22.01.2016

Nie taki diabeł straszny jak go maluję!




Hejka kochani!
W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o moich lękach. O tym czego się boję, chociaż wiem, że to nic strasznego. Od zawsze byłam panikarą. Moja wrażliwość to mój najgorszy wróg, ponieważ przejmuję się błahostkami, za szybko przywiązuję się do ludzi, zbyt szybko się zwierzam i potem strasznie cierpię. Jednym z moich lęków są po prostu ludzie. Szybko ich skreślam, za szybko oceniam. Przez moją ufność dużo razy się zraziłam, i szczerze mówiąc nie chcę już więcej. Stałam się strasznie zamknięta w sobie, i na razie nie chcę tego zmieniać. Kolejnym moim lękiem jest szkoła, dużo się tam złego wydarzyło, Nie mam problemu ze złymi ocenami, mam problem z moją ambicją, która narobiła już mi wiele złego. Panikuję już wtedy, gdy mamy kilka kartkówek w ciągu tygodnia, martwie się, nie śpię po nocach, a na końcu okazuje się, że nie potrzebnie. Z moim lękiem do szkoły jakoś walczę, jednak z ludźmi jest gorzej. Wykreowałam sobie jeden model człowieka, który tylko krzywdzi innych, nie dostrzegam tych dobrych. Chciałabym ich widzieć, jednak nie potrafię. Codziennie myślę o tym czy ktoś mnie nie oszuka, nie zostawi, nie wyśmieje, bo tak było już dużo razy, póki co walczę z tym złym obrazem tego człowieka i mam nadzieję, że zobaczę więcej niż jedną dobrą osobę w moim życiu, bo póki co to znalazłam moich dwóch aniołków, których mam nadzieję, że nie stracę. I ostatnie czego się boję to samotności, cholernie się boję, że zostanę sama... 
Kochani mam nadzieję, że taki szczery post wam się spodobał! A czego wy się boicie?





















19 komentarzy:

  1. Ja też jestem zbyt ufna, to psuje strasznie psychikę.

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia z pociągami-wow!
    powalają! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, masz talent.
    Zapraszam do siebie!
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia <3 Bardzo mi sie podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. No po prostu najlepsze *.* A post również jest super bo moim zdaniem szczerość jest najważniejsza. Życzę Ci powodzenia z Twoimi lękami ale jeśli masz przy sobie właściwe osoby to wiedz, że one zawsze Ci pomogą i nigdy Cię nie zostawią. Co kolwiek by się nie działo.
    Ja np boję się ciemności i zawsze muszę mieć chociażby małą lampkę zapaloną ponieważ tak nauczono mnie w dzieciństwie jednak ten lęk teraz już staje się przeszłością bo zasypiam normalnie w ciemności ale ciemnych pomieszczeń nadal się boję.
    Zapraszam http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja boję się pająków :(


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja duzo rzeczy sie boje pająków weży starych domów ludzi takich podejrzanych co chodzą samotnie w takich miejscach jakis dziwnych :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite klimatyczne zdjęcia. Ja również mam problem z zbyt częstym przywiązywaniu się do ludzi, niektórzy zostawiają nam rane w sercu co powoduje że czasami musimy sobie o tej osobie przypomnieć i się zasmucić :( Ale trzeba zawsze mieć głowę uniesioną i mieć w dupie przeszłość a skupić się na teraźniejszości :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się boję wielu rzeczy! ;D
    Obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Zdjęcia idealnie dopełniają całość. :) Najbardziej boję się pająków, no i duchów. Bardzo w nie wierzę. :(
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  11. super fotki :) http://paulina-dufaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia! Ja lubię czytać szczere posty! Sama Cię rozumiem, bo kiedyś szybko się zwierzałam, a potem strasznie tego żałowałam. Jednak kiedy naprawdę pożałujesz tego, że się zwierzyłaś - przestaniesz to robić tak samo jak ja. Staraj się nie ufać każdemu kogo poznasz. Lepiej spędzić z tą osobą trochę czasu, poznać ją bliżej. Ściskam cieplutko! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia <3
    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post! Według mnie szczerość jest najważniejsza. Tylko w ten sposób można poznać czyjeś zdanie i dać się poznać komuś. Pozdrawiam!
    www.aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog, zapraszam do mnie :) http://victoriaszym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że potrafisz się tak szczerze otworzyć na blogu:) Każdy ma jakieś lęki, ale trzeba potrafić z nimi walczyć. Mam podobny problem, że za bardzo przejmuję się błahostkami i dotykają mnie każde słowa, ale również i z tym próbuję wygrać:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ! ;)

    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia na torach... bomba! Ciekawy blog :) Zapraszam serdecznie do mnie! https://alexxandrak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń