06.08.2015

What's on my phone?


Hejka kochani!
Dzisiaj trochę inny post, bo opowiem wam o moim telefonie.
Aktualnie mam Prestigio 5457 duo. Jest ze mną od chyba grudnia tamtego roku. Póki co jestem z niego bardzo zadowolona. Wszystko jest ok i nie mam mu nic do zarzucenia.


Tak wygląda mój ekran blokady. Jest na nim moja tapeta taka jak na ekranie głównym.



Oto ekran główny.  Tapeta to niebieski balonik. Wiem, że to nie jakiś piękny widok na Nowy York, ale uwielbiam prostotę i kolor niebieski.
Znajdują się tu: 
-Sms'y
-Telefon, wybieranie numerów
-Przeglądarka Google
-Sklep Play. Stąd biorę wszystkie aplikacje i gry
-Messenger. To jest niezbędne, nie mam Facebooka na telefonie, ponieważ nie sądzę, żeby był on tak ważny. Gdy mi się nudzi to gram w gierki lub przerabiam zdjęcia, albo piszę ze znajomymi :)
-Twitter. Mam go już parę lat, ale dopiero teraz zaczęłam go używać bardzo często. Wrzucam tam zdjęcia 100 Happy Days, ponieważ kupiłam sobie tą książkę i publikuję na Twitterze co sprawiło mi szczęście danego dnia! Zachęcam do tej akcji gorąco!
-Folder pod nazwą "Fotografia"
-Folder pod nazwą " Różne"




Przechodzimy do folderu różne.
Są tu 4 aplikacje.
-Wattpad, czyli aplikacja gdzie można czytać cudze opowiadania. Ja ją bardzo lubię, bo gdy nie mam możliwości czytania książki to odpalam sobie tą apkę i czytam. Ostatnio czytałam do 6 nad ranem ;)
Polecam !
-Blogger. To jest chyba niezbędna prawda? Nie muszę tłumaczyć o co w niej chodzi, prawda?
-Clean Master, czyli aplikacja, która czyści nasz telefon ze śmieci. Nie usuwa nic potrzebnego, same śmieci, które zajmują naszą pamięć.
-Muzyka.




Teraz o fotografii. 
Zdjęcia czasami przerabiam na telefonie, a czasem na laptopie. 
Tutaj używam aplikacji PicsArt. Odkryłam ją niedawno, ale pokochałam ją! Są tam super filtry, mogę wymazywać niepotrzebne napisy, po prostu cudo! Przerabiam też zdjęcia w programie, który jest na każdym telefonie. 
Jeśli chodzi o program na laptopie to używam PhotoScape.



Kolejna strona to mniej ważne aplikacje, z których korzystam trochę rzadziej.
-Lampa błyskowa, czyli moja latarka! :)
-YouTube. Nie lubię oglądać filmików na telefonie, ale zdarzy się.
-Ustawienia
-Kalkulator, gdy nie mam normalnego pod ręką
-Słowniki
-Gry



Moje słowniki to słownik angielski i niemiecki.



Gry jakie mam to :
-Crossy Road. 
-Quiz Wiedzy. Gram w niego, jak czekam u lekarza :)
-Subway Surfers. Ja w to nie gram tylko moja siostra.
-Cow Evolution. Ooo w to to ja maniacze. Tak się wkręciłam, że nie mogę przestać. Zobaczyłam tą gierkę u Sitroxa.
-Aa. Jaka to jest denerwują gra! Niby tylko trafianie kuleczkami w puste pola, ale można sobie przy tym ciśnienie podnieść.



Tutaj jest menu, i takie aplikacje, które były już w telefonie, albo te z ekranu głównego.












To chyba na tyle, mam nadzieję, że taki luźniejszy post wam się podoba i aplikacje, które wam pokazałam wam się przydadzą lub zabiją czas ;)


11 komentarzy:

  1. bardzo fajny post :)
    zapraszam do mnie
    http://spam2506.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest ta gierka Subway Surf:)
    http://swiatvikq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna tapeta :)
    zapraszam do mnie :)
    http://angelll-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna tapeta i ciekawy post .
    Szarokolorowax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. również grałam w aa, ale jak stanełam na jednym poziomie to juz koniec ;p
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :) myślałam o zrobieniu podobnego :) http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeszcze zmienione ikonki w cocoppa tak aby były podobnej budowy i pasowały do tapety. Pomysłowy post :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://liveeyourstyle.blogspot.com/
    +Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. tak... tak :)
    Takie luźniejsze posty są bardzo fajne :p
    Mi się bardzo podoba, telefonik mega <3

    blog-bloggerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Followed back <3

    www.rabeasbeautytipps.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na posta ;))
    świetna tapeta :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, ten tag jest chyba moim ulubionym, można dowiedzieć się o tylu przydatnych aplikacjach. Miałam kiedyś Prestigio (inny model) i szczerze nie polecam, może ten telefon tylko u mnie się nie sprawdził, nie wiem. Niedawno sama zrobiłam ten tag na moim blogu.
    Zapraszam!
    https://mywoonderlaand.blogspot.com/

    +Jeżeli blog ci się spodobał to zapraszam do zaobserwowania :)

    OdpowiedzUsuń