22.11.2015

DDOB TAG !



Hejka kochani!
W dzisiejszym poście przychodzę do was z tagiem  Daily Dose Of Beauty!, w którym odpowiadam na pytania zadane przez Ambasadorki tej strony :)

1.Czym jest dla Ciebie piękno?
*Piękno to coś co posiada każdy z nas, wystarczy je dostrzec lub wydobyć! Każdy jest piękny na swój wyjątkowy i niepowtarzalny sposób!



2.Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?


3.Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Wstać o 12, i na śniadanie zjeść coś dobrego <3


4.Robisz makijaż codziennie?
Tak, chyba, że mam leniwy dzień i nigdzie nie wychodzę xD


5.Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Nie mam ulubione, ważne żeby kosmetyk się sprawdzał :)


6.Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
*Korektor
*Krem BB
*Puder
*Tusz do rzęs
*Takie coś do brwi xD ( jakaś odżywka czy coś, nie chce mi się sprawdzać dokładnie)
*Kredka do oczu
*Cienie
*Zalotka
*Taki mini żel do mycia ciała
*Pędzel do pudru
*Pędzel do cieni
*Gąbeczka do podkładu


7.Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Przeszukuję książki <3


8.Jakie trzy rzeczy chciałabyś zmienić na świecie?
*Głód na świecie
*Nietolerancję
*Smutek


9.Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałabyś zmienić?
Lubię w sobie moją wrażliwość, a nie lubię tego, że jestem zbyt nerwowa i łatwo mnie wyprowadzić z równowagi.


10.Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze we własnym ciele i zaakceptować swój 
wygląd?
Nie ma określonego sposobu. Musimy sami do tego dojść...


11.Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałabyś się użyć, któreś z tej opcji?
Cofać czasu nie chcę, bo nie byłabym tu gdzie jestem, a przyszłości też widzieć nie chcę, bo co ma być to będzie!


12. Jakimi trzema słowami opisałabyś swoje życie?
Jedzenie, blog, taniec


13.Skąd pomysł na założenie bloga?
Samo przyszło. Od zawsze lubiłam pisać, więc czemu nie miałabym pokazać to co myślę światu.


14.Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Zależy od tego ile sama go mam. Szkoła zabiera go strasznie dużo, ale jak już go znajdę to 2, 3 godzinki dziennie <3


15.Co lub kto daje Ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Moi czytelnicy, wiadomości, które od nich dostaje, pozytywne komentarze, konstruktywna krytyka <3


16.Co jest/było Twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Wiadomości od moich czytelniczek, które dziękowały mi za inspiracje, mówiły, że jestem ich idolką itp. Kocham uszczęśliwiać ludzi i wiedzieć, że to co robię wpływa na innych!

17.Która z ambasadorek DDOB jest Twoja ulubioną?
Wszystkie! Jesteście świetne dziewczyny!!

I to by było na tyle, w tym krótkim i luźniejszym poście!
Koniec maratonu weekendowego. Za tydzień planuje kolejny, chcecie żeby posty w weekend były codziennie? Piszcie w komentarzu!

Paa <3 

15 komentarzy:

  1. O tak, książki to niekończące się źródło inspiracji :) A to coś do brwi to może żel stylizujący? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to korektor do brwi z odżywką, coś takiego <3

      Usuń
  2. oo natknęłam się na ten tag, ale dopiero u Ciebie przeczytałam pytania, które dziewczyny zadały :) no i super odpowiedzi!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog ♥

    http://blakedlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki kocham dlatego, że w nich można znaleźć miliony nowych światów z nowymi zasadami. Ten obrazek o lenistwie opisuje każdy mój dzień.

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    Rozdanie matowej palety do cieni, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog, myślę, że będę tutaj wpadała częściej ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze ze co do wrazliwosci, zgadzam się z Tobą. Też nie lubie tej cechy.

    http://cvtepastelday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny wygląd i też kocham książki <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, książko maniacy łączmy sie XD

      Usuń
  8. Uwiebiam czytać książki. Świetny post :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń