10.05.2016

Carpe Diem!



Hejka kochani!
Od dłuższego czasu pogoda wpływa na mnie bardzo dobrze. Coraz częściej uśmiecham się szczerze, nie muszę udawać. Wszystko zaczyna się układać. Otaczam się ludźmi, którym na mnie zależy, wspieramy się i doskonale bawimy.
Jednak dzisiaj, powiem wam o czymś innym. Jeszcze jakieś pół roku temu mój dzień wyglądał następująco:
-Wstawałam rano
-Szłam do szkoły
-Wracałam do szkoły
-Uczyłam się
-Szłam się myć
-Szłam spać
Nie przesadzam, dokładnie tak było. Potrafiłam spędzić w domu cały dzień ucząc się, lub siedząc przed laptopem. Marnowałam tyle chwil, ale teraz jestem mądrzejsza.
Zmierzam do tego, że zbyt często marnujemy chwile, które są tak ulotne. Zdaję sobie sprawę, że nauka, praca jest ważna, lecz na najważniejsza. Aby to zrozumieć potrzebowałam kilku lat, ale lepiej późno niż wcale. Uczę się, ale nie spędzam całego dnia nic nie robiąc. Spędzam czas z przyjaciółmi, robię zdjęcia, szaleję, cieszę się życiem, każdym dniem. Życie mamy tylko jedno, więc wykorzystajmy je jak najlepiej. Nie martwmy się tym co było wczoraj, ale żyjmy chwilą, skupmy się na tym co jest i co będzie! Pozytywne nastawienie to połowa naszego życiowego sukcesu!
Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi i życzę wam tego, abyście chwytali dzień, cieszyli się i korzystali z życia! 
*Macie tu dużo zdjęć z mojego weekendu majowego, który spędziłam w Łukęcinie





























22 komentarze:

  1. Piękne, klimatyczne zdjęcia..<3
    Aż zatęskniłam za moimi stronami...:)

    http://www.justcleo.pl/2016/05/cute-girtly-outfit-pink-neoprene-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię wywoływać swoimi zdjęciami emocje w ludziach ;)

      Usuń
  2. Dokładnie! Życie mamy tylko jedno i powinniśmy z niego czerpać jak najwięcej! Super post!

    High Five? ;)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie jest za krótkie, żeby być smutnym! :D
    a zdjecia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, widać, że Twój weekend majowy był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent do zdjęć!

    http://jestem-emilia.blogspot.com/2016/05/i-know-im-acting-bit-crazy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dziękuję <3

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, uwielbiam takie posty. Masz rację Kochana, piękna pogoda aż szkoda siedzieć w domu i nie wyjść na spacery :) Ja z dziećmi korzystamy ile tylko możemy!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to świetnie! Trzeba korzystac :D

      Usuń
  7. cudowne zdjecia, piękny klimat tak bardzo wakacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy mówią, że nauka jest najważniejsza dla młodych, ale rzecz w tym, że większość czego wtedy uczą w szkołach prawdopodobnie nie przyda się w życiu. Uczenie się takich rzeczy jest monotonne, lecz mimo wszystko nauczyciele sądzą, że to ich przedmiot jest najważniejszy. Stresuje to tylko uczniów, ktorzy sami jeszcze nie wiedzą czego chcą w życiu. Mam 19 lat i wciąż nie wiem, a już prawie kończę szkołę. Dlatego jak na razie wolę robić to co sprawia mi przyjemność dopóki nie znajdę tego czegoś.. :P
    Mój blog, zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia takie tętniące życiem :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/paczucha-od-bangood.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia.
    Obserwuję.
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia ;) zapraszam do mnie http://kolorowyzakatek123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia niesamowite. Ciesze się, że odkryłam Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń