11/12/2015

Kolejne zmiany! - Tym razem w moim życiu !


Hejka kochani!
Dzisiejszy post będzie trochę inny. Postanowiłam zmienić trochę moje życie. Jak wiemy życie to nie tylko przyjemności, ale także łzy i cierpienie. W moim życiu był już czas na cierpienia, i zło, więc teraz muszą być przyjemności, ale nie ma nic za darmo. Na wszystko trzeba sobie w życiu zapracować, a więc już wyjaśniam jakie mam plany.

Otóż postanowiłam po raz kolejny napisać książkę! Tak wiem, że napisałam już jedną, ale nie jest ona taka jaką chciałabym żeby była. Ta książka będzie o moim życiu. O tym czego nauczyło mnie to zło, jednak nie jest to jedyna zmiana. Od dzisiaj chcę zacząć moich  100 szczęśliwych dni!
Codziennie będę wypisywać na małych samoprzylepnych karteczkach rzeczy, które sprawiły, że w danym dniu byłam szczęśliwa. W wakacje zakupiłam książkę pt.: "100 happy days, czyli jak się robi szczęście w 100 dni", i gdy już ją przeczytam to napiszę wam co z niej wyniosłam. Od teraz koniec ze smutkami, mam zamiar wypełnić ten blog bardzo pozytywną energią!
Każdego dnia będę dodawać na Facebook'a zdjęcie karteczki z powodem mojego szczęścia. Jeśli chcecie obserwować moje małe szczęścia to gorąco was na niego zapraszam !

Zdaję sobie sprawę, że mam tylko 14 lat, ale jednak trochę już przeżyłam i mam doświadczenia, którymi chcę się podzielić ze światem.
A więc od jutra zaczynam, życzcie mi powodzenia.

* I wracam do regularnego blogowania. Kolejny post już w sobotę :*









5 komentarzy:

  1. Sama mam 14 lat i w zupełności się z tobą zgodzę z 'doświadczeniem' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sama wyprobuje w 100 dni szczescie wyproduktowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy je znajdować w najdrobniejszych rzeczach. One cieszą najbardziej.

      Usuń
  3. Genialne fotografie, w dzisiejszym świecie Artystów brakuje, twórz dalej wysyłaj na konkursy a ludzie cię docenią ;)

    OdpowiedzUsuń