metkę z ciucha. Co najdziwniejsze, przecież to dzięki rodzicom mają te markowe ciuchy, więc żadna ich w tym zasługa!
    Piękne zdjęcia, świetny blog! :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    cakesbykejt.blogspot.com
    Będę zaszczycona jak polubisz mój fanpejdż i zostaniesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! I bardzo mi miło, za ciepłe słowa :)
      Chętnie zajrzę, ale na pierwszy rzut oka bardzo mi się u Ciebie podoba! Muszę pokazać Twojego bloga mojej mamie, może jej się coś spodoba i mi zrobi :D

      Usuń
  7. Jak widzę typowe gimby, które chwalą się tym co mają, jacy to oni nie bogaci i jak się śmieją z tych osób, które mają mniej pieniędzy to krew mnie zalewa.
    Bardzo fajnie, że napisałaś taki post :) Ładne zdjęcia :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, pozytywne zdjęcia :) Rzeczy materialne przeminą zawsze, prędzej czy później moda się skończy, a po paru latach zamiast iphona w dłoni każdy będzie kupować nowe cuda za równie kosmiczną cenę. Inna sprawa, że nikt nie kupi sobie rodziny, czy przyjaciół. Niestety, wiele młodych osób tego nie dostrzega, nie doceniają tego co już mają, i tego, co jest dla nich najważniejsze. Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że istnieją tacy ludzie, dla których droga marka jest wyznacznikiem bycia fajnym, ale na szczęście ja osobiście z czymś takim się nie spotkałam. No może w przypadku dalszych znajomych, ale z takimi ludźmi i tak nie utrzymuję kontaktu. Bardzo fajne zdjęcia. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam dokładnine tak samo. Bardzo ładne zdjęcia, mądry post. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam sie z wami i myślę że nie powinno się patrzeć ile kto ma pieniędzy zapraszam do mnie http://marylooks.blogspot.com/ :) pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na swój wiek masz bardzo dojrzałe spojrzenie na te sprawy. Widać, że Twojego mózgu nie zatruła chęć posiadania, to bardzo dobrze, popieram! ;>

    OdpowiedzUsuń