11/20/2015

My lazy day


Hejka kochani!
Ten tydzień pod względem nauki był jednym z najcięższych jakie miałam, jednak starałam się myśleć pozytywnie, uczyłam się i na całe szczęście jakoś przetrwałam :)
Po całym tygodniu postanowiłam urządzić sobie "leniwy dzień"
Taki odpoczynek, leniuchowanie. Chyba każdemu z nas potrzebny jest taki dzień, żeby mieć więcej siły na kolejny!

Gdy przyszłam ze szkoły, rzuciłam plecak w kąt, przebrałam się w coś luźniejszego i zajadałam się chipsami. Te o smaku żeberek są najlepsze <3 Do tego Cola i jestem w niebie. ( Tak bardzo zdrowo ^^)
Jedząc i pijąc przeglądałam blogi. Potrzebowałam inspiracji ;)













Lazy day nie mógł obyć się bez czytania. Za nie zabrałam się jednak później. ( Gorąco polecam książkę "Girl Online w trasie" tak się wciągnęłam, że wczoraj czytałam ją do 1 w nocy, i przez to nie wyspałam się. Zostało mi tylko coś koło 100 stron, więc jutro będzie recenzja ! <3 ) Przedtem zrobiłam chyba z milion selfie XD Oczywiście połowa nie nadawała się do pokazania, ale oto co udało mi się zrobić ;)













I tak wyglądał mój wczorajszy leniwy dzień. Nie mogło w nim zabraknąć muzyki <3
Odpoczęłam i mam siłę na nasz mini maraton. Ci, którzy nie wiedzą o co chodzi niech zajrzą na Facebooka- Blogerka

Do jutra kochani <3 <3


25 komentarzy:

  1. Śliczna *.*
    idealny sposób na spędzenie dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu się przydaje taki leniwy dzień ;) czasami trzeba porostu odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post sama się nad nim niedawno zastanawiałam ale postanowiłam że jeszcze troszkę zaczekam. Ciekawie i zachęcająco piszesz. Obserwuję :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem leniwy dzień to nic złego. Jeśli jednak masz ochotę w wolny dzień zrobić coś ciekawego, zapraszam do mnie :)
    Może ktoś znajdzie jakieś pomysły dla siebie

    Pozdrawiam

    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/2015/11/day-off.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, kiedy ja miałam leniwy dzień :o pociesze Cię , że jednak w szkole jest łatwiej niż na studiach ;)

    http://160wkapeluszu.blogspot.com/2015/11/uciazliwe-swiecenie-sie.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ! Świetny jest ! No i pokochałam Cię za chipsy '' pieczone zeberka'' Najlepsze są ! <3

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chipsy pieczone żeberka łączą ludzi <3 Dziękuję za miłe słowa, Twój blog także jest świetny

      Usuń
  7. Świetny post :* również obserwuje :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Lucy, jest jedną z moich ulubionych Blogerek zaraz po Maffashion :)
      Chętnie zajrzę na Twojego bloga

      Usuń
  9. Hehe bardzo fajny post, taki luźny, co prawda jestem zwolenniczką zdrowego odżywiania jednak i mnie zdarza się zjeść chipsy czy coś w tym stylu, szczególnie jak śpię poza domem i w sumie dopiero wtedy mam leniwy dzień, zazwyczaj to jest niedziala, bo pomimo tego, że znikam z domu na weekend to dopiero w niedzielę mam taki typowy lazy day = spanie do południa, wylegiwanie się godzinami w łóżku i zero obowiązków, taki reset przed kolejnym ciężkim tygodniem pełnym nauki ;3

    zapraszam do mnie http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie odpoczynek = sport, nie mogłabym cały dzień przeleżeć xD
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój lazy day wygląda dokładnie tak samo :D Nie ma to jak spędzić cały dzień w piżamie :D
    Świetny post ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post! Mój lazy day jest podobny jednak nie objadam sie ;p miło poczytać taki luźny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywnie :))

    http://persevering.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tego samego zdania, że każdemu przyda się dzień leniuchowania ja jednak robię wszystko w piątek od razu na poniedziałek(a czasm też na wtorek xd) i w sobotę w pełni mogę odpocząć chodź by na zakupach, ha ha :) Pozdrawiam ! Serdecznie Zapraszam - Klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy potrzebuje czasami leniwego dnia,ja podczas niego robię dokładnie to co ty :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, leniwe dni są najlepsze, haha!;)
    http://individualminimalism.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń