9/01/2015

Podsumowanie wakacji!

Hejka kochani!
Wakacje już minęły. Trzeba wrócić do szkolnej rutyny. Wstawanie o 7 i powrót o 15. Następnie tona pracy domowej i jeszcze więcej nauki.
Jednak chciałabym dzisiaj podsumować swoje wakacje.
Na początku nie zapowiadały się one zbyt atrakcyjne. Cały miesiąc w domu, przed laptopem. Jednak w sierpniu było całkiem inaczej. Praktycznie codziennie widziałam się z moimi kolegami, Gracjanem, Maćkiem i Cyprianem. Od rana do wieczora. W ich towarzystwie było mi naprawdę dobrze. Dużo śmiechów, i wygłupów, czyli to co kocham najbardziej. Pomimo tego, że jestem już w 2 klasie gimnazjum, nie czuję się "dorosła". Chcę korzystać z dzieciństwa, jak najdłużej !


Co robiłam w wakacje? :

1.NAPISAŁAM KSIĄŻKĘ!
Książka nosi tytuł "Kolejna historia miłosna". Pisałam ją 1 miesiąc i 12 dni. Opisałam w niej historię dwóch nastolatków, jednak pomimo tytułu, ma ona drugie dno, które dostrzegam ja, i o którym wie także Ania. Dziękuję jej bardzo, ponieważ zadecydowała, jak zakończy się ta książka.
Zdradzę, że jestem w trakcie pisania kolejnej pt.;"Masz jedną nową wiadomość".
                                         
Ona, cicha 17 latka. Była uczynna i pilna. Nigdzie nie wychodziła. Jedynie dom - szkoła, szkoła - dom. Nie miała czasu na chłopców, wolała pisać, uczyć się. Nie należała do tych "popularnych". Taki klasowy kujonek.


On, to " ten fajny". Imprezy, piwa, seks. Szkoła go nie interesowała. Nie miał czasu na naukę. Wolał spotkać się z kumplami i dobrze się zabawić.

2.MOJE ZDJĘCIA ZAWISŁY W GALERII BEZDOMNEJ
W Nowej Soli w starej komendzie policji, została otwarta wystawa. Artyści przyszli tam, zawiesili swoje prace, namalowali piękne dzieła na ścianach, podłogach, ( Galeria Bezdomna opiera się na wpuszczaniu artystów do opuszczonego miejsca, gdzie mają możliwość pokazania swojej pasji)
Miałam okazje zaprezentować 2 zdjęcia, które już widzieliście. Jejku nawet nie wiecie, jaka duma rozpierała mnie, gdy widziałam, jak ludzi komentowali pozytywnie moje zdjęcia.Jedna pani przytuliła mnie nawet :)
Oto zdjęcia:




3.BYŁAM NA 7 EDYCJI "SOLANIN FILM FESTIWAL" , POZNAŁAM NOWYCH I CIEKAWYCH LUDZI
Jeśli czytacie mnie od Kolorowego Kwiatuszka, to doskonale wiecie, że w tamtym roku również uczestniczyłam w warsztatach i byłam na festiwalu. Muszę przyznać, że teraz pomogłam znacznie więcej, poznałam mnóstwo ciekawych osób, i przełamałam swoją nieśmiałość.
Czekam na 8 edycję <3




Solanin-Film Festiwal 

4. PRZEŁAMAŁAM STRACH!
Doskonale wiecie, że przez pewne wydarzenia jestem strasznie nieśmiała. Bałam się ludzi, zapytać o coś panią w sklepie, choć może być to dla niektórych śmieszne, jednak tak było. Ja bałam się panicznie powiedzieć chociaż słowo do jakiejkolwiek nowej osoby. W tym roku postanowiłam, że tak być nie może! Małymi krokami przełamuję się. To bardzo trudne, ale widzę efekty mojej ciężkiej pracy!!!








5.ZMIENIŁAM SIĘ ( CHARAKTER, WYGLĄD)
Ojj tak! Jeśli chodzi o charakter, to nabrałam nowego doświadczenia życiowego. Przez te wakacje moja samoocena wzrosła,  przestałam martwić się pierdołami. A wygląd? Porównajcie sami :



15 komentarzy:

  1. Gratulacje! Dokonalas duzo madrych i fajnych rzeczy w te wakacje! Zycze zebys podczas roku szkolnego nadal dzialala

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardz fajnie spędziłaś wakacje aż żałuje że już nie jestem taki młody by mieć więcej swobody w okresie letnim

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu sukcesów! Oby tak dalej, świetny blog, będę tu wpadała częściej :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wakacyjnych osiągnięć i życzę owocnego roku szkolnego :)).
    Aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję tylu pozytywnych, wakacyjnych zmian. obyś dalej trwała w tym co robisz i nie poddawała się :))
    świetny blog. masz talent do blogowania.
    obserwuję :)
    amputeex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana do LBA
    http://happinessjoysadness.blogspot.com/2015/09/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju! Wielkie gratulacje tylu sukcesów! Oby tak dalej. :)
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna metamorfoza! wykorzystałaś wakacje w 100% :D
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że jesteś bardzo inspirującą osóbką! Będę tu zaglądać i podglądać Twoje literackie sukcesy. Mam nadzieję, że zdradzisz coś więcej o planach związanych z książką! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :D Masz talent dziewczyno!
    http://victorias-life5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tylu sukcesów, oby tak dalej! :) Świetne podsumowanie :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam to, że napisałaś książkę, świetny post!
    Szkoda, że to koniec wakacji :(
    ---> http://fridayp.blogspot.com/ <--- Mój blog
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjecia zrobiłaś i bardzo wyładniałas! To pisanie ksiazki troche mnie zainspirowało i nie wiem czy sama nie spróbuje swoich sił w tym.
    www.weaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe posty, fajne zdjęcia. Obserwuję ;)
    i zapraszam również do obserwowania mojego bloga http://pauluuuu.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń