2/10/2016

Recenzja książki! "Program część 1, Plaga Samobójców"


Hejka kochani!
Wczoraj skończyłam czytać książkę, która mnie oczarowała. Mówię tutaj o "Programie części 1, Pladze Samobójców". Na początku przeraziłam się jej rozmiarem. Ma ona bowiem 455 stron. Sądziłam, że będzie to kolejna nudna książka, jednak bardzo sie pomyliłam. Może opowiem wam trochę o niej.
Akcja książki toczy się w czasach epidemii depresji, która panuje w USA. Władze tego kraju postanawiają skorzystać z usług Programu, który ma za zadanie wymazywać "zakażone" wspomnienia. Nikt nie chce trafić do tego ośrodka. Pozbawia on ludzi wszystkich wspomnień, stają się oni nowymi ludźmi. Zaczynają wszystko od nowa, tracą dotychczasowe życie.
Główna bohaterka niestety trafia do tego ośrodka...
Hmm... temat książki od razu mnie zaciekawił. Od pierwszych słów wiedziałam, że to jest to. Czytając ją wyobrażałam sobie wszystko. Potrafiłam stworzyć w swojej głowie ośrodek Programu, poznać bohaterów, ich emocje.Nie żałuję tych 38 złotych wydanych w Empiku. Czytało mi się ją strasznie szybko, nie męczyłam się z nią. Akcja mnie porwała, wciągnęłam się w ten świat ogarnięty walką o osobowość, o swoje wspomnienia.
Już 13 stycznia wyszła kolejna część i mam zamiar zakupić "Program część 2, Kuracja Samobójców"
Podsumowując, książka jest warta swojej ceny! Gorąco polecam :)













12 komentarzy:

  1. No no Andzia ;) Oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdj fajnie ci wyszło to całe zdjęcia wszystko genialnie do siebie pasuje pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada! Z chęcią przeczytam :D


    Zapraszam! ⬇ ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :3 nominowałam Cię do LBA!

    http://yume-hime-reviews.blogspot.com/2016/02/zostaam-nominowana-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie opisałaś tą książkę. Lubię taką tematykę więc będę musiała ją kupić kiedy skończę czytać aktualną :)

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że książka ciekawa i świetnie się zapowiada :)

    Świetny post!

    http://blogoczaminastolatki.blogspot.com/2016/02/love-is-in-air.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super opisałaś tą książkę i chyba ja kupię bo zapowiada się nieźle
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak polecasz to zapewne fajna :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa recenzja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wydaje się super ;) z chęcią się za nią rozejrzę. Empik ma strasznie wygórowane ceny jeśli chodzi o książki. Na internetowych księgarniach można je dostać o wiele taniej ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie przedstawiłaś. Moze sie skuszę

    OdpowiedzUsuń