12/06/2015

Grudzień z Blogerami #2- Czym są dla mnie Święta?


Hejka kochani!

Na początku chciałabym powiedzieć wam: Wesołych Mikołajek!
W dzisiejszym poście opowiem wam, czym dla mnie są Mikołajki, ogólnie czas świąt !
Pewnie nikogo nie zdziwię, jeśli powiem, że Święta do dla mnie czas przede wszystkim dawania radości! Uwielbiam w nich to, że nie liczy się to jak drogi kupisz prezent, ale to, że uszczęśliwisz drugą osobę. Sprawisz, że na jej twarzy pojawi się uśmiech. Kocham też to, że to czas spędzony z najbliższymi. Wtedy siadamy przy jednym stole i rozmawiamy, tak po prostu. Nie kłócimy się, nie martwimy się niczym, jesteśmy zadowoleni ze swojego towarzystwa. Mamy okazję zbliżyć się do siebie. Być bezinteresownie mili i życzliwi dla ludzi. Bliskich czy obcych. Uśmiechając się do nieznajomego człowieka na ulicy, także sprawimy mu radość. Jeśli przechodząc obok powiemy Wesołych Świąt! Komuś może to poprawić dzień. Kocham też to, że przy stole zawsze czeka puste miejsce i co roku mam nadzieję, że ktoś zapuka do drzwi a moja rodzina przyjmie tego człowieka, ugości i będzie po prostu miła i ciepła atmosfera.
A czym dla was są Święta? Ważna jest dla was cena na prezencie? Wolicie prezent zrobiony samodzielnie czy kupiony?
Czekam na waszą opinię w komentarzach ;)

*Wiem, że zdjęcia są mało klimatyczne, ale u mnie w domu nie ma jeszcze żadnych ozdób świątecznych, śniegu też nie ma. Jestem meega szczęśliwa, bo dostałam nowy aparat i teraz zdjęcia będą w o wiele lepszej jakości! Mam nadzieję, że ta zmiana wam się podoba!
Dla zainteresowanych jest to aparat Nikon Coolpix L840












9 komentarzy:

  1. Super blog

    trzypiecdwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki, u mnie święta przebiegają podobnie :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie księżyca jest nieziemskie :)
    W tym roku mam problem z prezentami - nie dla innych, bo dla tych (prawie wszystkich zawsze coś wykombinuję - pisałam dzisiaj na blogu o takich właśnie prezentach), ale dla siebie. Tak sobie, że mam chyba wszystko, co mi do szczęścia potrzebne. Niestety czasu nikt mi nie ofiaruje ;) W każdym razie ja mam tak, że cieszę się ze wszystkiego i zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymać ! Na pewno otrzymasz trochę czasu ;)

      Usuń
  4. No co ty, zdjęcia bardzo fajne, mnie się podobają i uważam że kilka ma ciekawy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te zdjęcia nieba i księżyca mnie zachwyciły, ja też uwielbiam święta a w prezentach liczy się dla mnie sam gest a nie cena :) obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń