22.12.2015

Grudzień z Blogerami #5- Makijaż i strój na Wigilię !

Hejka kochani!
Święta już tuż za rogiem, więc chciałabym wam pokazać mój strój oraz makijaż na Wigilijny wieczór.
Makijaż nie jest zbyt mocny. Maluję się tak codziennie, oprócz ust, które do szkoły muszę malować jaśniejszymi szminkami :)







I oto ja bez makijażu! Trzeba to zmienić...


Na twarz nakładam zwilżoną gąbeczką do makijażu matujący krem BB z Under Twenty. I gąbeczkę i krem kupiłam w Rossmanie. 
Krem : 19,90 zł
Zestaw gąbeczek : 8,99 zł


Na niedoskonałości puchatym pędzelkiem nakładam ten jasny korektor, pod oczy różowy, na zaczerwienienia zielony.
Zestaw czterech korektorów: 12,99 zł


Całość zakańczam pudrem z Biedronki. Tak z Biedronki, na moją cerę jest idealny!
Nakładam go pędzlem z Rossmana.
Puder: 12,99 zł
Pędzel: 8,99 zł



Na oczy nakładam cienie kupione również w Rossmanie.
Paletka cieni z Lovely: 14,99 zł


Całą powiekę pokrywam 3 cieniem z palety.


Następnie w wewnętrzny kącik używam 5 cienia z paletki.


W zewnętrzny nakładam 6 cień z palety.


Policzki pokrywam różem w wibo.
Róż: 9,99 zł
Pędzel do różu: 14, 99zł


Na usta pomadka z Avonu.


Brwi pokrywam korektorem z Eveline.
Korektor do brwi: 13,99 zł


Rzęsy podkręcam zalotką ;)

I tak prezentuje się mój makijaż :





 A to moje 2 propozycje na strój wigilijny :
Bardzo dziękuję mojej przyjaciółce Ani za śliczną spódnicę <3









27 komentarzy:

  1. ładny i delikatny makijaż, na każdą kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam podobnych kosmetyków, korektor w wibo jest bardzo fajny, rzeczywiście różowy kolor zasłania cienie pod oczami :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jeszcze nie maluję, więc nie skorzystam, ale stylizacja bardzo ładna. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatny makijaż , ale ja wole trochę mocniejsze :P
    A stylizacja ładnie i skromnie, pozdrawiam!

    http://magdalenaw.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto co woli. Każdy wykonuje makijaż taki jaki lubi ;)
      Dziękuję :) Również pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Roz z wibo mam I swietnie sie u mnie sprawdza . Stylizacje rewelacyjne , slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna sukieneczka jest cudowna! Aż się w niej zakochałam haha :3
    Wesołych kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny , delikatny makijaż i bardzo ładna sukienka :)

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/2015/12/przedswiateczna-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor szminki bardzo pasuje do czapki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wpis! Świetne zdjecia :*
    Dziekuje za komentarz u mnie:*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Święta, swięta w końcu <3
    Piękny makijaż i stroje ! WESOŁYCH ŚWIĄT :) !!

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, idealny na wigilijny wieczór. Mam taką samą koszulkę :D Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny makijaż:) Z jakiej serii jest ta pomadka z Avon i jaki ma numerek? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon Totally Kissable Lipstick
      Red Embrance

      Usuń
  14. Ładny makijaż oraz piękne stylizacje, szczególnie podoba mi się ta druga ;)

    Wesołych świąt! :)
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny makijaż na wigilię :3
    Śliczna sukienka!
    Wesołych świąt :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się kolor szminki. Na święta idealny! :)

    kasia-kate1.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż. Mnie z kolei służy lakier do ust z biedronki w fuksjowym kolorze. ps. sukienka z kołnierzykiem świetna :)

    OdpowiedzUsuń