15.11.2015

Rain...



Hejka kochani!
Nawet nie wiecie, jak mi się dzisiaj nic nie chciało.Pogoda tak na mnie zadziałała. Od rana padało, padało i padało. I weź tu człowieku idź na zdjęcia. Myślałam, że trochę przeleci, ale niee, nie było mi dane iść w spokoju na zdjęcia. Nie chciało mi się czekać, więc poszłam w deszcz. Do domu wróciłam cała mokra, telefon też był mokry i myślałam, że straciłam mój sprzęt. Na szczęście działa. Uff, bo byłaby kolejna przerwa na blogu, a tego nikt nie chce :).
To już 4 dzień, jak wypisuję rzeczy, które mnie uszczęśliwiają, więc jest dobrze. Muszę nauczyć się systematyczności, bo z tym u mnie ciężko. Jeszcze szkoła daje mi w kość. Masa kartkówek, a geografia nie wchodzi mi do głowy, i jak tu być pozytywnym?? Dzisiejszy dzień jest paskudny, mój humor także. Oby jutrzejszy dzień był lepszy.
A jak wam minął dzień? Czy u was też tak padało?





11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia jak i blog! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/11/words-hurt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh też nie potrafię wykuć geografii a we wtorek sprawdzian! To powodzenia :D U mnie też teraz same ulewy!

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 W poniedziałek się okaże jak mi poszło

      Usuń
  3. A ja kocham zdjęcia !
    Serio są fajne !
    Zapraszam do siebie jak i obserwacji bloga: http://pauluuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe inspiracje :) U mnie nawet teraz pada:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Po każdym deszczu wychodzi słońce :D Jutro będzie dobrze. Ja lubię taką pogodę bo wtedy najlepiej się uczę :D
    Deszczowy post.
    http://tornadomysli.blogspot.com/2015/11/dwa-oblicza.html + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego, od razu przyszła mi namyśl piosenka Gunsów-November Rain

    OdpowiedzUsuń
  7. To pogoda tak jak u mnie, dlatego zadecydowałam obejrzeć film z moich chłopakiem pod kołderkę. :) Polecam przy okazji obejrzeć "najdłuższa podróż"
    Bardzo masz fajny prosty wygląd bloga, podoba mi się :)
    Obserwuję i pozdrawiam♥!

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jest weekend więc z chęcią obejrzę <3
      Dziękuję i również pozdrawiam

      Usuń