3/13/2016

Recenzja "ABC Moich uczuć" i "ABC Mojego stylu"


Hejka kochani!
W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o dwóch książkach od Wydawnictwa Kaktus.

"ABC MOICH UCZUĆ"
Na pierwszy rzut pójdzie książka pt.:"Abc moich uczuć".
W oczy od razu rzuca się mocno czerwona okładka i dość duże napisy. Jest dość prosta, ale nawet ładna. Środek jest utrzymany w czerwieni, bieli oraz czerni. Rysunki są po prostu genialne! Zakochałam się w nich, nie mogę się na nie napatrzeć. Co do samych zadań są one zróżnicowane, niektóre dosyć proste, przyjemne, lekkie, nad innymi trzeba trochę się namęczyć. Humoru również tam nie brakuje. Jest to książka utrzymana w dość luźnym, lekkim stylu. Są także świetne cytaty, które dodają uroku tej książce.
Ogólnie jestem pod dość sporym wrażeniem, gdyż myślałam, że będzie to kolejna, nudna książka z bezsensownymi zadaniami, która nie ma żadnego sensu. Zostałam zaskoczona pozytywnie.
Podsumowując, moim zdaniem "Abc moich uczuć" to przyjemna, luźna książka, która rozwija, pobudza wyobraźnie, cieszy oko pięknymi rysunkami i bawi ciekawymi zadaniami.
Polecam!

Cena: 15,90 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron : 144
Wydawnictwo : Kaktus


 









"ABC MOJEGO STYLU"
Teraz opowiem wam o moich przemyśleniach na temat książki "Abc mojego stylu"
Tutaj wita nas barwna, śliczna okładka. O wiele bardziej mnie zachęciła, niż okładka "Abc moich uczuć" Wnętrze jest wypełnione dużą ilością różu, czerni i bieli co bardzo mi się podoba.
Zadania są jedne bardziej ciekawe inne mnie, to już zależy od waszego gustu. Tak jak poprzednio zachwyciły mnie rysunki! Obie książki są takie podobne, a jednak całkiem różne. Niby jest w nich prawie to samo, ale oglądając je dokładniej można zauważyć znaczne różnice, które wyróżniają obie książki! Nie mam do nich zarzutu :)
Chętnie podarowałabym ją mojej kuzynce i wiem, że byłaby zachwycona z takiego prezentu :)
Także podsumowując książka jest świetna! Obrazki cudowne, zadania kreatywne, ciekawe i zabawne!
Polecam wam gorąco obie książki, gdyż są naprawdę fantastyczne !

Cena: 15,90 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 144
Wydawnictwo: Kaktus























23 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad nimi, ale chyba to już jednak nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. książki z tej serii są naprawdę bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście "przejadły" się już tego typu książki ;))
    Świetnie napisana recenzja :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te książki, na pewno ciekawe na zabicie nudy :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ksiązki są super! też chce takie - bardzo fajne i uczace na swoich błedach :D
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/spontaniczne-zycie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ABC mojego stylu to coś wprost idealnego dla mnie :)
    super post!
    http://gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba przypadłaby mi do gustu bardziej książka ABC moich uczuć, chociażby ze względu na cytaty i inną formę poznawania siebie.
    Przyjemnie czytający się blog, obserwuję.

    gorzkaczekoladax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam te książki i są świetnym sposobem na zabicie nudy ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super post;)
    ksiazki moga byc ciekawe ale to nie dla mnie nie jestem za czytaniem;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ABC mojego stylu :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej z tych ksiązek nie mam, ale polecenia są bardzo ciekawe i oryginalne!

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa książka, być może skuszę się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam żadnej z tych książek :) myślę że się skuszę mają piękne okladki

    OdpowiedzUsuń
  14. Myśle,że ABC moejgo stylu przypadłoby mi do gustu,chociaż wszystkie książki wydają się ciekawe :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam również te dwie książki, super są!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te ksiązki są super :)
    http://thediize.blogspot.com/2016/03/jej-historia.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe te ksiązki :) można pobudzić swoja wyobraźnię do pracy.
    Pozdrawiam
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. książki są bardzo ciekawe, na pewno zakupię:) zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy <3 http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ABC moich uczuć trafia na moją wishlistę :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Również mam te książki świetne są!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wczesniej o nich nie słyszałam, ale wydają się naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Za stara jestem już na takie książki, ale moim siostra napewno przypadły by do gustu, z chęcią polecę.
    Z Przyjemnością obserwuje blog, aby być na bieżąco.
    Zapraszam również Kochana do siebie.

    OdpowiedzUsuń