07.09.2015

Homoseksualizm ? - Tak czy nie ?



Hejka kochani !
W dzisiejszym poście poruszę temat tabu w naszym kraju. A mianowicie mówię tu o homoseksualizmie.
Ludzie w Polsce dzielą się na trzy grupy :
  • Pierwsza grupa jest za, związkami homoseksualnymi.
  • Druga grupa to ludzie, którym jest to całkowicie obojętne.
  • Trzecia grupa to ludzie, którzy są przeciwko takim związkom.
Pewnie jesteście ciekawi, do której grupy ja należę. Otóż jestem w grupie pierwszej.
Hmmm, ale co takie 14 letnie dziecko może o tym wiedzieć, przecież to zdanie tylko głupiej małolaty! Zdaję sobie sprawę, że poruszając ten temat mogę zrzucić na siebie falę hejtu, jednak po to założyłam tego bloga, żeby pisać o moich poglądach, tu wyrażam swoje zdanie i czekam również na wasze ;)
Moim zdaniem w związkach homoseksualnych nie ma nic innego niż w związkach heteroseksualnych. Uczucia są takie same. Ci ludzi potrafią kochać tak samo, jak ludzie hetero! Każdy chce kochać i być kochanym, a czy dwie kobiety, dwóch mężczyzn darzy siebie miłością? Co jest w tym złego!? Dlaczego kobiety samotne szukają partnera na przykład za pomocą stron dla singli, dlaczego to samo robią mężczyźni? Szukają miłości! Osoby, z którą mogą spędzić resztę swojego życia. Krótko mówiąc szukają szczęścia! Dlaczego to szczęście próbujemy zabrać homoseksualistą?
Podsumowując:
Jestem za związkami homoseksualnymi.
Wydaje mi się, że KAŻDY człowiek zasługuję na szczęście i miłość!








12 komentarzy:

  1. Witaj, poruszasz bardzo trudny temat dla naszego kraju. Temat homoseksualizmu jest bardzo specyficzny i wymagający szerszego spojrzenia oraz grubej skóry na krytykę. Jako Blogerka idziesz w dobrym kierunku, rozwijaj się dalej, a za kilka lat będziesz jedną z lepszych.

    Pozdrawiam 19human93

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ze jestem tu pierwsza wiec zacznę
    Koleżanko jesteś młoda wiec jeszcze nie miałaś dostępu do konstytucji wiec przeczytaj 18 punkt
    Mianowicie pisze w nim ze w Polsce małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny o odmiennych płciach
    Wypowiedziałam juz swoje zdanie na moim blogu bo to jest temat który się powtarza a ja nie mam czasu pisać ciągle to samo!!!
    Uważaj z tym co piszesz jesteś młodziutka i czas Twoje poglądy może zmienić !!!
    Zapraszam
    http://rogatyaniol19.blogspot.co.uk/2015/08/rozmyslanki-natalki.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że uważam z tym co piszę. Piszę bloga, w którym wyrażam swoje poglądy, nie mam zamiaru czekać z wypowiadaniem swojego zdania. Wiem, że jestem młoda i moje poglądy mogą się zmienić, jednak ja piszę to co myślę tu i teraz. Jeżeli moje poglądy w ciągu roku, dwóch, trzech lat się zmienią to napisze tego posta jeszcze raz :)
      Szanuję i cieszę się, że wyraziłaś swoje zdanie :)

      Usuń
  3. Osobiście nie rozumiem, jak można być przeciwko.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście nie przeszkadzają takowe związki

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo tolerancyjna i nie lubie słuchać ludzi "homofobów" !
    Świetny blog !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tego zdania co ty, każdy ma prawo do szczęścia, miłości !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo tolerancyjną osobą ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to nie wiem co o tym myśleć. Może i maja takie same uczucia i pragną miłości, ale ... jeśli w naszym kraju byłyby same pary damskie albk męskie to w końcu nie byłoby nowych dzieci, nowych pokoleń. Świat dla ludzi by się skończył...

    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi to osobiście nie przeszkadza, aczkolwiek nie jestem za adopcją dzieci przez pary homoseksualne. Według mnie dziecko powinno mieć mamę i tatę. Co do samych par, nie mam nic przeciw. Niech sobie żyją i niech się kochają, jak czują taką potrzebę. Nikomu nie powinniśmy pod kołdrę włazić. Zapraszam do mnie. http://wszystkooairsoft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń