8/02/2015

Czym jest dla mnie fotografia?



Hejka kochani!
Dzisiaj opowiem wam trochę o jednej z moich pasji, czyli fotografii.
Zdaję sobie sprawę, że nie robię idealnych zdjęć profesjonalnym sprzętem. Powiedzmy to sobie szczerze. Zdjęcia robię telefonem prestigio 5457 duo, i przerabiam je w PhotoScape. 
Wydaje mi się, że nie jest ważne czym robi się zdjęcia, ale to czy robisz to z pasją. Tak też jest w moim przypadku. 
Przez zdjęcia możemy wyrazić siebie. Pokazać jak się czujemy. Ja, gdy jestem smutna robię zdjęcia w mrocznych klimatach i na odwrót. 
Wiadomo, że marzę o tym żeby mieć lustrzankę ( dokładnie Canon 700D), lampy itp.
Póki co moje zdjęcia są bardzo amatorskie, ale robię je z miłością, Szukam inspiracji, chcę pokazać to czego inni nie widzą. Wiążę przyszłość z fotografią, jestem tego pewna, chociaż mam dopiero 14 lat. Liczę na to, że uzbieram na profesjonalny sprzęt i będę mogła wykonywać jeszcze dokładniejsze, ostrzejsze zdjęcia, bo na telefonie nie jest to możliwe. Liczcie, że mi się uda! 
Póki co dziele się z wami moimi dziełami! Mam nadzieję, że wam się spodoba, a już niedługo będzie kolejna sesja z gościem specjalnym :) 
*Pytanie do amatorów i nie tylko fotografów. Co chcecie przekazać swoimi zdjęciami, co was inspiruje i czym wykonujecie zdjęcia?
Czekam na odpowiedzi w komentarzu












17 komentarzy:

  1. Jejku jakie piękne zdjęcia!! <3 Również interesuję się fotografią :)

    Nowy pościk!! Koniecznie zobacz i odpowiedz na moje pytanko! http://powiazanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odpowiedziałam na pytanko :*

      Usuń
  2. Jakość nie jest idealna ale bardzo fajne pomysły na zdjęcia :) Po za tym ważne że robisz to z pasją... prawda? :))

    http://jestemnatalii.blogspot.com/2015/07/recenzja-girl-online.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o lustrzankę będę prosić św Mikołaja. Marzę o Nikonie d3200

    Zapraszam na konkurs!
    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te zdjęcia :)
    http://gabrysia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wcale nie sa takie amatorskie, naprawdę sa dobre, powodzenia przy dalszej przygodzie z fotografia. Zapraszam do mnie www.weaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez nie robię zdjęć jakąś lustrzanką czy czymś
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)
    Ja nie mam aparatu, a zdjęcia robię telefonem więc są do niczego
    Pozdrawiam xoxo
    http://patrzmy-inaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasja w tym wszystkim jest najważniejsza. Nie każdy zaczynał od profesjonalnych lustrzanek :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 zdjęcie bardzo fajne, dla mnie fotografia jest całym życiem :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń