7/22/2015

Pozytywne szaleństwo!




Zdjęcie wykonane przez Olivie z bloga:
Dziewczyna z pasją, pomysłem i talentem.
Co jakiś czas na moim blogu znajdziecie jej zdjęcie a u niej moje <3




Hejka kochani!
Od poniedziałku minęły 2 dni. ( Odkryłam Amerykę). Często miewam wahania nastrojów, jednak od dłuższego czasu byłam smutna i przygnębiona. O dziwo przez te dwa dni byłam nastawiona pozytywnie do życia, i czuję że jutro też czeka mnie dużo pozytywnych rzeczy, których nie dostrzegałam przez zły nastrój. 
Jeden przykład: Kiedy było gorąco i świeciło Słońce, to denerwowałam się, bo było za gorąco i Słońce mnie raziło, pełno robactwa i tak dalej. A przecież tą super pogodę mogłam wykorzystać do zdjęć, kąpieli w basenie.
Czasami przez narzekanie i szukanie dziury w całym zabieramy całą radość i czas, który moglibyśmy lepiej wykorzystać.
Moje huśtawki nastrojów biorą się zapewne z tych całych hormonów w okresie dojrzewania!
Pozytywem dzisiejszego dnia jest też to, że moja mała kuzynka zgodziła się na sesje zdjęciową, a efekt jest po prostu niesamowity! Zdjęcia pojawią się w piątek. Czekajcie cierpliwie.
Następną przyjemną rzeczą jest to, że wczoraj spotkałam moją koleżankę z klasy i długo rozmawiałyśmy. Nie byłoby nic dziwnego w tym, ale jak siedzisz w domu bez znajomych to potrzebujesz wygadania się przed kimś w twoim wieku, mającym ten sam problem, o którym lepiej nie mówić. Teraz jest już o wiele lepiej i mam totalnie gdzieś tą sytuację, bo wiem, że jestem coś warta i to co powiedzą o mnie inni jest niczym w porównaniu z tym co JA o sobie powiem i myślę.
I ostatnim pozytywem jest to, że spotkałam dziewczynę podobną do mnie ( charakter), w tym samym wieku i dzielimy wspólną piękną pasję jaką jest fotografia ! To jest dla mnie największy plus ostatnich dni, który podniósł mnie na duchu i przywrócił wiarę w ludzi! 
Pomijam również fakt, że tak pozytywnie przyjęliście mój powrót udowadniając to komentarzami i wyświetleniami! 


Samopoczucie : NAJSZCZĘŚLIWSZA NA ŚWIECIE!




















37 komentarzy:

  1. Świetny post :) Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga. Będę tu wpadać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie zapraszam. Dzięki :*

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie: this-is-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) Miałam podobnie, ale mi jeszcze nie przeszło. Cieszę się, że jednak Tobie tak. Bardzo fajne zdjęcia, bardzo ładne. Fajnego masz kota, jak się nazywa ? Blog mi się bardzo podoba i będę raczej wpadać częściej. Zapraszam do mnie:zayn-bad-boy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś poczuła się lepiej. Kot wabi się Tomasz i jest moim całym światem <3
      Dziękuję <3

      Usuń
  4. Jesteś śliczna. Zdjęcia są wspaniałe i post cudowny. Na pewno zostanę na dłużej :) Obserwuję
    http://inna-historia-stefana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sesja :) Taka wesoła !!!
    Zapraszam do mnie http://killlia76.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Design-świetny!
    http://ciemnyskrawek.blogspot.com/2015/07/my-life-facts-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sesja :) zapraszam: http://natalia-naaatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś śliczna a to pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba 0_0

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny ogród, wspaniale nadaję się na tło do Twoich zdjęć :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    >mój blog KLIK<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post + świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo prześliczne zdjęcia Natalko :* :* !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ! :)

    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że potrafisz zaakceptować i polubić siebie samą. Wiele osób w tak młodym ma z tym duży problem, pojawiają się pierwsze kompleksy i porównywanie siebie do celebrytek po photoshopie. ;) Trzymam kciuki abyś nigdy nie zmieniała swojej postawy, żeby na Twojej twarzy zawsze gościł uśmiech. :)
    P.S. śliczna bluzka ;)

    Pozdrawiam! bloody_artistx
    http://gget-inked.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdj.:D I piękny ogród ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w designie bloga! <3
    Wyglądasz na przesympatyczną dziewczynę, wiecznie uśmiechniętą dziewczynę ;)
    Pozdrawiam i ściskam mocno!
    http://stylowka4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć :*

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia ;)

    http://patrycjaolech.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia wspaniały blog :P
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny ogrod i bardzo ladne zdjecia, czym dokladnie je wykonujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telefonem Prestigio 5475 Duo
      Dziękuję <3

      Usuń
  19. Świetny blog i zdjęcia:)
    Obserwuje i zapraszam :) http://gabrysia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mi się zdarzają takie wahania nastroju, akurat w słoneczne i ciepłe dni. Teraz się czuje doskonale, całe szczęście :)
    Ładne zdjęcia.
    Zapraszam, nowy post> http://roksvyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. każdy ma złe dni, przygnębienia, ale pamiętaj, że zawsze trzeba korzystać z życia! :) + przepiękny ogród, naprawdę :)


    www.lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej,bardzo ładnie wyglądasz <3 pozdrawiam :) lethalowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń