2/18/2016

Q&A


Hejka kochani!
Dzisiaj postanowiłam, że odpowiem na kilka waszych pytań.

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem, czy od małego interesowałaś się blogowaniem?
Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się już chyba w 2011 roku, zakładałam kilka blogów, ale szybko mi się one nudziły i rezygnowałam. Nie wiem czy od małego, ale od chyba 12 roku życia miałam już  bloga. Na poważnie zajęłam sie tym w 2013, był to blog Kolorowy Kwiatuszek, a teraz jest Blogerka :)

2.Kim chciałaś zostać jak byłaś dzieckiem, a kim teraz chciałabyś być?
Oo jako dziecko chciałam być nauczycielem, lekarzem, prawnikiem, tancerką, aktorką. Każdym po kolei. Aktualnie chciałabym być fotografem, lub pracować w firmie reklamowej, tworzyć, działać !

3.Jakie masz zdanie o współczesnej szkole? Myślisz, że jest ciężej, niż kiedy nasi rodzice do niej chodzili? Jaki masz do niej stosunek? Lubi się uczyć?
Hmm jeśli chodzi o współczesną szkołę, to uważam iż uczymy się wielu zbędnych rzeczy, które po jednym dniu i tak wylatują z naszej głowy, Powinniśmy być uczeni, jak radzić sobie z problemami, jak rozwiązywać konflikty, jak rozsądnie gospodarować swoim czasem, pieniędzmi. Rzeczy, które wykorzystamy w przyszłości. Moim zdaniem jest o wiele ciężej, niż za czasów naszych rodziców. Więcej od nas wymagają, mamy szybko gonić program, przez co mamy mniej czasu na naukę.
Lubię się uczyć, ale tylko tego co mnie interesuje np. języka polskiego, angielskiego.

4. Co sądzisz o samobójcach i okaleczających się? 
Według mnie osoby, które się okaleczają potrzebują pomocy, bo nie radzą sobie z problemami, albo nie widzą innego wyjścia. Jedni chcą, aby im pomóc, a drudzy nie. A co do samobójców, po prostu mają dość, nie widzą już sensu życia, a już za późno na pomoc. Krótko mówiąc ludzie z problemami.

5. Uważasz, że żyjemy w ciężkich czasach? Jak tak, to dlaczego?
Według mnie nie żyjemy w ciężkich czasach, po prostu trzeba dobrze zaplanować swoje życie. Kombinować, szukać i nie poddawać się, znajdować wyjście z każdej sytuacji nawet tej strasznej.

6. Co sądzisz o wegetarianach i weganach, uważasz, że przesadą jest taka dieta?
Moja siostra jest wegetarianką i żyje normalnie, po prostu nie je mięsa, ale zastępuje to różnymi innymi produktami spożywczymi, a o weganach nie będę się wypowiadać, bo żadnego nie znam :)









7.Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Robić zdjęcia ^^, tańczyć, czytać, słuchać muzyki, spotykać się z przyjaciółmi.

8.Ryby czy mięso?
Zdecydowanie mięso <3

9.Czy byłaś kiedyś za granicą?
Tak kilka razy w Niemczech.

10.Dlaczego zainteresowałaś się blogowaniem, co Cię zainspirowało do tego?
Szczerze mówiąc to zwykła ciekawość. Dużo o tym słyszałam i sama chciałam spróbować, i chciałam także dzielić się moim zdaniem z innymi.






11.Czy widzisz swoją przyszłość związaną właśnie z blogowaniem?
Bardzo bym chciała połączyć swoją pasję z zarobkami, więc staram się cały czas rozwiać, ale gdyby nie wyszło mam plan b ;)

12.Jaką porę roku lubisz najbardziej, i dlaczego?
Kocham wiosnę, wtedy wszystko rozkwita, jest ślicznie, a ja mogę wtedy robić zdjęcia :)

13.Masz jakąś znienawidzona książkę lub film? Jaką/Jaki?
Nie przepadam za filmami, a jeśli chodzi o książkę to nie potrafię takiej wybrać.












21 komentarzy:

  1. Zdjęcie oka mistrzostwo :)
    Ogólnie to każde zdjęcie jest bardzo klimatyczne :)
    Na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* <3 Miło mi to słyszeć

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Natalia zdjęcia genialne ! Masz talent dziewczyno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi to słyszeć ^^

      Usuń
  3. Super odpowiedzi :) .
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi!
    Zdjęcia są świetne :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w fotach ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Fajne odpowiedzi.
    Pozdrawiam :)
    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)

    http://fashionandbeautyzuu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, najpiękniejsze z okiem :)
    Zapraszam http://natbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na posta. Sam na swoim blogu też pomyśleć o Q&A :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe odpowiedzi ^^ zdjęcia śliczne ;)

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi :) (Też wolę mięso, haha)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi, wiele można się dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń