21.11.2015

Kompleksy...



Zapraszam na blog Olivii! Robi wspaniałe zdjęcia i niedawno wróciła na bloga po dłuższej przerwie :* 

Hejka kochani!
W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o kompleksach.
Według mnie kompleksy to coś co nie pasuje nam w naszym wyglądzie.
Obrazek u góry to ja. Są tam strzałkami zaznaczone kompleksy, które naprawdę mam, a inne po prostu sobie wymyśliłam. Przeszkadzają mi moje pryszcze, i moje cienkie włosy. Brzuch i nogi zaznaczyłam od tak. Ja jednak robię wszystko by ukryć lub zlikwidować moje problemy.
Pryszcze? Teraz ukrywam je pod lekką warstwą makijażu, stosuję żele do mycia, maseczki, biorę leki. Wiem,  że one znikną, za rok, dwa, ale znikną. Nauczyłam się je ignorować i póki co żyć z nimi. Co do włosów, to maseczki, i niedługo będę podcinała końcówki.
Niektóre kobiety mają kompleksy, które są widoczne, ale są też takie, które je po prostu wymyślają. I to mnie meega denerwuje. Piękne kobiety, nastolatki, chcą wyglądać tak jak te panie z okładek. Wymuskane przez Photoshop! Dookoła nas jest pełno reklam, z "ideałami kobiecego piękna". Guzik prawda! Nie ma ideałów. Każda kobieta jest piękna na swój sposób. Dlaczego tak łatwo jest nam stanąć przed lustrem i wymienić co najmniej trzy rzeczy, które nie podobają się nam? A co z zaletami? Z tym już ciężej. Szukajmy zalet! Nie dołujmy się jeszcze bardziej mówiąc w kółko jakie jesteśmy paskudne! Mnie samokrytyki kochane. Nie jest to łatwe, ale nauczymy się akceptować siebie, walczyć z kompleksami. Jedne znikną po czasie, inne trzeba zwalczyć ciężką pracą, a inne wymagają operacji!
Uwierzcie w to, że pomimo tego co mówią nam reklamy, każda z was jest piękna ! Wyjątkowa! Niepowtarzalna !










20 komentarzy:

  1. Ja osobiście mam sporo kompleksów, ale staram się o nich nie myśleć i zacząć podobać się sobie. :)

    http://mvthilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma kompleksy.Jakim narcyzem byłaby osoba,która by ich nie miała,nawet najmniejszego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie warto się przejmować!Każdy jest piękny!
    Zapraszam do siebie.
    http://olczii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie każdy ma swoje wady i nie wolno się nimi przejmować :)
    Gdyby ludzie tylko widzieli gwiazdy bez photoshopa to by się załamali

    Zapraszam do siebie
    http://cherryochyya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Częściowo się z Tobą zgodzę :) ale mam troszkę więcej wiosen za sobą i też wiem kilka rzeczy :)
    Co do pryszczy - kup sobie wapno i pij codziennie szklankę ;) mi pomogło dość szybko
    a włosy? tutaj zapraszam w ostatnią środę listopada na mój blog :)
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady! Muszę wypróbować ! <3

      Usuń
  6. Fajny post!
    jellysmoke00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego ja nie przeglądam zdjęć celebrytek bo tylko się tym dobijam :D Chociaż nie wiem czemu, skoro wiem, że wszystkie ich niedoskonałości są wyretuszowane ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyno nie jesteś gruba tylko w sam raz

    Zapraszam do mnie : Klik Klik Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Częściowo masz rację. Jednak kompleksy nie biorą się tylko z oglądania pięknych pań na okładkach magazynów, ale również, a może i przede wszystkim, z reakcji na nas naszych najbliższych. Sama tego, niestety, doświadczyłam.
    bo-kocham-czytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każda z nas ma jakieś kompleksy :)
    Obserwuję !
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, masz fajną figurę! ;) Mądry wpis. :)
    Zapraszam do mnie. ;)
    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądre słowa, chociaż kiedy zobaczyłam na obrazku "gruba" to myślałam, że padnę. Masz bardzo ładną figurę i nie pozwól sobie myśleć inaczej :*
    queen-j-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Walić kompleksy!
    swietny blog :)

    http://queenstay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń