04.02.2016

Powrót do normalności

Hejka kochani!
Już jutro piątek, a więc pierwszy tydzień szkoły już za mną. Szczerze mówiąc to już mam dość, cały następny tydzień zawalony kartkówkami, sprawdzianami, projektami. Ughh, nie ma już czasu na nic.
Dzisiaj mam luźniejszy dzień, więc postanowiłam go wykorzystać, aby odpocząć i zrelaksować się.
Powoli przyzwyczajam się, że muszę wstawać o 7 i po powrocie ze szkoły zajmuje się lekcjami. 
Pogoda także nie dopisuje, bo albo jest bardzo zimno, albo leje cały dzień, co nie wpływa dobrze na moje samopoczucie. Mam nadzieję, że niedługo wyjdzie słońce i będzie już lepiej. 
Tak serio to zaraz po opublikowaniu tego postu idę spać... A i kochani już niedługo spodziewajcie się recenzji pewnej niesamowitej książki, póki co jest ona moim numerem jeden! Jest po prostu świetna!! 
Czy u was też tak pada?
*Na zdjęciach jest moja najlepsza na całym świecie SZYNSZYLA, a dokładniej Marta.
Miałam opublikować te zdjęcia już dawno, ale jakoś ciągle wypadało mi to z głowy. Mam nadzieję, że wam się spodoba

















16 komentarzy:

  1. Super Zdjęcia :) Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie jpg ! obserwuje !

    http://patrycja-okroj.blogspot.de/2016/02/najlepszy-przyjaciel-kon.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, pozytywne zdjęcia! Powroty do normalności zazwyczaj są trudne, ale z pewnością się z tym uporasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowe zdjęcia :) Blog przejrzysty ;) Super . Zapraszam do siebie
    http://welcome-in-our-world-mmalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się boję wstawania o 7, ale już zaraz ;-;
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w poniedziałek wracam do rzeczywistości.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, obserwuję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie życzę powodzenia w szkole :D
    Czekam na recenzję książki! :3
    świetne zdjęcia :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :D
    Zapraszam do siebie http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę wcześnie wstawać i czasami mam już tego serdecznie dość
    Ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę wstawać do szkoły już o 6;/ Ładne zdjęcia!
    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie dzisiaj była wiosna! Ponad 10 stopni na plusie i słoneczko, aż automatycznie poprawiło się samopoczucie. Ja jestem właśnie w trakcie ferii. :D

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, super blog !
    karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog :) myśle, ze z czasem dorastania Twojego będzie jeszcze lepszy. Buziaki :* kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjecia! Juz niedługo czeka cie wiecej uśmiechu bo pogoda sprzyja! :)

    OdpowiedzUsuń