11.03.2016

Bloguję dla współprac?

Hejka kochani
W ostatnim czasie mogliście zauważyć, współpracę z firmą Brytyjka, a czytelnicy z facebooka  wiedzą, że również z Wydawnictwem Kaktus. Można powiedzieć, że rozwijam się blogowo. Czy to, że dostaję rabaty, darmowe produkty oznacza, że robię to tylko dla rzeczy materialnych? Na początku nie wiedziałam, że można otrzymywać coś w zamian za post, banner. Pomimo małej ilości czytelników, żadnych propozycji współprac ciągle pisałam. Miałam chyba 11/12 lat, gdy założyłam bloga i cieszyłam się gdy miałam 200 wejść na blogu. Pisałam go od początku z pasji, ale nie poddawałam się, uczyłam się obrabiania zdjęć, robienia małych poprawek w wyglądzie bloga, starałam się iść do przodu i nie spoczywać na laurach. A co złego jest w tym, że za naszą pracę otrzymujemy jakieś wynagrodzenie? Moim zdaniem blogowanie to również praca, inna niż wszystkie, ale praca. Blogerki/blogerzy spędzają mnóstwo czasu na wymyślaniu tematu posta, napisaniu go, zrobieniu zdjęć, obróbki, i promocji bloga. Nie jest to takie proste. 
Potępiam zakładanie bloga TYLKO dla rzeczy materialnych, ale nie widzę nic złego za otrzymaniu nagrody za swoją prace, która jest również pasją! 

A wy jak sądzicie? Co uważanie o współpracach Blogerek/Blogerów?
Czekam na waszą opinię w komentarzach




































24 komentarze:

  1. zgadzam się w stu procentach :) fajnie jest jak jakaś firma doceni naszą pracę a więc dlaczego by nie korzystać z tego :)

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że współprace nas, blogerów, mogą bardzo motywować do dalszej pracy! Nie mogą być jednak celem same w sobie :)
    Widać tutaj u Ciebie, że dbasz o to miejsce, wkładasz serce w pisanie i zdjęcia, więc chyba każda firma chciałaby współpracować z rzetelną osobą. Widzę w tym same plusy :)
    Podobają mi się fotki klamerek - sama rok temu taką sesję sobie porobiłam. Zdjęcie domu również, klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, również u siebie troszkę poruszyłam ten temat. Dla mnie współprace są odciążeniem portfela i nie mam nic przeciwko kiedy blogerzy też coś tam zawierają. Nawet jeśli robią to tylko i wyłącznie dla rzeczy materialnych to nie moja sprawa, byli mi z butami na bloga nie wchodzili i nie spamowali, hehe. :D Czyli podsumowując jestem raczej pozytywnie nastawiona co do tego. xd
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło wiedzieć że ktoś interesuję się twoim blogiem wiec nie widzę nic złego w współpracy, gorzej jak ktoś pisze nie szczere opinię i slodzi o tym co otrzymał :)
    http://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia! Masz rację, że taka współpraca może być taką naszą nagrodą. Nigdy nie miałam współpracy z jakaś firmą. Najcześciej są to firmy z Chin i czasem ubrania są źle wykonane i nidy nie pchało mnie w tą stronę. Bardzo ciekawy post. Zapraszam do mnie
    annestyle15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ! 😀😘 też tak uważam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie wspolprace to nie sprzedawanie sie aele jakas forma nagrody bo jestesmy ,,ludzmi,ktorym sie cos chce"
    i to bardzo dobrze'
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie nie mam nic do dodania, zgadzam się z Tobą.
    http://paniuznam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie współprace to coś w stylu nagrody za pracę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia rewelacyjne. Bardzo przypadły mi do gustu.
    Co do współprac - sama jestem w trakcie przygotowania takiego postu. Bardziej szczegółowo i bardziej konkretnie na przykładzie jednej z zaoferowanych mi współprac. Niestety w blogosferze pojawiło się mnóstwo pseudo blogerek, które są łase na byle szmatke. To przykre, bo nam, ludziom z pasją jest ciężko być zauważonym w tym całym gównie.
    Pozdrawiam, Syll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Mam na ten temat taką samą opinię. Jeśli blog jest prowadzony z pasji to nie widzę nic przeciwko rozpoczęciu współpracy. Ale w innym przypadku potepiam. Niedawno pisałam o tym u mnie. Może wpadniesz?
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram Cię :* w 100% ja dopiero założyłam bloga i jeszcze wszystkiego się uczę :* ale siedzę się z tych 10 wyświetleń więcej :) i cieszylabym się bardzo gdyby ktoś docenił to co robię i oczywiście że otrzymywanie czegoś w zamian to nic złego :) zajrzysz do mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio trafiłam na bloga gdzie 6 ostatnich postów to były współprace z chińskimi sklepami. Nie mam nic przeciwko współpracom ale trzeba to robic z głową.
    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Współpraca to nic złego, Twój blog jest wzorem jak to powinno wyglądać ;) Robisz naprawdę świetne zdjęcia http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że współprace dzielą się na dwie części. Istnieją blogi, które są tylko po to aby dostawać darmowe np. ubrania oraz drugie np. taki jak Twój. Pisany z pasji dla którego współprace są nagrodami :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, a co do współprac masz całkowitą rację.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia , bardzo podobny post u mnie :* post 100% racja :)
    Pozdrawiam ;*
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspóółprace jakie otrzymujemy mają nas motywować, wspierają w pewnym sensie nasz blog i wzbogacają go o dodatkowe wartości :) Bardzo dobrze napisałaś i w pełni się zgadzam! :)
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń