25.03.2016

Get ready with me !




Hejka kochani!
W dzisiejszym poście będziecie razem ze mną spędzać mój poranek. Zobaczycie moją poranną rutynę, dzienny makijaż ;)

Zapraszam!


Pierwsze co widzę rano, gdy otworzę oczy to promienie słoneczne, które wpadają przez okno w moim pokoju. Od razu mam ochotę wstać i zacząć nowy dzień!


Od razu sięgam po telefon i sprawdzam, która jest godzina. Gdy idę do szkoły wstaję 6:40, ale dzisiaj idę na czuwanie na godzinę 10, więc wstaję po 8.


Gdy uda mi się już wygramolić z łóżka, od razu robię kawę i idę do łazienki, aby się obudzić i obmyć twarz zimną wodą.


Przechodząc przez przedpokój zahaczam o lustro i napawam się, tym "cudnym" widokiem. Jak ja nie lubię wstawać rano...
A teraz trochę o mojej pielęgnacji.


Do mycia twarzy używam żelu dla skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych firmy Iwostin i bardzo go lubię. Nie podrażnia mojej skóry, ma przyjemny zapach i najważniejsze, że działa !


Twarz tonizuję tonikiem z Ziai, na dzień/noc zwężający pory. Jest genialny! Cudowny zapach, lekki, delikatny, i kocha moją cerę.


Gdy tonik się wchłonie, używam jeszcze kremu nawilżającego z firmy Iwostin. Jest po prostu genialny, i przede wszystkim dobrze nawilża moją cerę, która ma skłonności do przetłuszczania sie zwłaszcza w strefie T.



Gdy już oczyściła, nawilżyłam swoją twarz pora na śniadanko. Mój poranek nie może odbyć się bez kawy i bułki ze słonecznikiem. Przy okazji przeglądam social media, odpisuje na maile.

Pora na makijaż ;)


A oto naturalna wersja mnie. Uczesana, ubrana i bez makijażu ;) Pora się tym zająć. Mój makijaż nie zajmuje mi dużo czasu. Maks 40 min.




Na twarz pędzlem Hakuro H50 nakładam bazę pod makijaż z Ingrid, potem dodatkowo rozsmarowuję ją palcami w strefie T.



Później gąbeczką z Rossmana aplikuję podkład z Catrice All Matt Plus. Mój kolor to 010 Light Beige.


Pozostałe niedoskonałości zakrywam kamuflażem z Catrice.




Całość utrwalam pudrem sypkim z Rimmel'a Match Perfection.



Czas na konturowanie! Do tej czynności używam paletki do konturowania z Wibo. Jestem pozytywnie zaskoczona, bo jak na tą cenę jakość jest świetna ;) Pomaga mi również przy tym pędzel z Hakuro H24 <3






A teraz przejdźmy do makijażu oczu.
Pędzelkiem z Hakuro H63 na całą powiekę nakładam cień z paletki Lovely nr 1. W załamaniu powieki nakładam cień nr 2 a na resztę cień nr 3. Pędzelkiem z paletki czarnym cienień robię kreski.

Brwi podkreślam korektorem z Eveline. To już moje drugie opakowanie i szykuję się do kupna trzeciego!


Rzęsy podkręcam zalotką ;)

Oto efekt końcowy :




Mam nadzieję, że post wam się spodobał ;) Do następnego <3

32 komentarze:

  1. Bardzo ładna jesteś w wersji bez makijażu, a makijaż sprawia, że wyglądasz na więcej niż 15 lat :) ja zaczęłam się malować w wieku 17 lat czy nawet 18, a i tak rzadko używam tego. Wolę naturalny look. Tak czy siak życzę Ci miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wszystko nam przedstawiłaś :D

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post , a efekt końcowy super ! Pozdrawiam www.youngpolishboy.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie by było gdybyś nagrywała na Youtube :D
    Używam tego samego tonika, bardzo dobrze mi się sprawdza :)
    Ale za to z takim śniadaniem nie przeżyłabym dnia :D
    http://cosy-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, ciekawe kosmetyki, większość z nich również używam :)

    http://malosww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno mam dla Ciebie poradę jak możesz spać dłużej - nie maluj się i te 40 min poświęć na sen! Serio bez makijażu wygląasz naprawdę pięknie <3
    Bardzo fajny post bardzoo lubię wszelkie GRWM ! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przetestować ten podkład od Catrice! lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog:)
    http://ksiezniczkazmarzeniami.blox.pl/html/1310721.html
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Masz fajną rutyne. U mnie to wygląda troszkę inaczej i ja nienawidzę wstawać rano! Powodzenia w dalszym blogowaniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wszystsko przedstawione. Make-up super! Mam taką samą paletkę cieni :) Pozdrawiam
    missm26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój poranek wygląda podobnie. :D Również używam tego toniku, ale szału nie ma. ;)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt końcowy Make-up'u. Fajny pomysł na ten post GRWM, nie widziałam takiego jeszcze na blogach. Będę wpadać, fajnie się ciebie czyta! <a href="http://not-always-normal.blogspot.com/"

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytając ten wpis miałam przed oczami każdą czynność jaką opisałaś, a zrobiłaś to bardzo realistycznie.
    Przypominam, że obserwuję :)

    Nowy post, zapraszam!

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/2016/03/gdy-nasz-swiat-na-kolana-upadnie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog oraz post. :)
    Fajnie opisałaś swój poranek :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę pędzli Hakuro! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, pędzle mega! również zbieram się do zrobienia takie postu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :) Ładny delikatny makijaż ale bez niego też ślicznie wyglądasz
    http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/03/ulubiency-marca-16.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Również używam tego toniku z Ziai! Świetny jest!

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł na bloga, miałam tonik z Ziaja i byłam bardzo zadowolona, lecz wymieniłam go na płyn micelarny od Garnier;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. jak to czytałam to normalnie czułam się jakbym film na yt oglądała xd Fajnie się to czytało więcej takich wpisów ;D
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post *_* Więcej takich!
    http://witajziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post! :)
    Nie widzialam tak dobrze zrobionego posta tego typu, jestem zaskoczona. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ło ło ło! Jesteś w moim wieku i o wiele lepiej ci bez makijażu! Radziłabym zrezygnować z cieni do powiek i konturowania twarzy :)
    Ogółem to post świetny :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Mam takie same cienie do powiek. Ja maluję się jedynie gdy gdzieś wychodzę, ale też nie zawsze.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super to pokazałas :) używałam tego toniku z ziaji i był super. Bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu i z makijażem :) A makijaż super jest bo taki naturalny :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja rano ubieram sie, czeszę i makijaż w max 20 mint wszystko bo za póżno wstaję i czasu nie mam :D

    Zdrowych, radosnych w rodzinnym gronie Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne kosmetyki używasz :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Sztegner ty tapeciaro <3

    OdpowiedzUsuń