9/15/2015

Wywiad z REQUEREM !



Hejka kochani!
Dzisiejszy post będzie troszeczkę inny. Zero przemyśleń, zero zdjęć mojego autorstwa.

Pewnie po tytule posta zdążyliście zauważyć, że przeprowadziłam wywiad z Requerem. Jeśli nie wiecie ( jednak większość chyba wie) kim jest Requer to już przedstawiam !
Requer, czyli na prawdę Arek Rajski to dziewiętnastoletni chłopak, który prowadzi kanał gameplay'owy. Nagrywał między innymi z ReZim. Jego filmiki są pełne humoru, uśmiechu i na pewno nie będziecie żałować, że odwiedziliście jego kanał!
A więc zapraszam:

1.Jak zaczęła się Twoja przygoda na YouTube.Co Cię do tego skłoniło?

1. Po prostu oglądając YouTube sam chciałem, aby ktoś mnie oglądał 

2.Jak Twoi znajomi zareagowali na to, że nagrywasz?

2. Chyba normalnie i ogólnie spoko

3.Nagrałeś GTA z Remkiem i Neskotem. Czy masz zamiar nagrać coś z kimś jeszcze?  Jeśli tak to z kim?

3. Pewnie, że tak ^^ Nie będę zdradzał z kim, ale na pewno poogarniam jakieś collaby 

4. Czy będziesz kontynuować serię z Geo cachingu?

4. Niestety chyba nie, bo nie ma paczek. Mam nadzieję, że kiedyś będzie ich więcej i będę mógł nagrać 

5.Zgodzisz się  z takim stwierdzeniem? " Im ma się więcej widzów, tym bardziej ich nie szanujesz?


5. Ja się z tym nie zgadzam, bo raczej im mam więcej widzów tym bardziej im oddaje mój czas oraz chcę, aby widzieli mnie więcej, czy to w postaci filmów czy czegokolwiek xD

6.Co zmienił YouTube w Twoim życiu?

6. Chyba dużo, bo o wiele bardziej lubię rozmawiać ii poznałem dużo mega fajnych osób ^^

7.Czy w wieku 30-40 lat dalej będziesz nagrywał?

7. Teego to nie wiem xD Nawet nie wiem czy będę wtedy żył :D

8.Kto jest Twoim ulubionym Youtuberem?

8. Markiplier, Jacksepticeye.

9. Pracujesz,czy utrzymujesz się z YouTuba?

9. Chodzę do szkoły.

10.Gdybyś nie nagrywał, to co byś robił?

10. Chodził dalej do szkoły. Nadal to robię XD

11. Jakie jest Twoje największe marzenie?

11. Mieć duuużo widzów, żeby jeszcze chętniej nagrywać filmiki i uszczęśliwiać mnóóstwo osób :D

12. I ostatnie pytanie.Jakie masz plany na przyszłość?

12. Aktualnie mam jeszcze rok szkoły i zamierzam ją skończyć. Mam nadzieję, że do tego czasu będę miał baaardzo dużo widzów na YouTube i będę mógł jeszcze chętniej tworzyć różne rzeczy dla nich ^^

Chciałabym bardzo podziękować Arkowi za ten wywiad!
Jeśli taka forma postów wam się podoba to komentujcie, a ja postaram się zrobić wywiad z kolejną osobą.

Aha no i zapraszam na kanała Requera
Subskrybujcie, i łapkujcie Jego kanał, bo to bardzo miły, pozytywny człowiek! 













7 komentarzy:

  1. Świetny wywiad! Można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiąc szczerze wcześniej go nie znałam, ale bardzo fajny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tego chłopaka, ale zerknę na jego kanał :P
    Ps. Bardzo fajny wywiad :D

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wywiad, nie znałam wcześniej chłopaka, ale wydaje się być całkiem miły :)
    http://just-nerdy-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wywiady to zawsze fajne pomysły na posta ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczę jego kanał ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie znam chlopaka :D
    buziaki! zparaszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń