3/12/2016

WSPIERAMY AKCJE KOCHANI!


Kochani!
Dzisiaj rano otrzymałam wspaniałego maila od pewnego chłopaka. Jest to Mateusz Pawłowski, uczeń klasy IV Techniku Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie. Wymyślił świetną akcję, która polega na rozdawaniu gadżetów szkolnych dla dzieci takich jak linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki i zakładki do książek!
Według mnie Mateusz to człowiek o gołębim sercu, który chce nieść pomoc innym!
Jestem naprawdę szczęśliwa, że mogę chociaż trochę pomóc!

Zainteresowanych odsyłam na stronę:
www.facebook.com/darmowe.gadzety.szkolne










17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na akcję! Wielu dzieciom przyda się taka pomoc, a ta radość, że mogło się pomóc już sama w sobie jest wielką nagrodą dla pomagających.

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj tak. Dobro zawsze wraca! <3
    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jeżeli wspierasz akcje kogoś to nie wstawiaj swojego zdjęcia pod wpisem jak ktoś prosi o pomoc uważam że zachowałaś się trochę dziwnie i dość nieodpowiednio. Pomimo tego masz wielkiego plusa ode mnie bo promujesz pomoc i to się chwali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiłam swoje zdjęcie, gdyż nie miałam żadnego zdjęcia tego chłopaka, ale dzięki za opinię :)

      Usuń
  4. Ciesze się, że istniają blogerzy, którzy nie boją się brać udziału w tego typu akcjach :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. drobny gest a ile może przynieść uśmiechu na twarzach dzieci!
    mega sprawa!

    Zapraszam do siebie:
    http://wski.blogspot.com/2016/03/bugatti-yellow-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna akcja, faktycznie ma dobre serce skoro chcę pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z komentarzem wyżej :)
    Jedna rzecz, a naprawdę może przynieść uśmiech na twarzy dzieci :)
    Naprawdę bardzo fajna akcja :)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa akcja! Uśmiechy na twarzach dzieci to najpiękniejsze co można zobaczyć i doświadczyć! Oby więcej takich ludzi z dobrym serduchem :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już gdzieś o tej akcji. Świetny pomysł :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie tu ;)
    http://skate112.blogspot.com/2016/03/kosmetykimodafryzury.html
    zapraszam do komentowania i odwiedzania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze ,że są jeszcze tacy ludzie, którzy niosą bezinteresowną pomoc innym :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna inicjatywa! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry pomysł!
    To dobrze, że ludzie jeszcze myślą o innych, a nie tylko o sobie :)
    Chętnie zajrzę.

    Zapraszam, http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dowiedziałam się o tej akcji już jakiś czas temu, mam do niej mieszane uczucia ponieważ zagłębiłam się nieco w jej przebieg. Mam nadzieję, że będzie działać uczciwie. Fajnie, że wspierasz takie akcje.
    Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń