27.03.2016

Sposób na stresik?


Hejka kochani!
Może i wiecie, a może nie jestem osobą strasznie nerwową, zestresowaną. Na moje szczęście zaczęłam panować nad moimi emocjami sama, lub z pomocą ziółek itp. Jednak otrzymałam od wydawnictwa Kaktus dwie antystresowe kolorowanki pt.: " Paryski tydzień mody" i "Ptaki i motyle.Kolorowy świat przyrody". Obie zachwyciły mnie kolorystyką, tematyką, rysunkami.
Aww, są cudowne! W tej drugiej jestem zakochana i stwierdziłam, że nikomu jej nie oddam, bo będzie to dla mnie wspaniały sposób na wyładowanie się po ciężkim dniu w szkole, po kłótni, lub gdy po prostu mam ochotę troszkę pokolorować ;)
Tą pierwszą podaruję mojej przyjaciółce Ani.
Według mnie obie te kolorowanki są zarówno dobrym pomysłem na prezent jak i po prostu przyjemnością dla samego siebie.
Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do kolorowanek, nie zbyt za tym przepadałam, ale gdy zobaczyłam te wspaniałe rysunki, to stwierdziłam, że muszę wypełnić tą książkę kolorem i sprawić by była jeszcze piękniejsza <3
Podsumowując gorąco polecam te książki nerwusom, jak i młodszym, którzy lubią kolorować

PS.ŻYCZĘ WAM WESOŁYCH ŚWIĄT <3 <3






















31 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post ! Zyczę powodzenia w dalszym rozwijaniu się :)
    http://reginabogucka.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również jestem bardzo nerwowa, więc przydałoby mi się takie zajęcie. chyba muszę się poważnie zastanowić nad kupnem kolorowanek dla dorosłych :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysłna post, mi również przydałoby sie takie zajecie :D

    zapraszam --> izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda na kolorowanki coraz bardziej poszerza grono odbiorców :)
    Przyznam, że też chciałam spróbować, jednak wolę rysować.
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  5. http://allegiant997.blogspot.com/
    Dla mnie kolorowanki i trening to najlepszy sposób by pozbyć sie stresu lub nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o kolorowankach jednak to zabawa nie dla mnie :(

    http://fromkatrin.blogspot.com/2016/03/easter-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł , zwłaszcza że jestem bardzo nerwowa przydało by mi się to :)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga będe zagladać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupiłam sobie ostatnio kolorowankę antystresową w biedronce, podoba mi się, ale jeszcze nie zaczęłam kolorować :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł świetny, sama szybko się denerwuję i potrzebuję coś na odstresowanie się :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. slyszalam o tych kolorowankach, ja ich nie potrzebuje, ale slyszalam pozytywne opinie o nich ;) Fajnie jesli ci pomagaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super właśnie slyszalam o tym byłam ciekawa co to takiego :)
    Powodzenia:)
    Lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa książeczka, lubię rysować, ale nie wiem, czy miałabym cierpliwość do kolorowania tego wszystkiego. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio tych książek jest pełno na blogach,wydają się ciekawe. Ale dla mnie byłaby to rzecz zbędna, zważając na to, iż wolę własnoręcznie projektować.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podoba ze masz takie pomysły na post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonały sposób na zabicie stresu, przede wszystkim, jeżeli są to kolorowanki z paryskiego fashion week'u

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie kolorowanki są fajne. Zauważyłam, że przez tą modę na nie, dużo osób zaczęło kolorować. Jak byłam młodsza to dużo kolorowałam, ale teraz jednak rysuję sama :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER BLOG RÓB TO DALEJ SUPER WYGLĄDASZ Ładne zdj czekam na nowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy blog też prowadzę bloga ale nie jest taki superowy jak twój :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super dzieła wykonujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  23. super to prowadzisz rób to dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdj robisz

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorowanki to idealny sposób na odstresowanie się ^^
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz bardziej ciekawią mnie te kolorowanki :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka, torebka, "Banggood")? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie by te kolorowanki nie odstresowały, a jedynie jeszcze bardziej zirytowały zapewne ! :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi to akurat nie pomaga,wole samo szkicowanie ;)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj chyba muszę zakupić ;)


    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki spam nade mną :D piękne te kolorowanki, sama być się z chęcią odstresowała w ten sposób ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam o tych kolorowankach naprawdę wiele, ale one zdecydowanie nie są dla mnie, prędzej bym się jeszcze bardziej zdenerwowała niż odstresowała. :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń