1/14/2016

Moje sposoby na naukę + wyniki rozdania !



Hejka kochani!
W moim województwie od poniedziałku zaczynają się ferie.Postanowiłam, że pokażę wam moje sposoby na naukę, bo w drugim półroczu może się wam to przydać !





JĘZYK POLSKI:

Polski jest moim ulubionym przedmiotem. Nie uczę sie na niego zbyt długo i bardzo skomplikowanie. Po prostu czytam notatki i pytam się z nich :D
Nic specjalnego.



MATEMATYKA:

Nie jestem mistrzem matematyki. Mam piątki, czwórki, ale muszę dużo czasu poświecić. 
Najczęściej wybieram kilka zadań i rozwiązuje przykłady. Muszę zrobić ich całe mnóóstwo ;( 



JĘZYK ANGIELSKI:

I to już zależy do czego się przygotowuję, jeśli jest to kartkówka to po prostu kilka razy czytam słówka, pytam się i gotowe :) Jeżeli jest to sprawdzian to wypisuję sobię słówka z każdego rozdziału, piszę zdania a pod koniec dnia sprawdzam się.


JĘZYK NIEMIECKI

Tutaj mam tak samo, jak w angielskim ;D


HISTORIA:

Nad historią zawszę siedzę długo. Jak ma być kartkówka to po prostu czytam i omawiam każdy akapit, ale gdy jest już sprawdzian to drukuję sobie zagadnienia na sprawdzian i każdy punkt po kolei wypisuję lub omawiam w zeszycie.


BIOLOGIA 

Ta sama sytuacja co z historią ;)




CHEMIA:

Wszystkie najważniejsze pojęcia do dużego zeszytu, rozwiązywanie przykładów :)




WOS+ FIZYKA :

Jeśli chodzi o wiedzę o społeczeństwie, fizykę  to również wypisuję wszystko !!




GEOGRAFIA:

Geografia = dużo mapek, mapek i mapek xD






TECHNIKA:

Nasza technika to tylko znaki, więc nie ucze się zbyt długo, zakrywam podpisy i odpowiadam xD




POMOCE SZKOLNE:

*Duży koło zeszyt, do wszystkiego. Ja zużyłam już takich 3, niedługo będę kupowała 4 :D
*Kalendarz. Zapisuję sobie w nim wszystkie terminy, i nie zapominam o niczym. Sprawdza sie meega <3













Ogłoszenie wyników:
  1. Książkę pt.: "Bałagan" wygrała - Natalia
  2. Książkę pt." Bądź paryżanką gdziekolwiek jesteś" wygrała- Natalia Miszczyk
  3. Książkę pt." Żegnaj Afryko, czyli dalsze losy Białej Masajki" wygrała- Lenciagg 
GRATULUJĘ DZIEWCZYNY ! :* 

20 komentarzy:

  1. Ciekawy post:) Najbardziej podoba mi się ostatnie zdj, mega:) Zapraszam na laskowska-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post,bardzo mi się podoba.Ja nie mam jakiś sposobów na naukę,po prostu gdy muszę się czegoś nauczyć piszę to sobie i czytam ot cała filozofia,chyba,że chodzi o matematykę bo z nią mam pod górkę i siedzę przy niej godzinaami.Również ferie zaczynam od poniedziałku jednak z racji,że jestem chora rozpoczęłam je nieco wcześniej.
    http://whitee-flowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wpis i zdjęcia . Ja też się tak podobnie uczę

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście zakończyłam już swoją edukację i już nie muszę szukać sposobów na szybką naukę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubionym przedmiotem także jest j.polski. Osobiście, uczę się tak samo jak ty haha
    http://julia-michalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Pozdrawiam

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post :).Uczę się podobnie do Ciebie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczescie nie mam problemow z nauka :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z historii na szczęście nie muszę się dużo uczyć :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie luźniejsze posty! Ja do matematyki tak samo jak ty muszę robić wiele przykładów. Z polskiego dużo się nie uczę, a co do angielskiego to jeśli chodzi o słówka to czytam je a potem robię sobie 'kartkówki' lub zakrywam ręką dane słowo i mówię je po angielsku. A co do większych sprawdzianów lub prac klasowych z całego działu to powtarzam cały materiał :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z kolei z historii uczę się najwięcej (profil o takim rozszerzeniu, ale także uwielbiam ją) :D
    Ale pamiętam z gimnazjum,że strasznie nie lubiałam techniki XDXD

    Ciekawy wpis i super blog. Pozdrawiam http://abi-bloguje.blogspot.com/

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  12. chemia i fizyka to dla mnie najgorsze przedmioty ever
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. II gimnazjum... fujka... i pjona... :/

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Może to głupio zabrzmi ;p tak jakbym miałam milion lat ale tęsknie za nauką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uczę się podobnie, rozpisuję wszystko i czytam, bo jestem wzrokowcem. Najwięcej uczę się zdecydowanie na biologię i fizykę. Nie cierpię tych przedmiotów. Nauka z pozostałych przedmiotów to chwila czasu. Szczególnie z matematyki, którą świetnie rozumiem i jak mi się nudzi, robię sama jakieś trudniejsze zadania. Praktycznie zawsze wszystkim tłumaczyłam matematykę i były po tym postępy. :D

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A co minę obchodzą twoje sposoby

    OdpowiedzUsuń