15.12.2015

Grudzień z Blogerami #3 - Świąteczne ciastka!

Hejka kochani!
Dzisiaj będzie wyjątkowy post, ponieważ postanowiłam coś upiec! Tak, ja będę piec, i już mogę wam powiedzieć, że kuchnia stoi cała! Jeej!
Postanowiłam upiec coś co już raz robiłam. A mianowicie ciastka z masłem orzechowym ( użyłam Nutelli xD )

Możecie się pochwalić jak wam wyszło, najlepsze zdjęcia umieszczę w następnym poście ;)
email: blogera_fashion@wp.pl


Potrzebne produkty:


1. 2 szklanki mąki
2. Pól szklanki cukru
3. Pół szklanki masła orzechowego ( Nutelli)
4. 1 łyżka cukru wanilinowego 
5. 2 łyżki jogurtu naturalnego
6. Pół kostki masła 
7. Można dodatkowo na końcu udekorować ciastka lukrem 
8. Miska
9. Szklanka
10. Łyżka 


Sposób przygotowania:

1. Włóż do miski wszystkie składniki oprócz mąki i dobrze je ze sobą zgnieć.
2.Następnie cały czas zagniatając, dodawaj stopniowo mąkę. Ciasto powinno być gładkie.


3. Ulep z ciasta kulki wielkości kasztanów. Każdą kulkę spłaszcz w dłoniach.
4. Ułóż ciasteczka na blasze, a następnie widelcem odciśnij na nich kratki. ( Tą czynność z widelcem możecie pominąć )


5. Wsuń ciastka do nagrzanego piekarnika i piecz 10-15 minut w temperaturze 180 stopni . Zdejmuj je z blachy dopiero wtedy, gdy wystygną. Ciepłe szybko się kruszą





SMACZNEGO!


16 komentarzy:

  1. Super post!! Napewno spróbuje zrobić ;)

    little-princess12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie! na maxa zgłodniałam :) idę coś zjeść :D
    obserwuję, smakowity blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy przepis, na pewno wykorzystam gdy będę miała ochotę na ciastka!
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zbieram właśnie by przygotować jakieś świąteczne wypieki.
    MyŚlałam bardziej o pierniczkach, ale twój przepis również zachęca ;)
    I zapraszam do obserwacji swojego bloga http://pauluuuu.blogspot.com/]Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. musze kiedys sprobowac zrobic takie cus
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobisz to napisz jakie Ci wyszły ;)

      Usuń
  6. Szczerze to ciasteczka nie wyglądają zachęcająco pewnie dlatego, że wyszły nierówne i się przypaliły. Może i są bardzo dobre, ale wiesz prezentacja też jest bardzo ważna, no a tu wygląda to nie najlepiej.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, jednak ja nie jestem mistrzem wypieku, i cieszę się, że chociaż takie wyszły xD Cieszę się, że kuchni nie spaliłam :D

      Usuń
  7. Fajny przepis :) Świetnie, że zrobiłaś zdjęcia do kolejnych kroków w robieniu ciasteczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że tak robiły dziewczyny/Panie, na blogach kulinarnych ^^

      Usuń
  8. Smakowicie wyglądają :) Super blog

    OdpowiedzUsuń
  9. W smaku na pewno pyszne!<3
    Ja działam z pierniczkami:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/pastel-outfit-on-gloomy-day.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze sporo piekę przed świętami :) Najbardziej lubię klasykę - spirytusowe księżyce. MMMmmmm... Choć ostatnio pokusiłam się na coś lepszego. Postanowiłam zrobić wódkę o smaku krówkowym. Wyszło rewelacyjnie :) Ale procent też niemały...

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na nie patrze to robię się głodna...
    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń